Lichtgewicht, high output DIY top
Collapse
X
-
In de strips aan de onderzijde komen rubbervoetjes en in de strips aan de bovenzijde uitsparingen voor de voetjes van de top. In de bus blijft het zaakje op de wielen staan (geremd). -
Mooi !!
Persoonlijk zou ik voor rubber voetjes gaan ipv stroken multiplex, maar het zal wel te maken hebben met het makkelijker de auto/bus in glijden ?Leave a comment:
-
Ik zou de instellingen van de BA sets niet eens willen wijzigen..., Wel denk ik er over om een aantal aanwezige als monitor/speaker op paaltje kastjes om te bouwen naar actief... En dan zou een powersoft module eventueel wel een mooie oplossing zijn... Sander maar eens een PM sturen.....
Leave a comment:
-
Misschien gebruikt Sander wel een andere DSP dan de DSP-Lite zoals in de modules van PVG zitten....
En inderdaad is bij mij de connector afgedekt door een front-folie, is overigens geen USB connector.
Maakt, zoals Teunos al aangeeft, niet uit, ik heb een eigen 'Brooklyn-Audio' licentie waardoor mijn presets alleen zichtbaar zijn wanneer ik die licentie afgeef.
Leave a comment:
-
Zijn gewoon password protected dus ook al kon je erbij kun je nog niks wijzigen, dat garandeert de kwaliteit. Sander weet echt wel wat hij doet dus wijzigen van presets heeft geen enkel nut.Leave a comment:
-
Ze zitten er waarschijnlijk wel op, maar zijn weggewerkt zodat een klant(huurder) niks meer kan wijzigen aan instellingen
Leave a comment:
-
-
-
-
Ziet er al veelbelovend uit
Als ik, uit nieuwsgierigheid, vragen mag: waar kan je die amps kopen (als particulier)...?
Leave a comment:
-
Let wel, het is een bijna kopie van Danley TH118 tapped horn, er zijn wel tekeningen te vinden op het Net maar die wijken sterk af van het originele..
Deze kast is een mooi compromis tussen sub en bass, en met meerdere kasten alleen beter klinkt.
DaveLeave a comment:
-
Hallo PvG,Dit is een 'tapped horn'. De driver wordt bij dit principe aan beide kanten belast en dat levert ca. 6dB meer rendement. Je kunt het zo zien: de drukgolf, die aan de voorzijde van de conus wordt gemaakt, gaat door een pijp/hoorn. Op het moment dat de drukgolf bij de achterzijde van de driver aankomt, is de driver alweer de andere kant op bewogen. Dit zorgt voor een betere overdracht van de energie van conus naar de lucht. Dit trucje werkt natuurlijk maar in een beperkt frequentiegebied afhankelijk van de hoornlengte.
Zou je de luchtverplaatsing verdubbelen krijg je slechts 3dB gevoeligheid erbij. De hoorn zorgt voor een betere impedantie matching met de lucht. Daar komt de rest van je gevoeligheid vandaan. Het is dan wel de bedoeling dat je de hoornmond oppervlakte 2x sd is. Zoals je het nu stelt klinkt het een beetje gek.
Succes!Leave a comment:

Leave a comment: