Behringer X32

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RayM
    • Jan 2006
    • 742

Niet aangeschaft, een bedrijf hier in de buurt heeft er 1 aangeschaft.
    Ik kan er een avondje mee stoeien.
    Heerlijk die stilte

Comment

• DJ Antoon
      • May 2005
      • 1681

Originally posted by RayM
      Niet aangeschaft, een bedrijf hier in de buurt heeft er 1 aangeschaft.
      Ik kan er een avondje mee stoeien.
      En dat is dan ook bij den bosch?

Comment

• RayM
        • Jan 2006
        • 742

Dat is in Kaatsheuvel.
        Heerlijk die stilte

Comment

• drbeat
          • Jun 2012
          • 671

Originally posted by DJ Antoon
          1 Ik geloof niet dat de kwaliteit van het geluid de directe graadmeter is voor de drukte.

2Waar word dat beweerd?
          3 Ik denk dan vooral door mensen die de X32 niet kennen. Het grootste probleem is (en blijft?) de acceptatie. Maar als de X32 op dergelijke wijze vaker gebruikt word, is dat probleem misschien ook nog maar tijdelijk.

4 ik zou zeggen gewoon MAX15 (of max12 als de foto vertekent).

@RayM: Gokje, Q7 op front?
          punt 1... Eens..maar heb wel eens gezien dat bij een slecht geluid de mensen doorlopen naar een andere lokatie/ podium. Vandaar mijn redenatie.

Punt 2...lees dit topic maar eens door.

Punt 3..helemaal mee eens..mijn inziens een toppertje kwa prijs kwaliteit en kwantiteit! En laten we eerlijk zijn...acceptatie...in deze tijd van recessie telt voor de meeste kroeg en zaaleigenaar de prijs en daarna de kwaliteit...als de exploitant zo veel mogelijk biertjes kan verkopen met zo min mogelijk onkosten en zo veel mogelijke winst kan ik alleen maar concluderen dat je met dit tafeltje als verhuurder er ook nog wat aan over houd...

Idd de genoemde monitors..een paar keer mogen beluisteren tijdens optredens als drummer.en aangevuld met een subje een heel lekker klinkend monstertje wat lekker speelt voor alle muzikanten...

Overigens, wanneer komen die andere tafels nu uit?die 19 inch tafel is voor mij groot genoeg....
          Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

Comment

• DJ Antoon
            • May 2005
            • 1681

Het land van de werft, chalet fontain, hoefstal en andere feest gelegenheden.

Comment

• DJ Antoon
              • May 2005
              • 1681

Originally posted by drbeat
              Overigens, wanneer komen die andere tafels nu uit?die 19 inch tafel is voor mij groot genoeg....
              Ze komen in ieder geval niet tegelijk.

Hier staat het antwoord van uli behringer zelf ergens, ik verwacht op de laatste 100 pagina's...
              Ik geloof eerst de compact.

Comment

• drbeat
                • Jun 2012
                • 671

Heb het via Google gevonden, zou nu zo ongeveer zijn..overigens vind ik de genoemde prijzen zeer iteressant...de X32 is wat groot..voor mij altans..

Wel mooi dat die tafel nu overal opduikt...heb van de week ook bij de tafel van phonic staan kijken bij de lokale muziekzaak, maar die tafel voelt en oogt wel heel erg als de my first sony...ondanks dat de verkoper erg enthousiast was kon ik daar niet echt warm voor lopen....dan liever even nog wachten op de behringer...
                Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

Comment

• Outline
                  • Feb 2006
                  • 1434

Originally posted by RayM
                  De X32 gespot tijdens Jazz in Duketown.

Je hebt goed de krant gelezen!

Heb je ook gezien dat deze van SL (Stagelight/Q-Audio, zie sticker naast Behringer-logo) is en dat er een analoge multi in gaat?

Aangezien SL hier het geluid doet, zijn het inderdaad Max-en (kan zowel 15 of 12 zijn) op monitor en Q7 op front. Jacco heeft tegenwoordig een aardige schuur vol...

Parade is (voor zover ik op de foto kon zien) Adamson Spektrix geweest.
                  Last edited by Outline; 22-05-13, 01:27.

Comment

• Roeltej
                    • May 2001
                    • 761

Zijn er ondertussen ook mensen die extreem negatieve verhalen kunnen vertellen en waarom je dit ding vooral niet moet kopen :P

Zijn nog wel tevreden over de Presonus, maar die hebben we ondertussen ook al een aantal jaartjes, een cat5 kabel is ook wel handig leggen en soms is iets meer dan 16 kanalen ook wel handig om te hebben :P
                    Vitality Show

Comment

• PvG
                      • Sep 2012
                      • 979

Originally posted by Roeltej
                      Zijn er ondertussen ook mensen die extreem negatieve verhalen kunnen vertellen en waarom je dit ding vooral niet moet kopen :P

Zijn nog wel tevreden over de Presonus, maar die hebben we ondertussen ook al een aantal jaartjes, een cat5 kabel is ook wel handig leggen en soms is iets meer dan 16 kanalen ook wel handig om te hebben :P
                      Grote minpunten:
                      - De letters "behringer" staan met reliƫf op de rand van het display. Je kunt er dus niet makkelijk/netjes een sticker over plakken. ;-)
                      - Bij sommige exemplaren (X32 en S16) willen de pinnen in de ethercons de connector in schuiven met slecht contact tot gevolg. Plan dus chassisdelen (bij S16s) en een "vaste" kabel bij de X32.
                      - Bijgeleverde recording software staat niet hoog aangeschreven; geen ervaring mee (aan de andere kant Reaper kost niet veel).

Presonus... de prijzen dalen (niet voor niets)...
                      As ut nie ken zo as ut mot, mot ut mar zo as ut ken.

Comment

• renevanh
                        • Oct 2004
                        • 2371

Originally posted by PvG
                        - Bijgeleverde recording software staat niet hoog aangeschreven; geen ervaring mee (aan de andere kant Reaper kost niet veel).
                        Heb tijdens mijn uitprobeershow er meteen een laptop met Reaper aan gehangen. Gaat als een trein (als je eenmaal alle tracks ge-armed hebt... *zucht*)
                        Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• animaldrums
                          • Nov 2008
                          • 88

Originally posted by PvG
                          Grote minpunten:
                          - De letters "behringer" staan met reliƫf op de rand van het display. Je kunt er dus niet makkelijk/netjes een sticker over plakken. ;-)
                          - Bij sommige exemplaren (X32 en S16) willen de pinnen in de ethercons de connector in schuiven met slecht contact tot gevolg. Plan dus chassisdelen (bij S16s) en een "vaste" kabel bij de X32.
                          Als dat alles is, is het dus eigenlijk een heel goed product voor z'n geld.

Comment

• PvG
                            • Sep 2012
                            • 979

Originally posted by animaldrums
                            Als dat alles is, is het dus eigenlijk een heel goed product voor z'n geld.
                            Tot nu toe wel en vwb overall features/euro onovertroffen. Time will tell.
                            As ut nie ken zo as ut mot, mot ut mar zo as ut ken.

Comment

• MusicXtra
                              • Feb 2006
                              • 9316

Dat ding is zichzelf aardig aan het bewijzen, geen enkele fabrikant die zoveel waar voor je geld levert.
                              Enige issue is nog de levensduur.
                              De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• vasco
                                • Oct 2003
                                • 2567

Originally posted by PvG
                                Presonus... de prijzen dalen (niet voor niets)...
                                Ik zie nog steeds prijzen van 2600-2700 euro voor de 24.4.2 versie. Zou zeker prijsdalingen begrijpen want hiervoor koop je nu een veel uitgebreidere X32. Presonus heeft werk te doen als ze willen (bij)blijven in dit segment van de markt.

Comment

Working...