Datis nu het fijne van sommige versterkers.....netwerk kabeltje erin vanaf de start. Je laat het die DJ dus duidelijk blijken,hard spelen is -3db per keer totdat hij zelf het door heeft dat jij de baas bent. Dat je vanaf het begin duidelijke afspraken maakt lijkt me duidelijk. Meeste DJ's gaan op in hun draaien en hebben het niet door, totdat je ze laat blijken dat je het meent. Helpt altijd.
Maar waar ik de kriebels van krijg is dat er altijd in het rood moet gespeeld worden op de mengpanelen dus niet op 0db met enkele pieken neen +6db.
Hebben ze dan niet door dat het voor geen meter klinkt? Al eens uitgelegd aan een DJ? De meeste snappe er niks van.
Tweede is dan de MP3's van shit kwaliteit die ook al is het 320kbps, nog op niks trekt.
Platen (ja het komt terug) of CD's is het minimum. Lang leve dynamiek.
Maar waar ik de kriebels van krijg is dat er altijd in het rood moet gespeeld worden op de mengpanelen dus niet op 0db met enkele pieken neen +6db.
Hebben ze dan niet door dat het voor geen meter klinkt? Al eens uitgelegd aan een DJ? De meeste snappe er niks van.
Tweede is dan de MP3's van shit kwaliteit die ook al is het 320kbps, nog op niks trekt.
Platen (ja het komt terug) of CD's is het minimum. Lang leve dynamiek.

.
.
Comment