Originally posted by moderator
Zo doen we het dus niet...
Collapse
X
-
echt onduidelijk. in eerste instantie ziet het er uit alsof het in luchthaken hangt. maar deze zijn verboden toch?Comment
-
Dat bedoel ik nou met die onduidelijke regels:
alleen het buitengebruik van luchthaken is verboden
- in verband het het gevaar op roesten en de lastige periodieke inspectie.
Binnen mag je ze gewoon toepassen hoor, mits je er veilig bij kunt komen voor het inspecteren.een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxeComment
-
Waar is de man met de dubbele trussklemmen gebleven.........en niet te vergeten de man met de steels..........
Biddend dat het NOOIT meer misgaat..........
LightingLast edited by Lighting; 30-04-06, 20:28.LET THERE BE VARI LITE(S) and ALPHA's , AND A LOT OF THEM.......(this line is powered by Grand MA too)Comment
-
nooit MEER?Originally posted by LightingBiddend dat het NOOIT meer misgaat..........
wat ging er dan mis?
toch een schuivende luchthaak?een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxeComment
-
Ook hier weer de uitzonderinig op de regel : de Siemens Blauwe Luchthaken zijn weer wel goedgekeurd voor buiten gebruik (wegens IP67)...Originally posted by rinus bakkerDat bedoel ik nou met die onduidelijke regels:
alleen het buitengebruik van luchthaken is verboden
- in verband het het gevaar op roesten en de lastige periodieke inspectie.
Binnen mag je ze gewoon toepassen hoor, mits je er veilig bij kunt komen voor het inspecteren.
Hier noemen we ze trouwens Lucht-Ankers....Comment
-
Naar aanleiding van dit onderwerp en de daarin geplaatste link naar foto's van de betreffende klus wil ik hier naar een paar plaatjes linken.
Het lijkt me niet echt verstandig het frontlicht op deze manier op te hangen...

Last edited by keenoncoolstuff; 08-05-06, 16:57.All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.Comment
-
Als je naar de eerste foto kijkt zie je dat de linker bar niet onder dezelfde hoek als het spant van de tent hangt. Ook komen de kettingen precies op het uiteinde van de barren uit. Mij lijkt het dat ze dus aan de kettingen hangen...Originally posted by Dj MarkIk zie wel kettingen en ik zie T4's schuin, maar ik kan niet zien of die kettingen verbonden zijn met de T4's, dat kan gezichtsbedrog zijn. Als de foto's iets duidelijker waren geweest..
Last edited by keenoncoolstuff; 08-05-06, 18:48.All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.Comment
-
Zo doen we het dus inderdaad niet! Moet je die kleuren zien van het front!
En die kettingen: waar zijn ze anders naartoe gespannen? Ik zie ze ook niet onder de T4's weer uit komen...Comment
-
Deze barren zaten idd met kettingen vast, en voor de volledigheid, deze maakten geen deel uit van lichtshow van de band, maar hoorden tot de standaarduitrusting van de tent en werden gebruikt om tijdens andere activiteiten de boel op het podium van wat licht te voorzien.
Groet,
HansComment
-
Kortom ... zo doen WE het dus niet, maar zo'n tentenbouwer dus wel.
Weet hij veel.
T4 pakweg 20kg?
Dan staat er op die kettinkjes dus waarschijnlijk een kracht van 30kg of daaromtrent (er is er een die werkt haast als een horizontale tui.)
Maar dan hebben we ca. 30kg dwarse kracht staat op die gordingen (die vierkante 40x40mm? buisliggertjes tussen de alu-hoofdspanten).
Zullen ze hoogstens een beetje van doorbuigen.... en daarvan heeft een tentenbouwer natuurlijk geen verstand.een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxeComment
-
Of de organisatie die zelf een beetje lichtmeuk heeft geregeld en nog een paar meter ketting had liggen...Originally posted by rinus bakkerKortom ... zo doen WE het dus niet, maar zo'n tentenbouwer dus wel.All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
-
dat is wat de bewering isOriginally posted by outvorstmaar hoorden tot de standaarduitrusting van de tent
- en daarin wordt de organisatie in het geheel niet genoemd....
als zijn die vaak niet geheel vrij te pleiten vanwege de neiging tot
"cheap cheap cheap"!een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxeComment

Comment