Forum

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • janpy
    • Mar 2013
    • 43

Originally posted by MacGyverSounds

En toen noemde ik MeyerSound. Groningen had toen nog geen internet, dus daar konden ze niet meelezen, maar verder is er een bak ellende over me uitgestort - anno 2001 ! Alsof ik de duivel uit de hel had losgelaten.
    En nog veel meer mensen kenden het überhaupt niet. Vond het wel grappig, alsof een automonteur die pretendeert vakman te zijn nog nooit van Mercedes gehoord had...

.
    Ho Ho, we hadden wel internet, mischien niet zo snel :-)
    Maar meyer hadden we al wel, en ook al 20 jaar geleden.
    Ze hebben trouwens nog steeds Meyer

Groets Jan

Comment

• Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

Originally posted by janpy
      Ho Ho, we hadden wel internet, mischien niet zo snel :-)
      Maar meyer hadden we al wel, en ook al 20 jaar geleden.
      Ze hebben trouwens nog steeds Meyer

Groets Jan
      (ppsssssstt..... dat internet zat daar achter een filter dat door de dominee beheerd werd....niet verder vertellen....)

Comment

• moderator
        Moderator
        • Apr 2001
        • 5946

People!
        Luistert....

Ik heb vandaag net zoveel berichten verwijderd naar het digihalla als het afgelopen jaar bij elkaar opgeteld.

Ja, er had eerder door het moderating team kunnen worden ingegrepen, maar ook wij hopen op een beetje discussiediscipline en op zelfregulerend vermogen (vind ik zelf een mooi woord)
        Los daarvan lezen we niet ieder moment van de dag een nieuw bericht.

1. Mac ga ik ff bellen, we kennen elkaar langer dan vandaag en dat is nu eenmaal makkelijker dan mailen, of een forum berichtje.
        2. Ik ga niet iedereen bellen die als een bok op de haverkist springt wanneer er iets wordt vermeld in een bericht waar hij het niet helemaal mee eens is.

Kennen jullie die candybar reclame van de sporter die zich als een valse nicht gedraagt?
        Zo lees ik veel reacties van de afgelopen twee maanden...

Houdt jezelf even de spiegel voor en bedenk je voordat je een bericht plaatst:
        - Is mijn bericht van enigerlei meerwaarde voor dit onderwerp?
        - Gaat mijn reactie over het onderwerp?
        - Zou ik zelf op deze wijze willen worden toegesproken door een ander?

Pas wanneer deze drie kernvoorwaarden met een volmondig ja kunnen worden beantwoord, pas dan plaats je een reactie.

Op veler verzoek zullen off-topic reacties, regelrechte aanvallen en onbeschofte berichten door mij worden verwijderd, denk je dat de spelregels niet op jou van toepassing zijn, dan geven we je een forum vakantie.

Wat wij vanuit J&H heel belangrijk vinden is de ontwikkeling dat fabrikanten en vertegenwoordigers van merken zich kunnen mengen in de discussies.
        We verdienen er helemaal niets aan, durf wel te stellen dat het ons juist geld kost, maar we vinden het delen van kennis ontzettend belangrijk en zien hierin voor ons forum nog steeds een rol weggelegd.

Voor de zoveelste keer:
        Hang je de hele dag rond op het forum en zit je de nieuwe berichten te F5'en, dan wordt je wereldje te klein en dan geven we je een goedbedoeld advies: Ga er op uit, ook als het regent kan je in Nederland overal bandjes kijken, slap lullen met mensen, kan je langs bij collega bedrijven, bij professionals in de branche...
        Ga het forum niet zien als een levensdoel op zich, echt...de meeste lol, kennis en kunde hou je van het forum over als je het af-en-toe ff rust geeft, niet de hele dag met vierkante ogen alle feeds volgen....dat is echt ongezond!!!!

