Ergernissen top 10

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

Wordt tijd dat je je onderschrift aanpast.
    En je klinkt nu als een verwend nest.
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• RayM
      • Jan 2006
      • 742

Originally posted by MELO
      Een spiksplinter nieuwe brooklyn audio set in de wagen hebben maar zaal eigenaar eist dat we over de huis PA spelen...(k*t geluid )
      Band wilde niet spelen maar boekings bureau kwam met claims aan als ze niet zouden optreden....
      iemand interesse om in te vallen....?
      Kwestie van duidelijkheid in het contract...
      Heerlijk die stilte

Comment

• Gast1401081
        • Mar 2001
        • 7999

Een spiksplinter nieuwe brooklyn audio set in de wagen hebben maar zaal eigenaar eist dat we over de huis PA spelen...(k*t geluid )
        Band wilde niet spelen maar boekings bureau kwam met claims aan als ze niet zouden optreden....
        iemand interesse om in te vallen....?
        als het niet in Amsterdam is wel... mail me maar ff..

Comment

• Hans van Demen
          • Oct 2011
          • 113

Heb je ervaring met deze zaal ? Heb je hier al vaker via de huis PA gespeeld ?

Welke zaal is het ?

Comment

• NesCio01
            • May 2010
            • 1987

Op een bruiloftsfeest letterlijk door een DJ weggeblazen worden.
            M.O:
            - kleine strandttent
            - EV set tot tegen het dak
            - enkel (te veel) laag en schel hoog
            - bagger MP3's
            - UE meet permanent 94dB met pieken op 99dB
            (ook achter de speakers)

Collega technicus en ik waren niet de enigen die weggingen,
            dringen bij de garderobe.

Dit was echt een mega-ergernis!

grtz

Nes
            Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• bones2001
              • Aug 2003
              • 741

Stond gisteren ook in een strandtent, met de hele avond 95 db op de klok.
              Was alleen niet van de band, maar van het publiek dat de hele avond stond te kwetteren
              Mixen is net als schilderen.
              Een kwestie van de juiste kleuren mengen om een mooi schilderij te krijgen.

Comment

• Timo Beckman
                • Jul 2006
                • 1298

Bier gooiende dronken zeeuwen die een midas verona zwemles proberen te geven . Het is ze uiteindelijk gelukt . Een volle beker bier over de mixert bij de laatste band .
                Van achter onder de bier kap door gemikt . Gelukkig was het geen digitale pruts doos dan hadden we een show stop gehad .
                De verona heeft het trouwens gewoon volgehouden tot de laatste noot .

Jammer voor het gebrek aan respect de laatste jaren .
                Er kwam zo'n dronken nozem even vragen waarom alles was ingepakt in plastic . Toen ik hem vroeg of hij een idee had wat bv. mijn system rack of de tafel koste kwam hij met het antwoord : 2000 euro of zo .......

Ze weten tegenwoordig gewoon niet beter maar dan nog zouden ze een beetje respect moeten hebben voor de spullen en de mensen die die K*T feestjes voor ze van de grond tillen .

Zo daar moest ik even van af
                Last edited by Timo Beckman; 28-04-13, 12:23.

Comment

• DJ Antoon
                  • May 2005
                  • 1681

Originally posted by Timo Beckman
                  Een volle beker bier over de mixert bij de laatste band .
                  Van achter onder de bier kap door gemikt . Gelukkig was het geen digitale pruts doos dan hadden we een show stop gehad .
                  De verona heeft het trouwens gewoon volgehouden tot de laatste noot .
                  Klote, nog erger dat je verona nooit meer word zoals hij was. Je kunt proberen alles schoon te maken en dan nog zie je het over jaren. Beetje ervaring met zo'n bandje uit america (limburg...)

Nu vraag ik me wel af of een digitale mixer het niet net zolang volhoud, er zijn er bij waar alle processing ingeblikt is, daar loopt dan ook niet zomaar iets in. Maar je hebt gelijk op de lange termijn na zo'n bad zal de analoge het beter doen. Ook al kraken je faders, willen je potmeters niet meer en zitten je knoppen vastgeplakt.

Comment

• Timo Beckman
                    • Jul 2006
                    • 1298

Was niet mijn verona maar doet verder niet terzake .

Gelukkig was het "maar" bier het had ook cola geweest kunnen zijn dan ben je helemaal de klos

Comment

• jans
                      • Feb 2003
                      • 869

Originally posted by Timo Beckman
                      Jammer voor het gebrek aan respect de laatste jaren .
                      Er kwam zo'n dronken nozem even vragen waarom alles was ingepakt in plastic . Toen ik hem vroeg of hij een idee had wat bv. mijn system rack of de tafel koste kwam hij met het antwoord : 2000 euro of zo .......

Ze weten tegenwoordig gewoon niet beter maar dan nog zouden ze een beetje respect moeten hebben voor de spullen en de mensen die die K*T feestjes voor ze van de grond tillen .

Zo daar moest ik even van af
                      Maakt geen donder uit wat het kost. Al kost het maar €50,-
                      Het zijn spullen van een ander.
                      Over zulke zaken kan ik me heel erg boos worden en kan dan heel moeilijk tot 10 tellen.
                      Eindelijk begint mijn website vorm te krijgen

Comment

• drbeat
                        • Jun 2012
                        • 671

Originally posted by jans
                        Maakt geen donder uit wat het kost. Al kost het maar €50,-
                        Het zijn spullen van een ander.
                        Over zulke zaken kan ik me heel erg boos worden en kan dan heel moeilijk tot 10 tellen.
                        Ik heb het gelukkig nog nooit zelf gehad maar kan me heel goed voorstellen dat je dan last krijgt van losse handjes en tot 10 tellen niet meer tot de mogelijkheden behoord.

Maar het is bittere waarheid....respect voor ander mans spullen is niet aan de orde..maar dat geld niet alleen met zo iets..in het verkeer, op straat, in de rij voor de kassa enz...

Ze weten dat ze er mee weg komen...het zou mooi zijn als ze de tafel gewoon moesten vervangen in drievoud...
                        Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

Comment

• JosV
                          • Jan 2012
                          • 21

Respect voor spullen is er weinig meer inderdaad... Afgelopen weekend een festival gehad dat resulteerde in 8 koppen waar het bier letterlijk uit droop. Nadat ze naar beneden waren een draai aan een kop gegeven en er kwam zo nog even een straaltje bier uit. Dus die gaan mooi terug naar de leverancier voor reparatie, en de lichttafel gaat ook maar even mee voor de zekerheid. Toch jammer...
                          Last edited by JosV; 29-04-13, 07:34.

Comment

• Gast1401081
                            • Mar 2001
                            • 7999

Uit elkaar halen, poetsen, en weer in elkaar zetten, à 48 euro per uur, rekening organisatie, en een 6 staafs MagLite eroverheen meppen waren vroeger de enige antwoorden. Tegenwoordig gaat de master op mute, de deksel erop, en alles de vrachtwagen in.

Comment

• frederic
                              • Jan 2006
                              • 3511

Bij mij ergenis nr 1: iemand anders die zonder vragen mijn XLR kabels begint op te winden.

Comment

• tcnr sound & light crew
                                • Jun 2010
                                • 44

Twee weken terug ook een bier-douche van achter gehad, gelukkig ving ik het op en niet m'n gear.
                                Toen ik hem vroeg waar hij dacht dat hij mee bezig was ontkende hij het gooien (met een leeg glas in zijn hand).
                                De beveiliging heeft hem er uit gezet, en ik heb de klus afgemaakt met natte kleren.

Comment

Working...