Drive In
Collapse
X
-
-
die indruk gaf je anders no offence,
Wat zou je dan gebruiken dat 4 headjes, truss, 2 fourbar ,2 sunstrip, kabel,... kan of mag houden? de macjes wegen al samen een slordige 100 kilo doe daar nog eens het dubben bij voor de rest ofzo (overdreven wss) en zoek dan maar iets fatsoenlijks zonder een carre te gebruiken enzo maar swat ik ben aant zagen...Hold on a second, relax and listen...Comment
-
Mijn Kleine Drive In Show
Dit is mijn kleine drive in show.
Geluid Gebouwd Door Matt Verbeeten Audio, De kasten zijn voorzien van B&C Speakers.
De laag kasten 2 maal 18 Inch
De Top Kasten 2 maal 12 inch mid en een Renkens Heinz hoorn!
Daar heb ik een amp rekje bij staan met het volgende erin
1 DBX Drive Rack
Crest Ca 2 Voor het hoog
Crest Ca 6 voor het mid
en Crest Ca 9 Voor het laag
Dj Booth Truss
Met Dateq LMP 7.3 Mengpaneel
2 Maal CDJ 1000 MK3
Licht
SGM studio 12 scancontrol
2 Robe Spot 250 xt Deze zijn in middels al vervangen door martin mac krypton maar nog geen foto van
2 robe wash 250 xt
1 maal led doek in truss dj booth
2008-05-03 Helmond: Feest Helmond Met Dj Jack En John Meijer 001Last edited by Dj-jack; 16-06-08, 18:29.Comment
-
Vind de MH's op je speakers er een beetje amateuristisch uitzien en dat vind ik jammer want de rest ziet er wel leuk uit.
Ik mis enkel nog basislicht.
Maar zoals ik al zei: ziet er best leuk uit!
Zelf zou ik (als je het toch zo doet) de profieltjes op je speakers zetten en de washen op je truss... kwestie van smaak denk ik
grtzz DJ nn... the sound of silence...Comment
-
Vind de MH's op je speakers er een beetje amateuristisch uitzien.....Correct me if I'm wrongComment
-
2 jaar verder
hallo iedereen, hier weer een berichtje van de topicstarter,
ik ben nu ong. twee jaar bezig (zie ik aan de datum van dit topic.)
en er is het een ander bijgekomen, hier een paar foto's
voor meer foto's zie: Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!
[FONT=Calibri]apparatuur lijstje:[/FONT]
[FONT=Calibri]geluid:[/FONT]
[FONT=Calibri]16 kanaals mengpaneel (JBsystems pro series)[/FONT]
[FONT=Calibri]dubbele cd speler[/FONT]
[FONT=Calibri]draadloze mic.[/FONT]
[FONT=Calibri]2 draadloze headset mics.[/FONT]
[FONT=Calibri]Twee goedkope microfoontjes[/FONT]
[FONT=Calibri]2x 400 watt bassbox met een 2x 300 watt versterker[/FONT]
[FONT=Calibri]2x 150 watt laag mid [/FONT]
[FONT=Calibri]2x 150 watt hoog mid deze vier met een versterker van 2x 150 watt[/FONT]
[FONT=Calibri]2x 100 watt hogetonenkast met een 2x 100 watt versterker[/FONT]
[FONT=Calibri]En een hoop kabels en stekkers[/FONT]
[FONT=Calibri]Verder heb ik nog een klein geluidsetje erbij:[/FONT]
[FONT=Calibri]2x Dap MC-12 boxen op statief met een dap DSA versterker.[/FONT]
[FONT=Calibri]En een equalizertje.[/FONT]
[FONT=Calibri]Licht:[/FONT]
[FONT=Calibri]16x par 36(jes) op statieven (2x 8)[/FONT]
[FONT=Calibri]24x par 38 lampen in de bovenbalk ingebouwd[/FONT]
[FONT=Calibri]2x jbsystems dynamo scan[/FONT]
[FONT=Calibri]cateye[/FONT]
[FONT=Calibri]Ravemoon effect (?)[/FONT]
[FONT=Calibri]op een van de twee statieven bij de par 36 jes jackstar lichteffect[/FONT]
[FONT=Calibri]op het andere statief een strobo [/FONT]
[FONT=Calibri]rookmachine antari f80z[/FONT]
[FONT=Calibri]2x VMB te-034 statief[/FONT]
[FONT=Calibri]voor de par 36jes heb ik een auerswald dlc- 2810 lichtcomputer[/FONT]
[FONT=Calibri]voor de par 38s heb ik een auerswald dlc- 4830[/FONT]
[FONT=Calibri]voor de twee dynamo scanners heb ik zo’n simpele handcontroller[/FONT]
graag zou ik eens willen weten, wat jullie er nu van vinden, vooral de dingen die beter kunnen zodat ik daar evt. wat aan kan doen!Comment
-
Mijn drive inn show ben 13 jaar
Gister feestje gehad op een varende boot. Feest was ter gelegenheid van een 25 jarig jubileum.