Nou... let's shake hands and make the world a better place for you and for me...
        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• janpy
          • Mar 2013
          • 43

(ppsssssstt..... dat internet zat daar achter een filter dat door de dominee beheerd werd....niet verder vertellen....)
          Nee hoor bij ons zat er geen domi filter tussen, wel een prietprutprut frfrkrptptptpptpt krrrrrrrrrrrrrrrr modem

Nou... let's shake hands and make the world a better place for you and for me...

Amen

Comment

• Outline
            • Feb 2006
            • 1434

Originally posted by moderator
            Er is trouwens en hele leuke functie in de forumsoftware, kan je berichten van geselecteerde deelnemers "uitzetten".
            Maakt het lezen een stuk minder frustie in sommige gevallen, dus doe er je voordeel mee.
            Mod, bedankt voor je reactie en bedankt voor de tip.

Echter ben ik niet van plan om van die functie gebruik te maken. Als het zover zou komen, mail ik jullie wel om mijn profiel en alles wat er bij hoort te verwijderen!

Oh, en omdat meneer Outline zn zin niet kreeg op de subdag met de D&B-subs ben ik ineens de lul?
            Waar jij het bij mij verneukt hebt, is met roepen dat je ten allen tijde (24/7/365, weet je nog?) bereikbaar bent via oa mail en dat je vervolgens te a-sociaal bent om op mijn mail te reageren. Dat is waar ik pissig om ben. De rest boeit mij niet!

Wat betreft dat D&B-verhaal: Daar waren meerdere redenen voor die netjes in het topic vermeld zijn. Ondertussen wordt er aan gewerkt om voor de Forumleden er een mooie Experience van te maken. Ja, voor de Forumleden. En aangezien jij daar ook bij hoort ben ook jij welkom!

Als je ff die openingspost leest, waarin gewoon een valsheid-in-geschrifte-aantijging staat - die ik nog eerst probeer af te zwakken - waarna er vol op mijn kop geslagen wordt ( dreigementen - chantage - forumvrijheid - russische toestanden hier - )
            Mooiste post van bazeman is als de importeur zelf ff aan het woord geweest is - dan wordt er gereplyed met een slijmballenpost waar de klodders verse sperma naast hangen. Op zoek naar een baantje, wellicht?
            Ik lees serieus kritische vragen die ik bij meerdere merken heb. Had je ook normaal op kunnen reageren maar jij hakte er (helaas en zoals de laatste tijd continu) op in. Ook voor Meyer gelden de natuurwetten, alhoewel ze iedereen anders willen doen geloven.

Wat ze daar vooral heel goed doen is de PR. Ik zit al jaren in de verkoop en heb ook USA-collega's gehad die mij die typische USA-trucjes hebben laten zien en daardoor neem ik tegenwoordig alles met een kg zout ipv een korrel. Kern van wat ik wil zeggen: Je hebt in de USA best wel strenge regels met betrekking tot adverteren maar tegelijkertijd mag je heel veel zeggen. Zolang je maar niet liegt. En Meyer maakt daar handig gebruik van, juist door bv. de exacte specs niet publiekelijk vrij te geven.

Originally posted by timmetje
            Specificaties heeft hij niet gezien - want (nog) niet beschikbaar, en hij heeft het systeem voor zover ik weet ook nog niet gehoord.
            Specificaties van LEO zijn op verzoek verkrijgbaar. Doe er je voordeel mee....

@Mod: Als ik naar je mening buiten de aangegeven paden ben gegaan, dan hoor ik het graag van je!
            Last edited by Outline; 24-06-13, 17:33.

Comment

• Gast1401081
              • Mar 2001
              • 7999

Originally posted by Outline
              ....

Waar jij het bij mij verneukt hebt, is met roepen dat je ten allen tijde (24/7/365, weet je nog?) bereikbaar bent via oa mail en dat je vervolgens te a-sociaal bent om op mijn mail te reageren. Dat is waar ik pissig om ben. De rest boeit mij niet!
              deze mail :

Hallo Mac,

Zoals je in het topic kunt lezen ben ik hard bezig om D&B en TW Audio zondag aanwezig te laten zijn.
              Wat er precies gaat komen is nog onbekend maar de interesse is er bij beide merken in ieder geval wel!

