Behringer X32

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ Antoon
    • May 2005
    • 1681

Originally posted by teunos
    volgens mij heeft de x32 echter ook sends op faders waardoor je dus een auxmix ook met de faders kan maken.
    Ja dat kan, zowel op de console als op de app.

Comment

• DJ Antoon
      • May 2005
      • 1681

Originally posted by ACSlater
      Een ding waar ik nog niet echt een antwoord op heb: kun je een stereo inear mix, dus een L+R, in een keer mixen en de stereo middels een pan-knop instellen of moet je dan apart jouw linker kant en rechter kant instellen met de faders?
      Op het moment dat je 2 auxen linked, heb je dus een stereo signaal en krijg je een aparte volume en aparte pan pot. Met send on faders heb je geloof ik enkel volume. Als je dan aux 1 kiest en volume bij regelt, dan gaat als je switched naar 2 de fader mee, en is dus gelijk. Je kunt dus handig vantevoren een beetje een panning maken en achteraf volume aanpassen.

Comment

• PvG
        • Sep 2012
        • 979

Midas springt in het gat van Behringer: rack mountable met scribble LCDs. Wel een dieeep rack.
        http://www.midasconsoles.com/Products/M32R.aspx
        As ut nie ken zo as ut mot, mot ut mar zo as ut ken.

Comment

• desolation
          • Jun 2012
          • 706

wel dat ziet er lekker uit.
          DANTE kaartje in, DL251 erbij, ik denk al dat ik weet wat ik volgend jaar in huis haal

Comment

• Fridge
            • Mar 2002
            • 153

hmmm frappant.... als ik die URL benader word ik knalhard doorgelinkt naar midasconsoles.com , van een 32R geen spoor....

Comment

• PvG
              • Sep 2012
              • 979

Euh, hij is weer weg... Volgens mij heeft er een webbeheerder op z'n donder gehad
              Of het was een teaser van Midas...

Voor wie het heeft gemist: het is een combi van X32 compact en producer in M32 jas / met M32 goodies (behuizing, faders, preamps/adc/dacs). Rack mountable met scribble LCDs en 16 in / 8 uit lokaal. 1 minpuntje gezien: de layer select buttons zaten niet naast de faders maar op het schuine deel onder het scherm. Het platte deel bevat dus alleen fader/mute/select en channel LCDs.
              Last edited by PvG; 20-12-14, 09:36.

Comment

• jadjong
                • Oct 2003
                • 654

Last edited by jadjong; 20-12-14, 10:55.

Comment

• Trooper
                  • Aug 2006
                  • 90

op het web blijft altijd wel iets plakken

Comment

• Trooper
                    • Aug 2006
                    • 90

Originally posted by Trooper
                    op het web blijft altijd wel iets plakken
                    http://webcache.googleusercontent.co...&ct=clnk&gl=gr

en nu terug op hun eigen website te vinden:

Comment

• PvG
                      • Sep 2012
                      • 979

Hmm. Ben benieuwd hoe deze in het echt voelt: een beetje of veel robuuster dan de Berry.
                      Tot nu toe 2 minpunten:
                      - locatie van layer knoppen
                      - geen aansluiting voor desklight

Comment

• DJ Antoon
                        • May 2005
                        • 1681

Als ik de foto's zo zie dan lijkt ie me zo diep, als de kist (op wielen) zo groot moet worden, dan weet ik niet of een tape act, of een band met dit als podium mix, er gelukkig van word. Misschien valt het mee...

En dat is toch een beetje de doelgroep lijkt me, anders hoeft het geen 19" te zijn lijkt me.

Comment

• Sound2000
                          • Feb 2005
                          • 33

62 cm diep is ie

Comment

• drbeat
                            • Jun 2012
                            • 671

Originally posted by Sound2000
                            62 cm diep is ie
                            jahhh....excl. de lengte van een connector...vergeet dat niet...plus een stukje kabel en ruimte bij eventueel nog bv een doghouse om je stekkertjes er uit te trekken....al met al komt er zo met bv de stroomkabel en de rest zo een cm of 7 a tien bij...en wil je nog iets van stekkertjes heel houden misschien wel 15 cm.... maar das wel veel.....

verder vind ik het wel een erg mooie mixer....waar ik een beetje tussen zit te twijfelen is of dat deze mixer voordat behringer midas kocht al als proefdemo al volledig klaar stond...toen kocht die moedermaatschappij midas...ziet t ontwerp en pakken dat als basis om de X32 lijn mee te ontwikkelen..vanuit de compact en de producer is de M32R Weer ontwikkeld...of zelfs andersom... de producer is echt een versimpelde versie van de M32R.

Wat ik me afvraag...is zou ik mijn instellingen van mijn producer of een X32 zo kunnen overhevelen naar bv de M32r of M32?? dat zou dan erug super zijn...dan krijg je een soort standaard in digimixerland en kan ik bv mijn monitorinstellingen voor de inears zo naar een foh tech sturen en staan de inears al na de linecheck goed...dat zou werelds zijn......
                            Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

Comment

• PvG
                              • Sep 2012
                              • 979

Originally posted by drbeat
                              Wat ik me afvraag...is zou ik mijn instellingen van mijn producer of een X32 zo kunnen overhevelen naar bv de M32r of M32??
                              Vooralsnog is de firmware voor beide hetzelfde...
                              dat zou dan erug super zijn...dan krijg je een soort standaard in digimixerland en kan ik bv mijn monitorinstellingen voor de inears zo naar een foh tech sturen en staan de inears al na de linecheck goed...dat zou werelds zijn......
                              Utopie! Dan moet je altijd dezelfde set mics gebruiken en hopen dat de FOH tech ook je gain settings overneemt.

Comment

• T.O.P.
                                • Jun 2014
                                • 100

Originally posted by Sound2000
                                62 cm diep is ie
                                Ge kunt hem natuurlijk over dwars plaatsen....

Comment

Working...