Ergernissen top 10

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • keenoncoolstuff
    • May 2003
    • 695

Originally posted by hardstyle
    Reden?
    Zomaar een gokje:
    http://www.licht-geluid.nl/forum/rec...yamah-o2r.html
    http://www.licht-geluid.nl/forum/rec...ellen-o2r.html
    http://www.licht-geluid.nl/forum/rec...el-stoort.html

Groet, Rob.
    All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
    If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

Comment

• qvt
      • Oct 2009
      • 721

Originally posted by Hansound
      Dat je feest word verpest door prutgeluid ligt natuurlijk aan het feit dat je erg kritisch luistert.. Een nadeel van het vak zeg maar.
      Want waar ik vaak denk dat er slecht geluid is, staan alle andere mensen gewoon te dansen, springen of luisteren.
      Dit klinkt zo bekend in de oren
      There is no substitute for imagination

Comment

• eddy56
        • Mar 2004
        • 102

Misschien word het dan gewoon tijd voor een extra biertje
        Apogee, i\'m loving it!

Comment

• Ws Soundexpresse
          • Jun 2001
          • 1007

hey, dat galaga showtje herken ik! echter alleen maar complimenten gehad over het geluid, toch vreemt. Achter in de zaal ging het niet eens erg hard... zelfs achter in nog drukkend laag.... (misschien het begin van de avond dat de set iets te schel stond. maar dat kwam omdat meneer de dj er wat hoog bij gedraaid had...)
          Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor

Comment

• koen g
            • Oct 2009
            • 52

Hebben jullie dat gedaan ?

Wij stonden, hoe zeggen we het redelijk achterin in het midden.
            Dat zou heel goed kunnen, dat hij er wat hoog heeft bij gedaan.
            Op een gegeven moment werd het even zó erg, dat je iedereen raar zag kijken en ook mensen de vingers maar in de oren stopten...

qua volume, ik vond het zelf behoorlijk hard gaan! en ik heb ook van meerdere mensen na de tijd gehoord dat ze het toch erg hard vonden.
            En we zijn hier in de achterhoek toch wel wat gewend
            Maar dat kan natuurlijk heel goed allemaal aan de dj gelegen hebben, die zien nou eenmaal erg graag rode lampjes.

Voorderest vond ik het een net showtje hoor! Mag ik vragen wat voor een
            geluidsset er stond?

Comment

• Ws Soundexpresse
              • Jun 2001
              • 1007

er stond een Phoenix set van EV. Ik ben zelf met enige regelmaat de zaal in gelopen (voor zover dat kon) en het geluid was telkens okay.
              wat er gebeurde als hij met zn effecten op de djm ging spelen, weet ik niet, heb geen hele avond in de zaal gestaan.

Van organisatie ed. enkel complimenten gehad, dus ik ben zelf ook in de verondstelling geweest dat het ok was. maar we kunnen natuurlijk altijd nog leren van zaken....

Comment

• MusicXtra
                • Feb 2006
                • 9316

Originally posted by Ws Soundexpresse
                er stond een Phoenix set van EV. Ik ben zelf met enige regelmaat de zaal in gelopen (voor zover dat kon) en het geluid was telkens okay.
                wat er gebeurde als hij met zn effecten op de djm ging spelen, weet ik niet, heb geen hele avond in de zaal gestaan.
                Het geluid regelen terwijl je niet in de zaal staat is in mijn ogen een onmogelijke klus. Een kok moet zijn culinaire hoogstandjes toch ook proeven?
                De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• koen g
                  • Oct 2009
                  • 52

Oké, dat is natuurlijk ook mijn mening he, het is niet dat ik zeg dat het de hele avond slecht klonk
                  Weet jij toevallig of er nog bier richting ome henk is gevlogen? omdat vorig jaar patty brad met haar clubje er mee zijn gestopt toen er wat bier in hun richting kwam.
                  Verder vond ik het een mooie show en een mooi feest! Doen jullie vaker klusjes voor F&F Events?

mvg,
                  Last edited by koen g; 04-01-11, 20:12.

Comment

• Hansound
                    • Apr 2006
                    • 832

Van organisatie ed. enkel complimenten gehad, dus ik ben zelf ook in de verondstelling geweest dat het ok was. maar we kunnen natuurlijk altijd nog leren van zaken....
                    Kijk das een goede instelling,
                    Zo zouden meer mensen in dit wereldje moeten denken....

Comment

• Ws Soundexpresse
                      • Jun 2001
                      • 1007

musicextra: het was een dj showtje, met 1 dj, en 20min. tape act, en een zaal die naar 99% zeker met bier gingen gooien, dus nee, ikke dan geen mixer in de zaal zetten.....

henkie heeft geen bier gehad dat ik gezien heb! op het podium is alles netjes droog gebleven....

Verder hebben we wel eens vaker voor hun klusjes gedaan, maar dat was dan gewoon een totaal concept wat bij ons geboekt werd (zo was dit ook n tourtje wat we eigenlijk vast doen, echter normaal zonder henkie en lasers, en met galaga en n andere dj). Klant heeft gewoon dat concept geboekt, met wat extra's.
                      Last edited by Ws Soundexpresse; 05-01-11, 10:34.

Comment

• renevanh
                        • Oct 2004
                        • 2371

Welke mafkees bij Soundcraft heeft bedacht dat het eerste oranje ledje op de levelmeters van de MH3 niet 0dB of +3dB is, maar +12dB!

Elke gasttech tot nu toe gaat (ook na 3x uitleggen/waarschuwen hiervoor) de mist in en heeft met kick + snare al een clippende bus... gek he.
                        En dan moeten de andere 21 kanalen van een doorsnee bandje er nog doorheen...

Wat is hier in ***snaam de gedachten achter???!!
                        Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• Dennis vd Dool
                          • Jan 2007
                          • 72

Ben ik ook ingetrapt in die valkuil . Is ff wennen, maar wat de gedachtengang erachter is?? I don't know.

Comment

• Mike Manders
                            • Aug 2006
                            • 341

Originally posted by renevanh
                            Welke mafkees bij Soundcraft heeft bedacht dat het eerste oranje ledje op de levelmeters van de MH3 niet 0dB of +3dB is, maar +12dB!
                            :
                            omdat je een MH3 hard moet gainen (zoals elke soundcraft) want anders klinkt ie niet zo goed

naar mijn gevoel heb ik altijd genoeg headroom op zo'n tafel overigens...

Comment

• mhsounds
                              • Sep 2009
                              • 933

musicextra: het was een dj showtje, met 1 dj, en 20min. tape act, en een zaal die naar 99% zeker met bier gingen gooien, dus nee, ikke dan geen mixer in de zaal zetten.....

.
                              Bij Guus Meeuwis staat ook alles op het zijpodium ivm bier, ook licht doen vanaf daar is ruk.
                              Maar je baalt 100x erger als er een biertje je MA Full Size indonderd...
                              Last edited by mhsounds; 01-03-11, 00:15. Reason: doen niet oden, my mistake
                              Freelance Light and Video |
                              Waarom zeggen ze allemaal trusst?

Comment

• rene.derksen
                                • Feb 2004
                                • 649

@mhsounds Denk dat dat eerder een persoonlijke kwestie is van de lichtman zelf... Voor mixers en tafels bestaan bierkappen... Maar ken wel meer bandjes die licht doen vanaf de zijkant, zodat de operator zèlf droog staat .
                                Licht is altijd zwaar.

Comment

Working...