Drive In

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DjFlo
    • Jun 2003
    • 332

Nou Jason,

Je hebt t echt prima voor mekaar ik denk dat stefan vakantie of te veel vrije tijd heeft want hij loopt in mijn ogen een beetje te zeiken op alles wat hij niet heeft.

Citaat:
    Als je er dichtbij staat valt het hoe dan ook op.. Maarja, we zijn nu eenmaal niet in een theater, waar je kabels compleet weg kan werken. Waarbij het lijkt alsof je draadloos stroom toevoert.

Stefan... wat een kansloze opmerking

Kortom jason ziet er goed uit ga zo door en trek je niet teveel van dit soort mensen aan

Gr

Floris

Comment

• Jason_
      • Jun 2006
      • 98

Dankje !
      Einde bericht.

Comment

• stefan90kauw
        • Jun 2005
        • 189

Originally posted by DjFlo
        Nou Jason,

Je hebt t echt prima voor mekaar ik denk dat stefan vakantie of te veel vrije tijd heeft want hij loopt in mijn ogen een beetje te zeiken op alles wat hij niet heeft.

Citaat:
        Als je er dichtbij staat valt het hoe dan ook op.. Maarja, we zijn nu eenmaal niet in een theater, waar je kabels compleet weg kan werken. Waarbij het lijkt alsof je draadloos stroom toevoert.

Stefan... wat een kansloze opmerking

Kortom jason ziet er goed uit ga zo door en trek je niet teveel van dit soort mensen aan

Gr

Floris
        Kijk voortaan ook eerst eens naar de smilies.... tegenwoordig zeggen die ook al een hoop.. Niet meteen zukke reacties geven....... Lezen blijkt maar weer een van opzich....

Comment

• totaltommy
          • Mar 2007
          • 17

leuk setje, heb je geen probleem dat je movindhead niet goed kan draaien? doordat de movinghead een slag moet draaien?

Comment

• rene.derksen
            • Feb 2004
            • 649

Waarom zou dat? Een movinghead kun je altijd in elke positie ophangen of neerzetten. En die zal dan ook altijd de volledige functionaliteit blijven houden opzich.
            Licht is altijd zwaar.

Comment

• stefan90kauw
              • Jun 2005
              • 189

Originally posted by rene.derksen
              Waarom zou dat? Een movinghead kun je altijd in elke positie ophangen of neerzetten. En die zal dan ook altijd de volledige functionaliteit blijven houden opzich.
              Tenzij de kop groter is dan de voet...

Comment

• stekelvarke
                • Dec 2004
                • 1062

Dat is niet altijd het geval, Enkel kan het moeilijk worden om ze op de vloer te plaatsen (indien de base echt te klein is).
                exit night into LIGHT

Comment

• Rolandino
                  • Mar 2007
                  • 1451

Zeker een mooie nette set voor een 15 jarige hoor niets op aan te merken.

de meeste negatieve reactie's lijken mij ook meer afgunst als echt fouten of slordigheden.

Op de foto is niets aan te merken zeker niet voor deze leeftijdsgroep.

Ziet er top uit hoor. Ik denk dat er een hoop leeftijd genootjes erg jaloers zullen zijn dat jij zo begint.

Ga zo door .................
                  EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• Funmaker
                    • Jun 2006
                    • 922

@stekelvarke: de VL500 heeft wel een hele kleine voet om ff te muggezifte...

iemand mss al ooit geprobeerd die om te gooien als die gewoon staat door wild met pan en tilt te gaan spele?
                    Hold on a second, relax and listen...

Comment

• Jason_
                      • Jun 2006
                      • 98

Originally posted by Rolandino
                      Zeker een mooie nette set voor een 15 jarige hoor niets op aan te merken.

de meeste negatieve reactie's lijken mij ook meer afgunst als echt fouten of slordigheden.

Op de foto is niets aan te merken zeker niet voor deze leeftijdsgroep.

Ziet er top uit hoor. Ik denk dat er een hoop leeftijd genootjes erg jaloers zullen zijn dat jij zo begint.

Ga zo door .................
                      Dankje
                      Einde bericht.

Comment

• Jason_
                        • Jun 2006
                        • 98

Heb weer geshopt

heb bij de geluidset een Dbx driveRack Pa gezet,met zo leuk meetmic-je
                        En heb er een ''Dj set'' bij, 2x Denon S-1000 en Master M1262 + een Sennheiser 845

En 2 nieuwe heads, de Clubspot 575 van showtec..

Verder nog iemand tips of aanvullingen?
                        Last edited by Jason_; 04-06-07, 19:09.
                        Einde bericht.

Comment

• Pro Sound Rental
                          • May 2007
                          • 3

Ik ben het helemaal met Rolandino eens
                          en als je met de laser lichtere rook gebruikt speciaal vvor movingheads, scans en lasers, blijf je die echt wel zien.

Comment

• Max
                            • Feb 2003
                            • 680

Originally posted by Jason_
                            Heb weer wat nieuwe app.
                            heb bij de geluidset een Dbx driveRack Pa gezet,met zo leuk meetmic-je
                            En heb er een ''Dj set'' bij, 2x Denon S-1000 en Master M1262

En 2 nieuwe heads, de Clubspot 575 van showtec..

Verder nog iemand tips of aanvullingen?
                            Moet zeggen dat je het keurig in orde hebt, zeker gezien je leeftijd!
                            Hier kunnen velen nog een voorbeeld aan nemen, afwerking is ook prima.
                            Mis alleen nog iets in de vorm van reclame (bord, spandoek, o.i.d.)

Wat is de reden dat je nu voor 575 Showtec spots bent gegaan?
                            Zou persoonlijk liever 4 dezelfde headjes hebben .

Wellicht in de toekomst nog een setje parren met een T4 erbij.

Verder kan ik niets anders zeggen als: Ga zo door!

Comment

• Jason_
                              • Jun 2006
                              • 98

Originally posted by Max
                              Moet zeggen dat je het keurig in orde hebt, zeker gezien je leeftijd!
                              Hier kunnen velen nog een voorbeeld aan nemen, afwerking is ook prima.

Wellicht in de toekomst nog een setje parren met een T4 erbij.

Verder kan ik niets anders zeggen als: Ga zo door!
                              Dankje,
                              Ja klopt,maar de 150w Hti-ers heb ik al een tijdje..
                              het werd tijd voor wat meer functies..
                              Einde bericht.

Comment

• Ralph Hees
                                • Nov 2005
                                • 183

Originally posted by Max
                                Zover ik weet heeft Jordy (werkt samen met Jason) 2 spandoeken.

Originally posted by Max
                                Jordy had die heads gekocht en hij kreeg een speciaale prijs. Dit is teminste wat ik van Jordy gehoord heb.

Comment

Working...