Ergernissen top 10

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Fridge
    • Mar 2002
    • 153

Originally posted by moderator
    Domtoren....dan mopper je nooit meer over drempeltjes
    grinnik, inderdaad. Daarnaast daar je sanitaire stop voldoende vantevoren plannen. Maar wèl een mooie locatie!

Comment

• Hans van Demen
      • Oct 2011
      • 113

Originally posted by renevanh
      Beetje gezeur hoor, ik had zondag 22 treden trap om vervolgens in een ruimte met 4 wanden glas terecht te komen, dat is pas een ergernis :P

Kabelkistjes maar beneden gelaten, dan loop ik wel een paar keer met een handje kabels

Dit voorbeeld is geen ergernis, maar een slechte voorbereiding van de afdeling planning/verkoop/voorbereiding !!

Heb je toen ook een bus bij een verwarmingsbedrijf gehuurd ? ( zie pica Frederic) Daar heb je een imperial op zitten, kun je het eerst met de trappen die erop zitten de boel op de bus tillen en dan met de trap omhoog............. of misschien kun je wel in 1 keer alles boven krijgen met die ramp......
      Last edited by Hans van Demen; 18-12-12, 17:07.

Comment

• theo
        • Nov 2001
        • 503

Niet echt een ergernis, maar wel wat me opvalt dat de prijzen van t spul van de veiling van vorige week 3 a 4 x over de kop gaan en weer terugkomen op mp en vraag en aanbod sites.
        Eurotekens in de ogen ? crisis?

Comment

• Altec
          • Apr 2012
          • 51

Een kerstvoorstelling draaien in een theater met een vloeroppervlak van 14,5 bij 9,5 meter, dat valt nog wel mee maar 161 mensen die spelen en de hele tijd op het toneel zijn .

Oja de gemiddelde leeftijd is die van een 3de jaars middelbare school. Wat zijn ze druk
          Onvoltooid Tegenwoordige Tijd student
          Op de AHK

Comment

• SPS
            • Mar 2004
            • 1662

Originally posted by Altec
            Een kerstvoorstelling draaien in een theater met een vloeroppervlak van 14,5 bij 9,5 meter, dat valt nog wel mee maar 161 mensen die spelen en de hele tijd op het toneel zijn .

Oja de gemiddelde leeftijd is die van een 3de jaars middelbare school. Wat zijn ze druk
            Die hoef je niet te versterken... maken herrie zat
            Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Comment

• Altec
              • Apr 2012
              • 51

Theaterdocentte maakte wel een leuke opmerking; "hij gaat zo fluisteren in het stuk, dan moet de microfoon harder anders horen we hem niet...." tja dan die beter normaal praten en dan zet ik hem wel zachter...
              Op de AHK

Comment

• SPS
                • Mar 2004
                • 1662

Originally posted by Altec
                Theaterdocentte maakte wel een leuke opmerking; "hij gaat zo fluisteren in het stuk, dan moet de microfoon harder anders horen we hem niet...." tja dan die beter normaal praten en dan zet ik hem wel zachter...
                Precies! Zelfs theaterdocenten weten meestal maar weinig van geluid/verstaanbaarheid/dictie/articuleren enz.
                In ieder geval weten ze het vaak niet over te brengen op de leerlingen. En, kreeg je hem zover?
                Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Comment

• rinus bakker
                  • Mar 2002
                  • 5429

Originally posted by SPS
                  Precies! Zelfs theaterdocenten weten meestal maar weinig van geluid/verstaanbaarheid/dictie/articuleren enz.
                  In ieder geval weten ze het vaak niet over te brengen op de leerlingen.
                  Mag ik een schatting van de deelnemers over hoeveel % van de docenten in dit Burocratië
                  er nog wel hun vak kennen en in staat zijn die kennis ook goed over te dragen?
                  Je mag het opsplitsen naar
                  - entertainment techniek vakken
                  - andere vakken
                  (ik "educated guess" het op 10-15% resp. 70-80% - kortom drama en schandalig)
                  een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• Altec
                    • Apr 2012
                    • 51

Ik probeerde het eerst wel maar zat op het randje van rondzingen, daar na ging hij weer normaal praten met als resultaat een dove zaal. Dus tegen hem gezegt gewoon iets zachter praten voor het fluitsteren en ik zet je wel zacht.
                    Op de AHK

Comment

• MusicXtra
                      • Feb 2006
                      • 9316

Op exact het afgesproken tijdstip aankomen op locatie en daar te horen krijgen dat je 3,5 uur moet wachten met bouwen omdat er een dubbele boeking op de zaal was gedaan.....
                      Vervolgens blijkt de krachtstroomaansluiting te zijn vervangen door drie dubbele WCD's waardoor ik mijn map rack moest gaan slopen. Van de verwachtte 350 gasten blijken er slechts 80 te komen opdagen, ondanks dat besluit de organisatie rond 01.30 uur toch een tweede zaal te openen, een feestje met twee lege zalen is gezelliger dan een feestje met een lege zaal, toch?
                      Na het vertrek van 50 gasten zag zelfs de organisatie in dat het beter was om te stoppen, twee uur eerder dan gepland thuis, dat was dan ook het enige pluspunt.
                      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Gast1401081
                        • Mar 2001
                        • 7999

ook jij hebt recht op ontbering...

Comment

• djspeakertje
                          • Oct 2008
                          • 1912

@MusicXtra: moest je in die 2e zaal ook nog geluid wegzetten?
                          I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                          I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• vdlaanlichtengeluid
                            • Jun 2010
                            • 640

Die dubbele boekingen komen helaas steeds vaker voor...
                            Maar om nou je amprack te slopen gaat een stap te ver, heb jij niet stiekem toch wat foute verloopjes voor dit soort situaties???

Er zijn nog steeds locaties waar een perilex ook al krachtstroom word aangezien, leuke hiervan is dat er soms zelfs maar 1 fase in zit...

Ben wel met je eens, het blijft een ergernis!

Comment

• Stoney3K
                              • Sep 2007
                              • 1399

Originally posted by radioactivediscoshow
                              Die dubbele boekingen komen helaas steeds vaker voor...
                              Maar om nou je amprack te slopen gaat een stap te ver, heb jij niet stiekem toch wat foute verloopjes voor dit soort situaties??
                              Een verloopje van één Schuko naar een CEE-form (met L1/L2/L3 doorverbonden) is niet fout, maar de vraag is dan natuurlijk of je genoeg sap uit die ene 16A groep kan halen (al denk ik dat dat met een amprackje dat op zijn sloffen draait voor 80 man wel lukt). Het enige wat gaat protesteren is een draaistroommotor, maar ik denk niet dat we een flightcase met podiumliften of trekkenwanden achterin hebben staan.

Drie Schuko's naar één CEE wordt dan weer wel een beetje twijfelachtig. Die zou ik maar goed-om in de muur steken...
                              First make it work, then make it look pretty!

Comment

• vdlaanlichtengeluid
                                • Jun 2010
                                • 640

Met je eens dat je daar met motor problemen mee kunt krijgen maar daar kom je heel makkelijk achter natuurlijk. Een fatsoenlijk rack heeft toch ook gewoon een stroomverdeler? Oplichtende lampjes voor de fasen. Prik je die een voor een in dan mag het niet zo'n probleem zijn als je een 3xschuko naar CEE. Als je er maar juist mee omgaat kom je er al gauw achter of je fasen goed zitten.

Comment

Working...