Zo doen we het dus niet...

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • michiel2
    • Apr 2005
    • 15

Hmm, misschien dat je even kunt mailen of je voor die 125 Euro huurprijs inclusief strobaal is
    (Verhuur -> nieuw -> onderste item). Nou ja, 2 stuks dan want anders staat het dak scheef.

Comment

• driesmees
      • Apr 2003
      • 1076

Beste mensen,
      ik heb contact gehad met de eigenaar en bouwer van de hier geplaatste constructie, het blijkt dat alles qua rigging in orde is, en dat de gegevens over de tent toegeleverd werden door de tentenboer. We mogen hier dus zeker niet spreken over slechte rigging.

Mijn oprechte excuses aan de bouwer van deze constructie...

Dries Mees
      Last edited by driesmees; 20-02-06, 18:47.
      [CENTER] [/CENTER]

Comment

• tuurKE
        • Jan 2005
        • 252

Hey Dries,

ik heb deze foto ook willen plaatsen. Maar ik heb zelf een verleden bij deze firma en al problemen genoeg gehad met deze mensen.
        Daarom bedankt dat jij het ook hebt opgemerkt en hebt willen plaatsen.

Greetz Tuur
        Maar wij hebben.......
        .......chamsys!!

Comment

• G-LiTe
          • Apr 2004
          • 196

Het verbaast me enorm dat de 'tentboer' dit toelaat.
          Zo een 'prutsproject' wordt altijd leuk als het een beetje gaan waaien want er gaat dan een
          opmerkelijk verschil in 'stijfheid' tentoongespreid worden tussen het flexibel tentzeil en tentschoren met scharnierbevestiging en de starre trussgrid.

Soms zou je willen dat het fout gaat eh (oei, ben ik een slecht mens?)

G-LiTe
          Oneindig zijn 2 dingen: het heelal en de domheid van sommige individuen

Comment

• STim
            • Dec 2003
            • 55

Ik was zelf ook aanwezig en heb vanaf het begin van de avond tegen mijn kameraden gezegd van er maar niet onder te gaan staan...

Comment

• rinus bakker
              • Mar 2002
              • 5429

citaat:Geplaatst door G-LiTe

Zo een 'prutsproject' wordt altijd leuk als het een beetje gaan waaien .........

Soms zou je willen dat het fout gaat eh (oei, ben ik een slecht mens?)
              Hallo Geert,

helemaal met je eens - en dus ben ik ook een slecht mens.
              Maar dit soort gochelaars maken wel dat onze branche nog steeds een cowboy imago heeft -
              en dito gagages mag / kan berekenen....

een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• tuurKE
                • Jan 2005
                • 252

citaat:Geplaatst door G-LiTe

G-LiTe
                Mij verbaast dit niet,want de tentboer waar deze tent van is komt de tent een paar dagen van te voren opzetten en komt deze na het weekend pas terug ophalen. voor de rest laat hij zich niet zien!!! Dus ik denk niet dat hij weet wat er in zn tenten gebeurt en hoe!

Greetz Tuur
                Maar wij hebben.......
                .......chamsys!!

Comment

• ronny
                  • Dec 2002
                  • 2138

haha met die mannen is het altijd lachen, spijtig dat die nu eens altijd de wet van murphy ontlopen[}]

mvg
                  ronny
                  niet zagen, gewoon doen!

Comment

• rinus bakker
                    • Mar 2002
                    • 5429

citaat:Geplaatst door ronny
                    spijtig dat die nu eens altijd de wet van murphy ontlopen[}]
                    It's only a matter of time.
                    and statistics....

