Behringer X32

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • renevanh
    • Oct 2004
    • 2371

Originally posted by showband
    een groter scherm en kwalitatief betere faders zijn toch niet zo veel waard?
    Misschien de betere pre-amps, effecten en mogelijke uitbreidingen wel.
    Ik zou ze in ieder geval graag eens naast elkaar leggen
    Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• timmetje
      • Dec 2012
      • 424

Originally posted by renevanh
      Die nieuwe effecten zitten ook in de V2-software van de X32... En ik betwijfel of dat verschil tussen pre-amps nou echt zo heel groot is.
      Tim

Comment

• djspeakertje
        • Oct 2008
        • 1912

Ik snap het ff niet. Midas neemt een afgedankte Soundcraft VI behuizing, schroeft er een X32 met een groot schermpje in en plakt er een Midas sticker op. En nu? Moet het ding bijna het dubbele van een X32 opbrengen? De firmware ziet er precies hetzelfde uit, en de channelstrip is ook letterlijk gekopieerd. Sterker nog, Midas zet nu Behringer producten (Powerplay) op de eigen site, zonder te vermelden dat om Behringer producten gaat. Rare dingen allemaal. Het enige positieve dat ik zie zijn de nieuwe kaarten voor de
        "X" slots van de X32 en M32, eindelijk snappen ze dat DANTE op zo'n apparaat zo gek nog niet is. In mijn ogen is dat in ieder geval een stuk bruikbaarder dan een USB- of firewirepoort.

Daan
        I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
        I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• showband
          • May 2001
          • 4524

Originally posted by renevanh
          begin eerst met de specs:

wat de effecten betreft:
          hier als voorbeeld een plugin van de midas site:

en hier van de X32 site:

lekker belangrijk!

Comment

• marczeebregts
            • Dec 2009
            • 71

Heb begrepen dat de M32 wel delay-compensation zou hebben. Maar dat is uit de wandelgangen...
            Marc Zeebregts Geluidstechniek
            Freelance geluidstechnicus

Comment

• MarkRombouts
              • Jan 2005
              • 1391

lijkt er wel op als je op de site kijkt:

25 time-aligned and phase-coherent mix buses

Comment

• Rieske
                • Aug 2002
                • 544

Heel slim om eerst met Behringer een soort van test-case op de markt te brengen en daar vervolgens op Midas niveau over heen te gaan. Vooral het pakket aan effect engines is een doordachte zet. Hoe het er hardware matig uitziet (en voelt) valt natuurlijk nog niet te zeggen maar Midas kennende zit dat wel ok. De M32 ziet er uit als een goed ontwikkelde digimixer en komt zeker op mijn verlanglijst !
                Last edited by Rieske; 24-01-14, 20:52.
                Life is what you make it

Comment

• timmetje
                  • Dec 2012
                  • 424

Originally posted by Rieske
                  Vooral het pakket aan effect engines is een doordachte zet.
                  Nogmaals: de effect-engines zijn identiek aan de X32...

M32

The Virtual FX rack features 8 true-stereo, studio-grade effects engines each assignable to any input, group or output mix bus.
                  X32

Virtual FX rack featuring 8 true-stereo FX slots
                  De op de M32 beschikbare effecten zitten ook in de V2 software-update van de X32.

Tot nu toe heb ik alleen de pre-amps en faders als wezenlijke verschil met de X32 kunnen ontdekken, buiten het nieuwe jasje uiteraard.
                  Last edited by timmetje; 24-01-14, 21:09.
                  Tim

Comment

• MusicXtra
                    • Feb 2006
                    • 9316

Ik vind het een aparte strategie om twee bijna identieke mixers onder twee verschillende merken in de markt te zetten.
                    En zie ik dat nou goed dat er op het scherm van de Midas gewoon een Behringer logo te zien is?
                    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• renevanh
                      • Oct 2004
                      • 2371

Mis in V2.0 overigens nog steeds een delaytje waarbij het aantal repeat in te stellen is, zoals dat op een TC D-Two kan. Had ik wel op gehoopt.
                      Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• NesCio01
                        • May 2010
                        • 1987

Originally posted by MusicXtra
                        Ik vind het een aparte strategie om twee bijna identieke mixers onder twee verschillende merken in de markt te zetten.
                        En zie ik dat nou goed dat er op het scherm van de Midas gewoon een Behringer logo te zien is?

+5

Apart is imo erg zacht uitgedrukt

grtz

Nes
                        Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• Olaf Duffhuës
                          • Oct 2000
                          • 2477

Dan zullen er binnenkort wel weer veel X32's de 2de hands handel in komen...Want ja...je hebt toch liever Midas op je tafel staan dan Behringer...:-)

Ik hou het lekker bij m'n Soundcraftje...
                          Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• MusicXtra
                            • Feb 2006
                            • 9316

Originally posted by Olaf Duffhuës

Ik hou het lekker bij m'n Soundcraftje...
                            Voor mij is het een stuk gereedschap, ik hou het dus lekker bij mijn Roland M400.
                            De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• frederic
                              • Jan 2006
                              • 3511

Wat we natuurlijk niet weten is wat er onder de motorkap zit.
                              De kwaliteit van de componenten. Eventueel krachtiger processors en zo...

Comment

• drbeat
                                • Jun 2012
                                • 671

Originally posted by frederic
                                Wat we natuurlijk niet weten is wat er onder de motorkap zit.
                                De kwaliteit van de componenten. Eventueel krachtiger processors en zo...
                                Ik snap de zet die ze nu doen eigenlijk gewoon niet....je bouwt een nieuwe budget tafel omdat t annaloge tijdperk wel klaar is...ok de vince enz gaan er misschien tzt uit.... maar waarom gebruik je dan in hemelsnaam de zelfde software van behringer met zelfs de plaatjes van behringer in t scherm ????

schiet mij maar lek...ik snap t gewoon niet.. componenten beter of wat dan ook toegepast en een andere look...stikker er op..klaar...weer een product op een verzaadigde markt....
                                Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

Comment

Working...