Drive In

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• stefan90kauw
    replied
    Dussss..................................

Leave a comment:

• DJ_marc
    replied
    Originally posted by 4AC
    Vroeg ik mij gewoon af, was benieuwd op welk model je ging overstappen. Is namelijk wel behoorlijke stap vooruit...
    Maar je gaat toch niet investeren in iets als je niet eens weet welk model het is? Of begrijp ik hier iets niet goed?

Nou ik weet zelf nog niet het model en die jongen die ik aan de telefoon had wist het model niet uit zo hoofd dus maar binnenkort heb ik afspraak met hun dus dan kan ik alles na kijken en dan weet ik het model ook wel duss.

Leave a comment:

• 4AC
    replied
    Originally posted by DJ_marc
    Nou heb geen idee Via een andere drive in show die ik ken. die kunnen bestellen bij de leverancier ofzo iets... en die zouden wel een setje uitzoeken alleen wist hij niet meer welk type hun hadden uitgezocht... dus welke type/serie van EAW weet ik niet precies.

wat dan? heb je ervaring met EAW?
    Vroeg ik mij gewoon af, was benieuwd op welk model je ging overstappen. Is namelijk wel behoorlijke stap vooruit...
    Maar je gaat toch niet investeren in iets als je niet eens weet welk model het is? Of begrijp ik hier iets niet goed?

Leave a comment:

• DJ_marc
    replied
    Originally posted by 4AC
    Even stiekem een of-topic vraagje: aan welk EAW-setje zat te denken?

Nou heb geen idee Via een andere drive in show die ik ken. die kunnen bestellen bij de leverancier ofzo iets... en die zouden wel een setje uitzoeken alleen wist hij niet meer welk type hun hadden uitgezocht... dus welke type/serie van EAW weet ik niet precies.

wat dan? heb je ervaring met EAW?

Leave a comment:

• 4AC
    replied
    Even stiekem een of-topic vraagje: aan welk EAW-setje zat te denken?

Leave a comment:

• DJ_marc
    replied
    Originally posted by jurjen_barel
    Ik zie nu dat je drive-inmeubel eigenlijk een gamma-stellingkast is. Is dat niet heel onhandig opbouwen/afbreken?

Nee het valt mee ik laat ze gewoon inelkaar zitten en zo de auto in heb een klein busje via me pa ze werk duss. daar past precies alles in. dus ja rack der in en rack er uit dus.. en het is precies goeie hoogte en heb genoeg ruimte duss..

Leave a comment:

• jurjen_barel
    replied
    Ik zie nu dat je drive-inmeubel eigenlijk een gamma-stellingkast is. Is dat niet heel onhandig opbouwen/afbreken?

Leave a comment:

• DJ_marc
    replied
    Originally posted by DJ-Jan
    Hoe hang je op locatie die scan op?
    jaa op locatie ben iker nog niet helemaal achter heb pas sinds kort me 2de setje parren. dus me standaards hangen vol dus ik wil eigenlijk nog een nieuw standaard kopen voor me scanner en later nog 2de scanner Duss..

Maar ik had hem ook zo hangen.

Dat die met een truss haak aan me standaard hangt.. heb ik wel eens vaker gezien dus neem aan dat dat wel goed zo moeten gaan..

Verder heb ik nog foto van het Dj set (op locatie). voor de gene die het intressant vinden..:P

MarC

Leave a comment:

• jens
    replied
    jongens we nemen toch allemaal een stuk dakgoot mee op klus

en kom op we zijn allemaal begonnen met niks ik vind het op deze manier geen slecht idee...dr heeft niemand last van en dr staat ook niemand onder....die goot kan het makkelijk hebben want als die volstaat met water weegt ie wel meer dan 6 kilo

ik snap best dat als je net begint dat je niet meteen een front truss heb 6 meter tot je beschikking heb. De eetkamer lamp bij je thuis weegt vast nog zwaarder en die zit maar met een haakje van niks of 2 lullige schroefjes vast vooral als die bij ikea vandaan komt ik

verder vind ik het voor een beginnineling een nette set..

geen kabelbende...netjes afgerokt, de speakers staan op een fatsoenlijke hoogte wat bij een boel beginners wel anders is...

gewoon lekker zo doorgaan!

Leave a comment:

• DJ-Jan
    replied
    Hoe hang je op locatie die scan op?

Leave a comment:

• DJ_marc
    replied
    Originally posted by Ahmed Al Dayri
    ja, natuurlijk kun je ook zo je barrel/scanner ophangen he

Misschien kijken voor een 2tal statieven voor je speakers?
    Heb je ook een foto van de booth vanaf de andere zijde?
    Ik heb geen foto van me booth.. het gaat om een:
    1x Behringer DJX-700
    2x Denon dn-s1000.
    1x Showtec showmaster 24.
    1x Laptop met harddisk

heb geen statieven voor me boxen omdat er geen houders onder op zitten..

Originally posted by Caspero
    Heb je onder je speakers nou een uit de kluiten gewassen keyboard stand staan? Denk dat je die wel ff mag vastzetten voordat het één en ander los of weg trilt...
    ja het is een keyboard standaard alleen de houten plaat die er op zit zit met beugels aan het standaard. aan de ene kant met een oog vast aan het standaard en aan de ander kant een half oog die je zo in elkaar kan schuiven. Dus hij zou nooit in elkaar kunnen zakken door gewicht van de boxen ofzo...

maargoed dit geluidsset wordt vervangen door 2 subjes en 2 topjes met een tussenpaal er tussen duss.

Leave a comment:

• Caspero
    replied
    Heb je onder je speakers nou een uit de kluiten gewassen keyboard stand staan? Denk dat je die wel ff mag vastzetten voordat het één en ander los of weg trilt...

Leave a comment:

• Ahmed Al Dayri
    replied
    ja, natuurlijk kun je ook zo je barrel/scanner ophangen he

Misschien kijken voor een 2tal statieven voor je speakers?
    Heb je ook een foto van de booth vanaf de andere zijde?

Leave a comment:

• DJ_marc
    replied
    Drive in show setje.

Hallo dit is mijn drive in show setje.

Jullie meningen graag.

Ik ben druk op zoek na een geluidsset en heb ik intussen 1 gevonden en ben nog druk aan het onderhandelen.. heb een setje van EAW gezien. totaal 1400 watt.

Graag jullie meningen over dit setje.

Gr Marc. (The Soundboys)

Leave a comment:

• 4AC
    replied
    Mooi gedaan hoor! Zeker als beginner heb je de boel mooi gedaan. Geld goed besteed, waardoor de afwerking ook nog goed voor elkaar is. Natuurlijk is er genoeg aan op- en aan te merken, zoals de cd-spelers en het smalle meubel. Sparen voor dubbele-cd speler als ik jou was!

Maar goed, die roze stekkerdoos doet het hem wat mij betreft. Helemaal mijn kleur.

Leave a comment:

Working...