Behringer X32

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Roeltej
    • May 2001
    • 761

Zolang het niet Win9x based is maakt dat ook geen verschil met mac, linux, unix of wat dan ook.

gebruiken al jaren 2 pc's met windows (en sinds jaar 1 mac) bij disco, maar die zijn nog nooit vastgelopen. Zolang je er geen vreemde dingen op gaat draaien, maar dat lijkt me op een dedicated tafel best sterk
    Vitality Show

Comment

• DJ Antoon
      • May 2005
      • 1681

En wederom een geweldige update van de ipad app. Nu is zo ongeveer alles van de tafel te bedienen vanaf de ipad. Zonder dat het een puinhoop is geworden. Overzicht is er nog steeds en de basis is gelijk. Hij heet tegenwoordig X32-MIX, gezien alle functionaliteit een terechte naam.

Comment

• drbeat
        • Jun 2012
        • 671

Ik zit die prijzen te bekijken van die compact en de normale maar die zijn aardig de lucht in geschoten...

Mijn inziens is dit erg kortzichtig...want om nu dit bedrag uit te geven voor een behringer met midas stikker lijkt me gee slim idee..

Kwa prijs en kwaliteit waren ze aardig op weg....dat draaien ze nu de nek om...

Het wordt verstandiger om een soundcraft of AH tafel te kopen voor dat bedrag....of mijn huidige tafel mooi aan te houden....
        Heel jammer voor behringer...heel mooi voor roland..
        Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

Comment

• desolation
          • Jun 2012
          • 706

In welke zin zou het verstandiger zijn een Expression te kopen? Geen DCA's, geen channel strip LCD's, de recording interfaces is peperduur.

En aardig de lucht in, ze zijn een 200EUR opgeslagen als ik het goed zie. Het ding werd door vooral de duitsers en de rozen verkocht met nul de botten marge op om het in de markt te introduceren, dat kon niet oneindig blijven duren...
          Zelfs met de nieuwe prijs blijft het heel veel tafel voor het geld, daarnaast heeft iedereen ook ruim te tijd gehad om voor de lagere prijs een te kopen...

Comment

• DJ Antoon
            • May 2005
            • 1681

Originally posted by desolation
            In welke zin zou het verstandiger zijn een Expression te kopen? .
            zeker niet als je remote wilt, die app heeft nauwelijks functionaliteit. hij heeft 1 heel groot voordeel en dat is dat er soundcraft op staat.

Comment

• MusicXtra
              • Feb 2006
              • 9316

Originally posted by DJ Antoon
              hij heeft 1 heel groot voordeel en dat is dat er soundcraft op staat.
              De merkgeilheid hier in NL is echt verschrikkelijk, wanneer leren de heren technici eens met hun oren te luisteren?
              De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Gast1401081
                • Mar 2001
                • 7999

Originally posted by DJ Antoon
                zeker niet als je remote wilt, die app heeft nauwelijks functionaliteit. hij heeft 1 heel groot voordeel en dat is dat er soundcraft op staat.
                Originally posted by MusicXtra
                De merkgeilheid hier in NL is echt verschrikkelijk, wanneer leren de heren technici eens met hun oren te luisteren?
                ik lees juist een enorme nbak cynisme ipv merkengeilheid.

enne: vrij naar Youp van het Hek: Nee, ik luister altijd met mn lul.

Comment

• DJ Antoon
                  • May 2005
                  • 1681

Originally posted by MacGyverSounds
                  ik lees juist een enorme nbak cynisme ipv merkengeilheid.
                  Precies cynisme naar de merkengeilheid.

Comment

• showband
                    • May 2001
                    • 4524

zoals de kaarten nu liggen zou behringer het weleens kunnen winnen op de range in plaats van de prijs.
                    Ze zijn in hoog tempo alles in de catalogus van cat aansluitingen aan het voorzien. (ultranet)

-4 formaten mixers
                    -monitorkastjes
                    -powered speakers/monitors
                    enz enz
                    En allemaal best goedkoop.

Dat maakt dat je alles met een en de zelfde kabel zonder nadenken aan elkaar kan hangen. Dat maakt weer dat het koopeffect zichzelf gaat versterken.
                    Als je een digimixer hebt waar je gewoon een prive monitorkast op kan aansluiten voor 235 euro en je bent in de lucht. Dan wordt het moeilijk als extern merk er nog een dedicated systeem tegenaan te gooien...
                    lekker belangrijk!

Comment

• desolation
                      • Jun 2012
                      • 706

en dan krijgen we ook nog hun turbosound/KT equipped iQ speakers die met ultranet worden uitgevoerd.

Comment

• showband
                        • May 2001
                        • 4524

en dan krijgen we ook nog hun turbosound/KT equipped iQ speakers die met ultranet worden uitgevoerd.
                        dat zeg ik,

-4 formaten mixers
                        -monitorkastjes
                        -powered speakers/monitors
                        enz enz
                        En allemaal best goedkoop
                        lekker belangrijk!

Comment

• desolation
                          • Jun 2012
                          • 706

dat laatste is daar wel niet meer van toepassing op, die gaan namelijk richting de 800 a 1000EUR per kastje kosten.

Comment

• Gast1401081
                            • Mar 2001
                            • 7999

dat laatste is daar wel niet meer van toepassing op, die gaan namelijk richting de 800 a 1000EUR per kastje kosten.
                            goedkoop dus..

Comment

• showband
                              • May 2001
                              • 4524

voor een turbosound zou dat erg goedkoop zijn. Mits: Als dat net zo klinkt als die kleine dingen in de verhuur bij Bourgonje. Dat wel
                              lekker belangrijk!

Comment

• vasco
                                • Oct 2003
                                • 2567

...geen channel strip LCD's...
                                Steeds weer dat gehamer op die displaytjes. Zijn leuk extra maar nog steeds geen must have. Die extra "lampjes" met teksten zijn niet echt de doorslag bij de keuze voor een mengtafel in elk geval. Een rol (zwarte) gaffa met (witte) marker werken na 15 jaar bij mij nog steeds en het valt niet uit.

Maar eerlijk is eerlijk, de X32 serie blijft veel waar voor weinig en die kerstverlichting is een handige leuke extra.

Comment

Working...