Comment

• luc2366
                      • Jul 2002
                      • 1161

is daar in de streek altijd hetzelfde:
                      2 of 3 "grote" firma's proberen elke zomer opnieuw van elkaar zoveel mogelijk openluchtfuiven/beachparty's af te snoepen spijtig genoeg kan dit volgens hen enkel door de prijs te drukken. Als je al zo-goed-als gratis werkt is dat ALTIJD ten koste van iets...
                      ken iemand bij de "andere" firma en daar is 't ook niet altijd zoals het hoort

Comment

• tomv
                        • Jun 2003
                        • 331

Zoals Tuurke al zei, de tentboer zet de tenten recht en na het weekend komt hij ze gewoon weer afbreken. Wat ermee gebeurd tijdens dat weekend weet hij gewoonweg niet.

Het enige jammere feit aan dit is gewoon dat de firma's die het 'volgens het boekje doen' weinig kans krijgen voor zo'n fuiven, want ze zijn, vanzelfsprekend, duurder. Want de driemaandelijkse keuring moet ook betaald worden.
                        Tom

Comment

• rinus bakker
                          • Mar 2002
                          • 5429

Iemand / een company die (bijna) voor niks werkt kan het heel erg druk hebben,
                          maar (bijna) geen bal verdienen, laat staan iets overhouden.
                          En dat komt vanzelf goed als de belasting langs geweest is,
                          of er geinvesteerd moet worden in onderhoud of vervanging.
                          Maar er zullen altijd onwetende prutsers zijn,
                          en veel erger moedwillige PRUTSERS vanwege de PRIJS.
                          En dat is een puur economisch delict
                          en daarvoor zijn er vast wel kliklijnen!

Comment

• tuurKE
                            • Jan 2005
                            • 252

citaat:Geplaatst door rinus bakker

Iemand / een company die (bijna) voor niks werkt kan het heel erg druk hebben,
                            maar (bijna) geen bal verdienen, laat staan iets overhouden.
                            En dat komt vanzelf goed als de belasting langs geweest is,
                            of er geinvesteerd moet worden in onderhoud of vervanging.
                            Maar er zullen altijd onwetende prutsers zijn,
                            en veel erger moedwillige PRUTSERS vanwege de PRIJS.
                            En dat is een puur economisch delict
                            en daarvoor zijn er vast wel kliklijnen!
                            Hey Rinus, de firma waar het hierboven over gaat is al meer dan 20 jaar aktief, maar veel fuiven doen ze niet meer. Dus het zijn heus niet allemaal beginnende of spotgoedkope firma's waar het mis gaat. Maar zoals luc2366 het al zegde is het niet de enige firma hier die zulke risico's neemt. Het is alleen te hopen dat als het mis gaat er geen gewonden vallen en er alleen (veel) materiƫle schade is. Het zou jammer zijn als er onschuldige mensen moeten boeten voor het geklungel van deze bedrijven!!!

Greetz Tuur
                            Maar wij hebben.......
                            .......chamsys!!

Comment

• rinus bakker
                              • Mar 2002
                              • 5429

Cynisch als het mag klinken:
                              Helaas lijkt het de enige manier om echt iets van verandering dwz verbtering te verkrijgen.
                              Doden (liefste meer dan 3!) moeten er vallen, dat is het enige wat voor de politiek en de handhavers kennelijk van belang is.
                              Die denken / reageren net zo dom als zo'n bedrijf: er is (nog) niks gebeurd, dus is er ook (nog) niks aan de hand!

Voor materiele schades maken ze zich in politiek en handhaving niet druk: dat is een probleem van de verzekeraars.
                              En in gevallen als dit hoeven die waarschijnlijk niet eens uit te keren.
                              Want er staan genoeg uitzonderingsclausules en kleine lettertjes in zo'n polis.

Comment

• tuurKE
                                • Jan 2005
                                • 252

Bij het rondzwerven over het wwweb ben ik weer een sterk staaltje knutselwerk tegen gekomen. Mijn excuses voor het formaat, maar de foto komt rechtstreeks van de site van deze knutselaars!

greetz Tuur
                                Maar wij hebben.......
                                .......chamsys!!

Comment

Working...