Drive In
Collapse
X
-
En excuses als je je aangevallen voelt bij mijn uitspraak.Einde bericht.Comment
-
JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :DComment
-
Vorige week en deze week veel basis school musicals gedaan waarvan 2 in een kerk, en nog een examenfeest.
Hier wat foto's:
Foto 1 ( examen feest )
Foto 2 ( deze set mag trouwens weg ivm aanschaf andere Master set)
Foto 3
Foto 4 ( Nooit gedacht dat ik daar nog eens zou zitten..)
Foto 5
Foto 6
Foto 7 Dag Juffrouw
Foto 8
Ik hoor graag tips!Last edited by Jason_; 13-08-07, 18:46.Einde bericht.Comment
-
Hallo,
Op foto 5 staat er in het midden een statief, dat lijkt me wel storend voor het publiek als er midden voor het podium een paal staat. Dus ik zou als k jou was links en rechts een t4 hebben gezet.
Is het wel verstandig om een keyboard statief te gebruiken om je setje op te zetten? Ik zou het zelf niet graag proberen.
Voor de rest niet veel op te merken, ziet er prima uit.
Groetjes RalphComment
-
De enige opmerking die ik heb is de afwerking van de kabels op foto 1 (Wellicht valt dit harder op op de foto als in het echt). Eerst vanuit de movinghead/4 bar/laser recht naar omhoog, dan over de brug en dan terug recht naar benden.
Voor de rest zit alles mooi in cases enzo, dus doe zo verder.exit night into LIGHTComment
-
Hallo,
Op foto 5 staat er in het midden een statief, dat lijkt me wel storend voor het publiek als er midden voor het podium een paal staat. Dus ik zou als k jou was links en rechts een t4 hebben gezet.
Is het wel verstandig om een keyboard statief te gebruiken om je setje op te zetten? Ik zou het zelf niet graag proberen.
Voor de rest niet veel op te merken, ziet er prima uit.
Groetjes Ralph
Over dat statief, Tja het was kiezen tussen een statief midden in de zaal, of halve kindjes op het podium zien lopen...
Dus ben voor de eerste optie gegaan...
Dat keyboard statief is wel redelijk stabiel,
Onder de Case die erop staat heb ik wel profieltjes gezet, dat hij er niet af kan schuivenEinde bericht.Comment
-
-
BQQ 8 sebt Drive in show
Hey.
Hier nog de beloofde foto's van 8 sep BQQ
Geluid:
2x Top dap audio 13
2X sub dap audio 15
2x vx700
1X Dubbel CD speler
1X Mengpaneel beat 6 mk2
Licht:
1x Jumbo Strobe DMX MKII 1800W DMX Strobe
2X Mushroom disco effect + G haak
4X PAR 56 short
1X Showtec t-bar DMX
1X Rookmachine 700watt + G haak
2X Scanners dynamo Jbsystems DMX + G haak
2X 3 meter truss
1X DMX controller met joystick
Exus voor al die link's probleemen met het UP-Date op een site.
ouden link. Vliegtarieven.nl Fotoalbum
Ik hoor het wel. Vriendelijke groet, Wesley / FransLast edited by DJ-Wesley; 23-10-07, 10:38.Comment
Comment