Behringer X32
Collapse
X
-
Voor degenen die een kant-en-klare flight-case voor de X32 zoeken - licht, redelijke kwaliteit, met koffer-rolwielen en zonder doghouse: ProDJuser X32mk2 met Penn-Elcom beslag voor iets meer dan 200euri incl. BTW...As ut nie ken zo as ut mot, mot ut mar zo as ut ken.Comment
-
De vraag is wat je met dat soort zendvermogens moet als je laptop/ipad op mindere vermogens draait.... Voor een point-to-point verbinding kan zo iets natuurlijk wel handig zijn.Comment
-
There is no substitute for imaginationComment
-
Niet enkel voor P2P heeft dat zin, ik haal met mijn laptop met ingebouwde antenne nog ruim signaal waar een normaal 50-100mW AP het al lang opgeeft. Het echte resultaat haal je idd pas als je begint te werken met high-power wifi kaartjes, er staan op ebay redelijk wat mini-pcie kaartjes en usb dongles van 500mW die geen drol kosten.Comment
-
@Vasco,
gelukkig heb ik met dat soort dingen bij mijn klussen geen last!
Sowieso hou ik er niet van om in je eentje op pad te gaan... is altijd gekut..
Vandaag bij Decilux geweest, qua mogelijkheden geniaal...
Wat ik nog niet wist (verder alleen maar bekende verhalen gehoord die ook op youtube te vinden zijn): flexibele voeding, tafel werkt tussen de 90 en 245 volt!
Maar het viel me op dat niemand benieuwd was naar de klank, daar gaat het uiteindelijk toch om?
Daarna eventjes gespeeld met een exemplaar in de showroom met een klein topje... was niet echt onder de indruk v.d. klank...
Binnenkort maar even proberen op een serieus setje met een opname die ik ken...
Als monitor tafel goed geschikt overigens!
Moet daarbij zeggen, tafel van 20 kg met kist van ruim 40, gaat toch iets verkeerd...
en maar eens kijken of er een lokale bouwer een lichter exemplaar kan bouwen..Last edited by RobertK; 12-03-13, 21:06.Comment
-
Hee! Ik ook. (knaap met een bos haar en een Nike trui, 's middags)
Dat verhaal van de voeding was inderdaad een goede. Wat ik ook nog niet wist was dat de Powerplay modules ook op power over ethernet werken (als je ze op het juiste doosje aansluit) en dat ze qua processing los staan van de tafel. Je kan er dus zoveel gebruiken als je wilt.
Ze hebben nu ook een Iphone app die er verdomdes handig uitziet. Je hebt gewoon 4 faders die je toe kan wijzen aan een groep parameters/faders, zodat je bijvoorbeeld dit krijgt; drums, bas&gitaar, toetsen, zang. Dat zijn dan 4 volumes (of verhoudingen van volumes!) die je via je Iphone kan aanpassen en vervolgens door je wedge terugkrijgt. Het gevaar van het P16 verhaal (met wedges) en de Iphone app is dat non-technische muzikanten de mogelijkheid hebben om gigantische hoeveelheden feedback te veroorzaken zonder dat je makkelijk in kan grijpen vanaf de tafel... (maargoed, dat kan met Aviom ook natuurlijk)
Al met al was het een informatieve middag daar
DaanI met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.Comment
-
ik gok dat ze dit soort zaken voor de Midas consoles houden, ik kan me wel inbeelden dat dit erg veel processing vraagtComment
-
@dj Antoon,
MCA's zijn DCA's voor je monitoren, per send eigen waardes.
Voordeel hiervan dat je bijv met 1 MCA fader de hele drums naar beneden kan trekken op iemands IE.
Makkelijker/precieser/sneller dan kanaal voor kanaal...Comment
-
-
Exact ja, als je tafel naast 8x VCA ook nog MCA's moet kunnen berekenen dan is dat een hele hoop extra processing.Comment
Comment