Drive In

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Stoney3K
    • Sep 2007
    • 1399

Ziet er strak uit, het valt me wel op dat die truss een aardig stukje aan het doorhangen is, zie op deze foto:

First make it work, then make it look pretty!

Comment

• DJ-Wesley
      • Jul 2007
      • 55

ja idd ik zie het raar

dan is die niet goed gekopelt meestal zittie wel strak aan elkaar.

Comment

• stefan90kauw
        • Jun 2005
        • 189

Originally posted by DJ-Wesley
        ja idd ik zie het raar

Nee?

Of je hebt gewoon teveel ingehangen, wat mij sterk lijkt op zo'n afstand.
        Of je zult iets moeten verplaatsen waardoor je het gewicht beter verdeeld.
        Of, zoals je zelf al aangaf, dat ze misschien verkeerd of niet goed gekoppeld zijn. Wat ik dan weer niet hoop voor je, want ik denk dat dat behoooorlijk slecht had af kunnen hopen.

Verder ziet je drive-in er wel strak uit! Lekker doorprutsen zo.

Comment

• DJ-Wesley
          • Jul 2007
          • 55

bedankt dat je het strak vint. morgen ( woendag 24 oktober ) Gaan
          we nieuwe 4x pareset + Dimbar.

dus ja. dan woort het setje wat mooier. bases licht.

en dan kan je beetje ofwissle van je lichte wat we zelf hebben BV.

2x 3m trus en daar op 2x dimbar 1x strobo. GAS

maar ja daarna gaan we veel cases kopen er kom een nieuwe dj gear allen maal ik case. lichte case. en mischien speaker case die moetten we dan zelf op maat maken ik kan het wel op maat laten maken maar ja. dat kost ook best veel Of niet?

Wesley.

Comment

• Stoney3K
            • Sep 2007
            • 1399

Mijn prioriteit ligt nu eerst bij cases voordat ik nieuwe rigging en licht aan ga kopen. En ik wil me in de toekomst meer gaan concentreren op kleinere zalen met wat minder vermogensaanbod -- veel LED-parren dus. Misschien dat ShowTec nog eens een LED Sunstrip op de markt gaat brengen, dat zou leuk zijn!
            First make it work, then make it look pretty!

Comment

• DJP-BIM
              • Jan 2004
              • 289

Originally posted by Jordy01
              We hebben nu ook nog 3 stuks Trespa borden laten maken.. Met het nieuwe Logo van onze drive in show..

>> FOTO

leuk bord, ontwerp komt me wel heel bekend voor
              bimshowequipment.nl

Comment

• DJ-Wesley
                • Jul 2007
                • 55

uhhh ? hmm ?

Comment

• Jason_
                  • Jun 2006
                  • 98

Originally posted by DJP-BIM
                  leuk bord, ontwerp komt me wel heel bekend voor

Even voor de Duidelijkheid,
                  Tegen over Dj wesley,
                  dit komt doordat ons topic voor jou bericht staat..

Maar voor de duidelijkheid,
                  de fotos van DJ wesley zijn niet van onze drive in...

Maar afijn:

Waar komt het je bekend van voor?
                  Einde bericht.

Comment

• DJP-BIM
                    • Jan 2004
                    • 289

hmm...

mischien van de stickers op mijn bus :P
                    mischien van mijn website :P
                    mischien wel van mijn bord
                    mischien wel van mijn visitekaartjes
                    bimshowequipment.nl

Comment

• vasco
                      • Oct 2003
                      • 2567

Nu gebruiken veel mensen een verticale streep als scheiding tegenwoordig dus als je je wilt onderscheiden doe je dat juist niet.

Moet DJ-BIM in deze wel gelijk geven, ontwerp is wel heel erg gelijk.
                      Nu is dit ook wel het meest fantasieloze ontwerp dat je veel vaker tegenkomt.
                      Hiermee wil ik niet schoppen tegen iemand maar het is gewoon een fijt.

In dit geval dus toeval of ...

