En als het werkelijk de preamps zijn van de Midas pro reeks is dit ook wel een groot verschil.
Behringer X32
Collapse
X
-
Comment
-
-
ook kan je de X32 nu linken met de DL251, goedkoper dan zelfs een M32 met 2x DL16 en ook 100% Pro series preamps....Comment
-
Voor de X32-experts onder ons:
Kun je met de x32 rack ook de aux-uitgangen gebruiken voor stereo iems? We hebben met onze band in principe genoeg aan de 16 ingangen maar ik heb eigenlijk ook 14 uitgangen nodig (main out l+r en 6 stereo inear mixjes). Van de aux-ingangen heb ik al begrepen dat je die ook als gewone inputs kunt gebruiken, dus dan kom je op 22 ingangen in totaal.Comment
-
Kun je met de x32 rack ook de aux-uitgangen gebruiken voor stereo iems? We hebben met onze band in principe genoeg aan de 16 ingangen maar ik heb eigenlijk ook 14 uitgangen nodig (main out l+r en 6 stereo inear mixjes). Van de aux-ingangen heb ik al begrepen dat je die ook als gewone inputs kunt gebruiken, dus dan kom je op 22 ingangen in totaal.
Dan kun je gewoon even proberen of dat wat jij wil mogelijk is met de X32.''diamonds are forever''Comment
-
Kun je met de x32 rack ook de aux-uitgangen gebruiken voor stereo iems? We hebben met onze band in principe genoeg aan de 16 ingangen maar ik heb eigenlijk ook 14 uitgangen nodig (main out l+r en 6 stereo inear mixjes). Van de aux-ingangen heb ik al begrepen dat je die ook als gewone inputs kunt gebruiken, dus dan kom je op 22 ingangen in totaal.
Aux uitgangen zijn ook gewoon gebalanceerd.Comment
-
Kun je met de x32 rack ook de aux-uitgangen gebruiken voor stereo iems? We hebben met onze band in principe genoeg aan de 16 ingangen maar ik heb eigenlijk ook 14 uitgangen nodig (main out l+r en 6 stereo inear mixjes). Van de aux-ingangen heb ik al begrepen dat je die ook als gewone inputs kunt gebruiken, dus dan kom je op 22 ingangen in totaal.As ut nie ken zo as ut mot, mot ut mar zo as ut ken.Comment
-
Ik ben zelf nog aan het twijfelen tussen een Rack en producer.
Mag ik vragen waarom jij kiest voor een rack ipv een producer?
De in/output is identiek en het prijsverschil is ''slechts'' 200 euro. Voor dat geld krijg je een volledige control surface terwijl de Rack echt alleen via ipad te besturen is (nee, ik beschouw die paar knopjes en het kleine display niet als bruikbaar, zeker niet als het in een 19'' rek op de vloer staat waarvoor je hurkend het display niet eens kan lezen.
Het voordeel van de Rack vind ik dan weer dat hij kleiner is en makkelijker mee te nemen, neemt bijna geen ruimte in beslag.''diamonds are forever''Comment
-
De mono bus is ook te gebruiken als 17e mixbus (alleen kun je (nog) geen mix maken via send-on-faders op de ipad app). Deze bus is ook voor fx te gebruiken. Dus je houdt er 3 over.
Als de mixer ook voor FOH wordt gebruikt door een geluidsman (niet-zijnde één van de bandleden op het podium), dan geef die man ajb faders. Als de mixer alleen vanaf podium wordt gebruikt, neem dan de rack versie zodat je er bier op kunt zetten. ;-)As ut nie ken zo as ut mot, mot ut mar zo as ut ken.Comment
-
@teunos:
Omdat we de X32 puur voor de in-ear mix willen gebruiken. We gebruiken nu SAC (een mixer die werkt op Windows) en hiervoor is geen ondersteuning voor Ipad-bediening en ik denk dat we genoeg hebben aan de Rack. Je brengt mij nu toch aan het twijfelen. We hebben ook nog een 19" rack liggen waar de hele handel in zou passen met een Producer bovenop. Het is inderdaad erg makkelijk om met faders de mix bij te stellen en de Ipad-functionaliteit heb je er nog steeds bij.Comment
-
@teunos:
Omdat we de X32 puur voor de in-ear mix willen gebruiken. We gebruiken nu SAC (een mixer die werkt op Windows) en hiervoor is geen ondersteuning voor Ipad-bediening en ik denk dat we genoeg hebben aan de Rack. Je brengt mij nu toch aan het twijfelen. We hebben ook nog een 19" rack liggen waar de hele handel in zou passen met een Producer bovenop. Het is inderdaad erg makkelijk om met faders de mix bij te stellen en de Ipad-functionaliteit heb je er nog steeds bij.Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaaComment
-
wij gebruiken de producer voor hetzelfde doel....en ik als eigenaar ben er heel tevreden over...voor wat hij kost heb ik echt een machtig mooie mixer waar ik met een gerust hart op durf te vertrouwen....heerlijk apparaat en met de ipad sturing of de android app is het voor ons allemaal heerlijk repeteren en op het podium....Comment
-
@teunos:
Omdat we de X32 puur voor de in-ear mix willen gebruiken. We gebruiken nu SAC (een mixer die werkt op Windows) en hiervoor is geen ondersteuning voor Ipad-bediening en ik denk dat we genoeg hebben aan de Rack. Je brengt mij nu toch aan het twijfelen. We hebben ook nog een 19" rack liggen waar de hele handel in zou passen met een Producer bovenop. Het is inderdaad erg makkelijk om met faders de mix bij te stellen en de Ipad-functionaliteit heb je er nog steeds bij.
volgens mij heeft de x32 echter ook sends op faders waardoor je dus een auxmix ook met de faders kan maken. Als je een keer een gasttech erbij hebt is het zoals al genoemd toch echt wel een voordeel als die persoon gewoon faders heeft . Of een groot groot touchscreen met een laptop xD.
als je toch al een flightcase hebt waar de producer evt in past en je hebt de vervoersmogelihkheden, zou ik dat zeker doen. Maar dat is slechts mijn mening.''diamonds are forever''Comment
Comment