heb zaterdag nog een verjaardags feest gehad voor ong. 60 man..kijk maar bij foto's heb jullie tips voor een groot deel kunnen benutten...bedankt nog daarvoor.!
Drive In
Collapse
X
-
nee, deze kunnen niet verder.
wel heb ik daar zelf over gedacht om dat zelf een beetje te proberen te maken. (=nog niet gelukt)Comment
-
en even een vraagje: kan iemand enige inschatting maken hoeveel mensen ik hier ongeveer mee aan kan???Comment
-
Moeilijke vraag om aan ons te stellen hoeveel man je hiermee aan kan.
Voor hoeveel man heb je wel eens gedraait, en hoeg groot was de zaal waar je toen in draaide?
Was het geluidsnivo acceptabel of had je zelfs nog over?
Ik hanteer als vuistregel 10 watt rms versterker vermogen per bezoeker ( gebruikt bij feesten en partijen).
Dit gaat lang niet altijd op en is sterk afhankelijk van veel factoren zoals;
- afmeting van de zaal ( en natuurlijk hoogte )
- opstelling luidspekers in de zaal ( spreiding van geluid )
- soort feest ( receptie, disco,live-act, house/hardcore enz)
- rendement van je speakers
- soort versterker
- etc.
Zoals je ziet is het van veel zaken afhankelijk en dus niet zo maar te zeggen.Comment
-
ik zit ondertussen af en toe ook eens te kijken naar dubbele cd spelers.
ik heb er een paar goedkope gevonden wat mij wel wat leek. en mijn vraag is; wat vinden jullie van deze?
TEC 2410 Dubbele CD Speler Basic
Dubbele-CD-Player DJ-2200 A
[LEFT]Omnitronic CDP-360[/LEFT]
[LEFT]als iemand nog iets anders weet, alle tips zijn welkom.[/LEFT]Last edited by timoruitje; 17-09-06, 12:26.Comment
-
Originally posted by timoruitjeik zit ondertussen af en toe ook eens te kijken naar dubbele cd spelers.
ik heb er een paar goedkope gevonden wat mij wel wat leek. en mijn vraag is; wat vinden jullie van deze?
TEC 2410 Dubbele CD Speler Basic
Dubbele-CD-Player DJ-2200 A
[LEFT]Omnitronic CDP-360[/LEFT]
[LEFT]als iemand nog iets anders weet, alle tips zijn welkom.[/LEFT]
is misschien iets boven je budget, maar daar zou je voor kunnen sparen, is kwalitatief een stuk beter als die dingen die jij noemt.
Groeten HugoRenkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!
"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" VarroComment
-
zit er erg veel verschil tussen die numark en de Omnitronic CDP-360 die ik noemde? kwa prijs namelijk wel :-)Comment
-
Originally posted by dj boboIk snap niet waarom deze 13 jarige zich zo persé moet aanmelden bij de belastingdienst. Dit brengt alleen maar papieren gedoe met zich mee.
Een aantal redenen waarom ik het niet zou doen:
- Het brengt een hoop papierensh*t met zich mee
- Je bent niet interessant voor de belastingdienst, aangezien je daar niet genoeg voor verdient
- Je bent niet echt in overtreding, omdat je nog zo jong bent en je tot een bedrag van ±3000 euro niks hoeft af te dragen, daar komt nog bij dat als je je verdiende geld investeerd er ook nog andere regels gelden
- De belastingdienst komt je verloopig toch niet op het spoor als je alleen op kleine feestjes draait, verjaardagen etc...
Voor mij dus, wat niet weet wat niet deert, .... overigens vind ik het wel goed van je dat je het doet hoor... maar denk er eerst nog even goed over na
Dan wat dat draaien met illigale muziek betreft. Natuurlijk is origineel het beste, maar er zal geen haan kraaien als een jongen van 13 jaar bijvb. een klasseavond verzorgd met wat illigale muziek. O ja, ik vind je drive-in show helemaal super voor een jongen van 13 jaar!Don't take life too seriously -- you'll never get out of it alive.Comment
-
Originally posted by timoruitjezit er erg veel verschil tussen die numark en de Omnitronic CDP-360 die ik noemde? kwa prijs namelijk wel :-)
Maar het is maar net wat je zelf wilt! Vroeger had ik ook die dingen gekocht, maar nu besef ik wel dat ik beter iets langer had moeten doorsparen, wat ik nu dus wel doe.
Het is alleen adviesGreatz Revolution!!!!!Comment
Comment