Comment

• Jason_
                        • Jun 2006
                        • 98

Allright,
                        Back on topic..

Ondertussen is er ook een nieuwe geluidset van Master bijgekomen,
                        de MD2 set(met Dpu3K6).

Erg leuk setje..
                        Einde bericht.

Comment

• Jordy01
                          • Jul 2006
                          • 22

Hier onder weer een update van een aantal fotos.

- Europa cup FVT

TV Rijnmond was er ook...

- Kerst musical

- Ministerie van Financiën Kerst Party 2007 (DEN HAAG)

Last edited by Jordy01; 23-03-08, 18:15.

Comment

• djjaimy
                            • Oct 2007
                            • 18

Beginnende drive in disco| Dap rw-15 MKII + dap rw-18b MKII

Hallo,

ik ben pas begonnen met drive in disco met myn vriend en nou wil ik een geluid set gaan kopen. mijn buget ligt rond 1000 euro excl. btw nou ben ik naar winkel gegaan en hebben ze me deze speakers geadviseerd 2x rw-15 MKII & 2x Rw-18b MKII. + dap palladium 2000 kabels gratis.

mijn vraag is heeft iemand hier ervaring mee?
                            en ik zit ook beetje te kijken met het vermogen want ik ga nu 1000,- uit geven en in de winkel zijden ze voor 150 man en ik vindt dat beetje weinig als ik zo veel uit geef (ben nog maar 12). en klopt 150 man trouwens ook?

en er staat bij de rw-15 240 rms / 480 program / 960 peak
                            wat betekend die 480 program? kan ik dit vergelijken met rms?
                            want bij sommige speakers is het rms de helft van peak. en kan ik er gewoon 480 watt rms door heen blazen en dat ze dit vol houden zonder rook.

en met watt snap ik nog niet echt. gaat een speaker van 600 watt nou 1x zo hard als een speaker van 300 watt?
                            Iederéén die Dynacord kan betalen vindt dap zooi...

Comment

• Meijer
                              • Apr 2007
                              • 1

Ga eerst jezelf eens lekker inlezen in alle mogelijkheden. DAP RW series zou ik niet doen. Kijk eens naar een actief setje, of 2de hands, of huur.

RMS vermogen is het belangrijkste, en vermogen zegt ook weer weinig over hoe hard de box gaat. 600 watt gaat niet 2x 'zo hard' als 300 watt. Dit hangt af van de gevoeligheid. Een 600 watt RMS box met 95 db/W/m produceert dezelfde geluidsdruk als een 300 watt RMS box met 98 db/W/m, of een 150 watt RMS box met 101 db/W/m. (niet helemaal, afgerond) Vermogen zegt dus niet alles. Maar lees je eerst eens een paar maanden in, je bent namelijk niet de eerste tiener die een eigen drive-in wil beginnen....

Wou er niet teveel over zeggen: maar dit is het goede forum:
                              DRIVE-IN SHOW FORUM - J en H Licht en Geluid® Forum
                              Last edited by Meijer; 21-01-08, 22:37.

Comment

• hugovanmeijeren
                                • Oct 2004
                                • 1436

Originally posted by djjaimy
                                en met watt snap ik nog niet echt. gaat een speaker van 600 watt nou 1x zo hard als een speaker van 300 watt?
                                Nee, maar 3 Db.
                                Maar dat is ook afhankelijk van het rendement. Een luidspreker met een lage belastbaarheid maar een hoog rendement kan zeker harder gaan dan een luidspreker met een hoge belastbaarheid maar een laag rendement.

Ook die '150 man' is volledig afhankelijk van de ruimte waarin je staat. Buiten zal dit bijvoorbeeld veel lager zijn dan binnen in een ruimte met een goede akoestiek.

Ik zou voorstellen om eens 2e hands te kijken. Dan kun je veel beter materiaal kopen voor je geld.

Groeten Hugo
                                Last edited by hugovanmeijeren; 22-01-08, 12:17.
                                Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

Working...