WELKOM OP DE WEBSITE VAN DJ JPCK (DJ JAN-PAUL) VOOR LEIDEN, OEGSTGEEST EN E.O.
Apparatuurlijstje:
2x Mc 12 Dap Audio Boxen
1x RMX 3 Reloop Mixer
1x CDN 88 Numark Cd-speler
1x VLP 1500 American Audio Versterker
2x boxstatief
1x Flightcase
1x Cd-koffer
5x Jack-XLR 10 meter
2x speakonkabel 7,5 meter
4x stroomkabel 10 meter
1x stroomkabel 50 meter
3x verlengblok
En.... natuurlijk cd's
Er komt binnenkort een Lite 8 (want er komt nog een Dmx-bar bij) of showmaster 24 lichtcomputer, weten jullie wat handiger is.
Wat komt er binnenkort:
1.Een Flightcase voor de Dmx bar en lampen.
2.Een showtec lichtcomputer Lite 8/ Showmaster 24
3.Een Pioneer mixer DJM 600/800
4.Een HK Audio geluidsset Elias Px
5.Een DMX bar setje Showtec/American DJ
Tips,vragen of opmerkingen altijd welkomComment
-
met je statieven je hebt die verbindings stukken tussen de paal in het midden en de poten die balkjes moeten horizontaal staandeze account is buiten gebruik waar kun je dat ding verwijderen?Comment
-
mijn drive in commentaar plz
hoi ik ben nu een tijdje bezig en hoop dat jullie mij kunnen vertellen wat ik kan verbeteren.
ik ben bezig met professionelere apperatuur maar alles kost geld en om dat te verdienen kost tijd dus alles op zijn tijd.
Ik hoop meer dat jullie me wat kunnen verbeteren op het uiterlijk zoals dingen netter opstellen.
voor de versterker is een rack aangeschaft heb ik nog geen foto's van.
en voor mijn tafel zowel de gewone als de staantafel heb ik zwart doek gekocht ook nog niet op de foto's.
heb er laatst nog een grote bruiloft meegedraaid voor zo'n 250 man en dat ging goed.
heb mijn PA nog niet voluit kunnen zetten.
DJ MARK
en
DJ MARK
alle soorten commentaar is welkom
wie over het licht begint weet dit:
dmx controllers en dimmerpacks zijn besteld en ook nog 2 moving heads.
kan waarschijnlijk nog een trusje krijgen van een vriend die er mee is gekapt en die heeft hem nog staan
dus dan kan die anologe shit weg de standaards bewaar ik voor kleine feesten aangezien ik ook in huiskamers draaideze account is buiten gebruik waar kun je dat ding verwijderen?Comment
-
Wat ik een zeer groot pluspunt vind: je hebt al je muziek, orgineel op CD, uitstekend!MEEO Audio Licht Rigging,
Mark van der Werff
GroningenComment
-
Ik zat fftjes snel te kijken, maar hoelang ben je nu eigenlijk bezig met dat setje?
Als je nog niet zolang bezig bent, ziet het ziet er wel keurig uit.
Met die flightcases zou t er al best wel goed uit zien voor n beginner, ipv een staantafel. Probeer verder je snoeren wat meer weg te werken, ben daar zelf ook niet zo van, maar het staat altijd wel verzorgder.
GroetenDrive-In Show: http://www.musicsdream.co.ccComment
-
Ziet er leuk uit mag gezegd worden.
Zou in de toekomst misschien de 100 W parren vervangen door vier 4 300 W parren en nog eentje bijkopen zodat je links en recht symmetrisch twee keer 4 maal 300W parren hebt,voor de rest trusje en wat intilligent bewegend licht en je bent goed op wegComment
-
denk dat ik nu zo'n 3 jaar bezig ben maar dat is begonnen met een huis stereo en een mengpaneeltje van 25 euro van marktplaats.
dat licht komt eraan heb alleen momenteel gee tijd om het te gaan halendeze account is buiten gebruik waar kun je dat ding verwijderen?Comment
-
Let even op de spelling op je website...
"Om een feest tot een succes te leiden is er natuurlijk apperatuur nodig."
Apparatuur schrijf je anders namelijk...
Verder... Heb je ook nog specs van je audio? Van je speakers bijvoorbeeld... een bruiloft van 250 man is namelijk niet niks, en ik heb zo mijn twijfels of je bij de speakers die je hebt dan ook echt niet je PA volledig open moet gooien... Ik weet dat ik het met de HK Elias PX set niet trek in ieder geval...Comment
Comment