Heeft facebook geen "dit is geweldig!!!" knop dan? Belachelijk!
Zoiets moet er ook op het forum komen, een "dit is geweldig" knop, gewoon omdat sommige dinge hier het nou eenmaal verdienen. (zoals deze line-array)
@MusicXtra: Waarom eigenlijk nog een dubbel 8" systeem?
Daan
Zoiets moet er ook op het forum komen, een "dit is geweldig" knop, gewoon omdat sommige dinge hier het nou eenmaal verdienen. (zoals deze line-array)
@MusicXtra: Waarom eigenlijk nog een dubbel 8" systeem?
Daan



.




Comment