Vision Acoustics, een tipje van de sluier

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• qvt
    replied
    een heftruck voor een subje van 80 kilo.. are you serious?? Tenzij je handgrepen natuurlijk niet handig zitten, anders gewoon met z'n 3en..

Leave a comment:

• MusicXtra
    replied
    Vier hoog stacken is in het geval van de X218 subs minimaal 2,40 meter hoog, om nou een sub van 80 kg op 1,80 meter boven je macht te tillen lijkt me niet wijs.
    Wil je hoger dan 3 dan zou ik idd een vorkheftruck gebruiken.

Leave a comment:

• mrVazil
    replied
    met drie personen stack je toch vlot vier hoog?

Leave a comment:

• I.T. drive in
    replied
    Hoe deden jullie dat anders?
    Met een vorkheftruck ofzo?

Leave a comment:

• MusicXtra
    replied
    Zou denk ik wel voldoende zijn om er twee op elkaar te leggen, dat is heel goed te doen.

Leave a comment:

• Richnies2000
    replied
    lol

dan wil ik wel zien hoe je met zn 2en het derde en vierde subje erop legt!

Leave a comment:

• I.T. drive in
    replied
    Voor zo ver ik weet is dit gewoon stop motion, green screen achtergrond en je bent zo klaar

Leave a comment:

• MusicXtra
    replied
    Komt er ook wel, alleen zijn mijn compagnon en ik niet knap genoeg voor zo'n filmpje.

Leave a comment:

• I.T. drive in
    replied
    Mis eigenlijk zo'n soort filmpje op jullie site: http://www.youtube.com/watch?v=xvY9m...eature=related

Leave a comment:

• MusicXtra
    replied
    Was ik in eerste instantie ook een beetje bang voor maar in de praktijk valt het dus alles mee. Er is ruim voldoende sub aanwezig en ook metingen met Smaart lieten geen rare uitdovingen of optellingen zien.
    De onderste 'sub' is dus in dit geval een lege kast omdat twee subs per kant al meer dan genoeg was en we toch hoogte nodig hadden om met de toppen boven het publiek uit te komen.
    Overigens staat de set in Panama ook op een podium van ca 60 cm en ook daar zijn er in het onderste deel van het spectrum geen problemen.
    Sterker nog; het sub is op beide locaties heel erg strak en duwend, ook het gebied tussen 80 en 150 Hz wat bij dance belangrijk is.
    @vBeke; Ja het podium en de booth komen ook van ons.

Leave a comment:

• SPS
    replied
    Originally posted by MusicXtra
    Alles is gewoon afwasbaar en spatwatervast dus zou geen enkel probleem mogen zijn. Alleen het schuim achter de grilles kan vuil worden maar ook dat zal wel meevallen daar de eerste sub al op een hoogte van 80 cm boven de grond staat.
    80cm van de grond? Dat betekent 160cm reflectie en dus uitdoving op ca 100 hz. De sub daarboven zit dus waarschijnlijk op zo'n 140cm =280 cm reflectie ofwel uitdoving op 65 hz. Ben benieuwd naar de plotjes van deze opstelling...............
    Ikzelf heb een hekel aan het opstellen van subs op een podium van 80cm hoog, maar hier creeer je hetzelfde probleem...

Hoe kijk jij hier tegenaan?

Leave a comment:

• vdbeke
    replied
    Proper! één strak geheel. De DJ booth was ook jullie werk als ik me niet vergis, he?
    De tweede persoon achter VA zit die hier ook op het forum?

Leave a comment:

• MusicXtra
    replied
    Alles is gewoon afwasbaar en spatwatervast dus zou geen enkel probleem mogen zijn. Alleen het schuim achter de grilles kan vuil worden maar ook dat zal wel meevallen daar de eerste sub al op een hoogte van 80 cm boven de grond staat.

Leave a comment:

• MarkRombouts
    replied
    Dat is een kwestie van instructie aan de interieurverzorgsters lijkt me zo.

En eigenlijk voor vrijwel alle systemen van toepassing, behalve gestoffeerde, maar die gaan na een tijdje wel echt stinken.

Leave a comment:

• vdlaanlichtengeluid
    replied
    ziet er netjes uit zo! maar ik ben zo bang dat die set er binnen 3 disco avondjes niet meer uit zou zien...
    niet dat dit road use is maar gewoon ivm bier en drank wat er allemaal op komt?

Leave a comment:

Working...