Behringer X32
Collapse
X
-
PvG heeft gelijk, digitaal is geen analoog, als het niet berekent kan worden in 1 sample dan gaat het in 1 keer goed en niet een beetje fout. Het gaat niet zomaar wat minder klinken.
Ik geloof niet dat er een algoritme inzit dat als bijv. de processor voor 90% vol zit, er dan maar een wat simpelere dynamics algoritme gebruikt word.
Tijden zijn veranderd, DSP's kosten niet meer zoveel en zijn vele malen krachtiger.
Ik ben dan ook wel benieuwd wat je hoort gebeuren? Vastlopers van digico's mee gemaakt?Comment
-
Je kunt dan met van alles werken, maar heb je zelf wel ervaring met de X32? Daar gaat het hier over.
PvG heeft gelijk, digitaal is geen analoog, als het niet berekent kan worden in 1 sample dan gaat het in 1 keer goed en niet een beetje fout. Het gaat niet zomaar wat minder klinken.
Ik geloof niet dat er een algoritme inzit dat als bijv. de processor voor 90% vol zit, er dan maar een wat simpelere dynamics algoritme gebruikt word.
Tijden zijn veranderd, DSP's kosten niet meer zoveel en zijn vele malen krachtiger.
Ik ben dan ook wel benieuwd wat je hoort gebeuren? Vastlopers van digico's mee gemaakt?Comment
-
Tuurlijk gaat er wel iets mis, maar dat gebeurt echt niet alleen bij behringer. Ook in dit topic word melding gemaakt van vastlopers/problemen van andere merken. Als je zelf veel on the road zit maak je dit ook mee.
Pas nog zelf mee gemaakt dat een SD8 gebruiker geen werkend touchscreen meer had.
Edit: ik heb even een stukje terug zitten lezen, en nu pas (sorry) valt het me op dat jij diegene was die er echt problemen mee gehad heeft. Dat is heel vervelend, zeker als het niet goed opgelost word. Maar als dit by design een probleem was dan had iedereen hier last van.Last edited by DJ Antoon; 25-05-13, 13:04.Comment
-
En die ervaringen waren op een regulier productiemodel?
Tuurlijk gaat er wel iets mis, maar dat gebeurt echt niet alleen bij behringer. Ook in dit topic word melding gemaakt van vastlopers/problemen van andere merken. Als je zelf veel on the road zit maak je dit ook mee.
Pas nog zelf mee gemaakt dat een SD8 gebruiker geen werkend touchscreen meer had.
Edit: ik heb even een stukje terug zitten lezen, en nu pas (sorry) valt het me op dat jij diegene was die er echt problemen mee gehad heeft. Dat is heel vervelend, zeker als het niet goed opgelost word. Maar als dit by design een probleem was dan had iedereen hier last van.On topic: Voor vele zal zo;n behringer tafel vast goed genoeg zijn je krijgt in ieder geval hoop opties voor weinig geld en das een feit
Weet iemand al of die x16 ipad mixer nou al eens leverbaar wordt??
Comment
-
Op Yamaha heb je alleszins geen saturatie nodig om een rotklank te hebben, daar zorgen de preamps wel voor...
VI heeft in het begin vaak genoeg gecrasht, zeker de eerste maanden VI6. 6 jaar later zijn ze er ook nog steeds niet in geslaagd om een deftige emulatie te schrijven voor de BSS gate die erin zit, snelle haal aan de rotary en je hoort het ding zo klikken.Comment
-
Ik had laatst een vastloper op een LS9/32!! Dat had ik ook nog nooit meegemaakt. Eerst reageerde ie heel traag en daarna helemaal niet meer. Gelukkig starten ze heel snel op.Comment
-
Met mijn Roland M400 slechts één keer, kon niets meer bedienen, audio liep wel gewoon door gelukkig.
Gebeurde nadat ik een USB stickje met muziek had gewisseld, opnieuw opstarten was voldoende om het probleem te verhelpen.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Volgens mij kunnen we concluderen dat alle digitale tafels kunnen vastlopen en/of software bugs kunnen bevatten. De ene tafel is in zo'n situatie niet meer te bedienen en de andere stopt er helemaal mee. De laatste on-topic vraag was of er heel slechte ervaringen met de X32 waren...As ut nie ken zo as ut mot, mot ut mar zo as ut ken.Comment
-
Volgens mij kunnen we concluderen dat alle digitale tafels kunnen vastlopen en/of software bugs kunnen bevatten. De ene tafel is in zo'n situatie niet meer te bedienen en de andere stopt er helemaal mee. De laatste on-topic vraag was of er heel slechte ervaringen met de X32 waren...
Off topic: Waarneer komt die x-16 app mixer uit waar ze al tijd mee lopen te pronken?Comment
-
Met floating point, zoals er in quasi alles nu in zit, heb je echter zo een enorme precisie mogelijk die on the fly kan veranderen dat het me zeer sterk lijkt dat je aan het punt gaat komen dat je data verzadigd is.Comment
-
Vastloper van t scherm van een digico heeft niets met de audioprocessing te maken. Controlsurface en audiobewerking zijn gescheiden in deze tafels. Je kunt de control dus ook gewoon herstarten zonder gevolgen voor de audio.Comment
-
En die eerste is op Windows gebaseerd...De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
Comment