Behringer X32
Collapse
X
-
Comment
-
Ik snap het ff niet. Midas neemt een afgedankte Soundcraft VI behuizing, schroeft er een X32 met een groot schermpje in en plakt er een Midas sticker op. En nu? Moet het ding bijna het dubbele van een X32 opbrengen? De firmware ziet er precies hetzelfde uit, en de channelstrip is ook letterlijk gekopieerd. Sterker nog, Midas zet nu Behringer producten (Powerplay) op de eigen site, zonder te vermelden dat om Behringer producten gaat. Rare dingen allemaal. Het enige positieve dat ik zie zijn de nieuwe kaarten voor de
"X" slots van de X32 en M32, eindelijk snappen ze dat DANTE op zo'n apparaat zo gek nog niet is. In mijn ogen is dat in ieder geval een stuk bruikbaarder dan een USB- of firewirepoort.
DaanI met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.Comment
-
wat de effecten betreft:
hier als voorbeeld een plugin van de midas site:
en hier van de X32 site:
lekker belangrijk!Comment
-
Comment
-
-
Heel slim om eerst met Behringer een soort van test-case op de markt te brengen en daar vervolgens op Midas niveau over heen te gaan. Vooral het pakket aan effect engines is een doordachte zet. Hoe het er hardware matig uitziet (en voelt) valt natuurlijk nog niet te zeggen maar Midas kennende zit dat wel ok. De M32 ziet er uit als een goed ontwikkelde digimixer en komt zeker op mijn verlanglijst !Last edited by Rieske; 24-01-14, 20:52.Life is what you make itComment
-
Nogmaals: de effect-engines zijn identiek aan de X32...
M32
The Virtual FX rack features 8 true-stereo, studio-grade effects engines each assignable to any input, group or output mix bus.
Virtual FX rack featuring 8 true-stereo FX slots
Tot nu toe heb ik alleen de pre-amps en faders als wezenlijke verschil met de X32 kunnen ontdekken, buiten het nieuwe jasje uiteraard.Last edited by timmetje; 24-01-14, 21:09.TimComment
-
Ik vind het een aparte strategie om twee bijna identieke mixers onder twee verschillende merken in de markt te zetten.
En zie ik dat nou goed dat er op het scherm van de Midas gewoon een Behringer logo te zien is?De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!Comment
-
Dan zullen er binnenkort wel weer veel X32's de 2de hands handel in komen...Want ja...je hebt toch liever Midas op je tafel staan dan Behringer...:-)
Ik hou het lekker bij m'n Soundcraftje...Olaf Duffhuës
**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**Comment
-
-
schiet mij maar lek...ik snap t gewoon niet.. componenten beter of wat dan ook toegepast en een andere look...stikker er op..klaar...weer een product op een verzaadigde markt....Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaaComment
Comment