Ergernissen top 10
Collapse
X
-
@Knorrepot: Nee, die snapte heel aardig waar hij mee bezig was, ging in het begin wel een beetje heel hard met 105 dBA op de FOH maar maakte wel een strakke mix.
Ging om de tech die bij het tweede bandje achter mijn tafel stond.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Ah zo, zat mij al te bedenken dat hij normaal wel een strakke mix weg zet! 105 op foh is wel hard, daar de afstand niet zo groot was tot foh!
Op de kermis waar ik stond amper de 100 aangetikt..Comment
-
Dat was die tech.. die wel overweg kon met een m-400, nee ik hoef geen hulp, doe dit bandje 5 a 6 keer per week.
Oke, maar gezien de korte ombouwtijd is het misschien handig onze soundtech even voor je laten patchen en soundchecken.
Neen, nogmaals is niet nodig, ik ken de M400....
Tech begint te prutsen aan de tafel en het lukt hem niet om in de menu's te komen.
heb ik hem na 5 minuten maar even uitgelegd dat de M-400 geen touchscreen heeft.....
dussss.....Olé Olé, mijn baas heeft Brooklyn Audio !!Comment
-
-
idd ALLE manitou's hebben dezelfde sleutel, daarom zit er standaard 1 aan mijn sleutel bos.
altijd erg leuk als andere mensen dat niet weten,
de manitou van de ceteringboer pakken en hem dan zeer verbaast zien kijken dat ie weg is :-)A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixenComment
-
Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!Comment
-
Ergenis.... tja zaterdagavond met me dochter naar De Toppers geweest (gratis kaarten omdat wij het decor bouwen) , maar oh oh oh wat zingt die Froger toch onverstaanbaar.........
De enige die verstaanbaar zingt is Gerard Joling, en een gast optreden van -dat was echt wel even leuk- Tavares , die ouwe disco mannen kregen die hele arena aan de gang! (en het geluid was opeens toch prima in orde)Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....Comment
-
Comment
-
Eerder zelf een soortgelijk iets meegemaakt maar had toen de oplossing bij me. In een eerder topic had ik de vraag gesteld over toppen op 1 of 2. Bij mij zitten nu alle toppen ook op 2 en heb toen 2 cross kabels gemaakt (ver weg gestopt in mijn eigen koffertje) waardoor ik altijd uit de voeten kan. Bij klusjes waarbij extern materiaal aanwezig is neem ik die cross kabels ook altijd mee. Kost bijna geen drol en scheelt je een hoop ellende als je tegen zo iets aanloopt.Zaterdag een behoorlijke ergernis gehad, kom een kwartier voor aanvang dj set aan. Wil gaan testen, kwam er geen geluid uit de toppen. Vrijdagmiddag al opgebouw, alles getest zonder de speakons in te pluggen vanwege een kaartclub die er nog zaten. Versterkers slaan mooi uit dus dacht kat in t bakkie.... Toppen waren extern ingehuurd, toen ik belde dat ze niet werkten zei de verhuurder, owja ik heb het aansluitpaneel intern omgedraaid, worden nu op 2 +- aangestuurd. Pffff in het donker nog een setje speakons om staan bouwen dus. Dat is behoorlijk irritant zonder licht en met een publiek wat al aanwezig is.
Die keer dat ik het meemaakte was het dus in 2 tellen opgelost.Een houtworm met plankenkoorts is nooit grappig!Comment
-
Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!Comment

Comment