Zijn er nog dingen die ik moet weten/rekening mee moet houden? Hoor het graag van je!

De reden waarom ik alles in het topic plaats/bespreek is omdat het een forum-aangelegenheid is (die indruk heb ik iig nog steeds) en dan geef ik gewoon het liefst een zo groot mogelijke openheid van zaken. Dan weet iedereen meteen waar hij aan toe is.

Over dat probleem met TW: Ik ben zelf geen fan van MWorks als importeur. Ook nooit geweest en daar zijn de ervaringen ook naar. Dat voorop. Deze testdag heb ik in Duitsland bij TW zelf neergelegd, die er wel oren naar hadden maar het (logisch natuurlijk) iets te ver vonden. Van wat ik gehoord heb, is het verzoek vervolgens doorgezet naar MWorks maar van wat ik begreep nooit aangekomen of iets mee gedaan. Dat in combinatie met eerdere ervaringen…

Vandaag toch maar weer een poging gedaan en met pijn en moeite direct contact met salesmanager van MWorks voor TW gekregen. Die heeft er wel zin in, zou zijn best doen en morgen wat laten weten. Da’s het in een notendop.

Laat maar weten als je nog vragen en/of opmerkingen hebt.

Groeten,

Richard
              06-xxx
              ik had geen vragen en/of opmerkingen. Heb wel een D&B-man gemailed, die vervolgens op vakantie is gegaan.
              Heb nog wel in het forum zelf iets geantwoord, geloof ik, ofzo.
              Ben toen nog getrouwd, en ben vrijdags ervoor hier weer geland.

Maar gotoogotoogotogogottogot, wat een drama.
              Zakdoekje erbij, traantjes weg, kusje op de zere plek, en nou weer fijn gaan spelen.
              Last edited by Gast1401081; 24-06-13, 18:45.

Comment

• MusicXtra
                • Feb 2006
                • 9316

't Wordt tijd dat een aantal mensen hier elkaar ff bellen om de lucht te klaren....
                En niet gewoon 'vrolijk' verder gaan met modder heen en weer bouncen.
                De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• timmetje
                  • Dec 2012
                  • 424

Specificaties van LEO zijn op verzoek verkrijgbaar. Doe er je voordeel mee....
                  Die post had je beter aan Bazeman kunnen richten lijkt me... Ik heb nooit gevraagd om de specs van LEO namelijk...

Enfin, lekker terug naar de normale gang van zaken, want dit moddergooien begint zelfs mij als (relatief) buitenstaander op m'n zenuwen te werken.
                  Tim

Comment

• Olaf Duffhuës
                    • Oct 2000
                    • 2477

't Wordt tijd dat een aantal mensen hier elkaar ff bellen om de lucht te klaren....
                    En niet gewoon 'vrolijk' verder gaan met modder heen en weer bouncen.
                    En hun trots opzij zetten, fouten toegeven en niet alleen het hoogste en laatste woord willen....

Heal The World
                    Make It A Better Place
                    For You And For Me
                    And The Entire Human Race
                    There Are People Dying
                    If You Care Enough
                    For The Living
                    Make A Better Place
                    For You And For Me

Met dank aan wijlel Micheal Jackson..;-)
                    Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• Outline
                      • Feb 2006
                      • 1434

<mail>

ik had geen vragen en/of opmerkingen. Heb wel een D&B-man gemailed, die vervolgens op vakantie is gegaan.
                      Heb nog wel in het forum zelf iets geantwoord, geloof ik, ofzo.
                      Ben toen nog getrouwd, en ben vrijdags ervoor hier weer geland.

Maar gotoogotoogotogogottogot, wat een drama.
                      Zakdoekje erbij, traantjes weg, kusje op de zere plek, en nou weer fijn gaan spelen.
                      Waaruit maar weer blijkt dat ik niks te verbergen heb...

Neem aan dat je zelf ook wel snapt dat het een beetje verkeerd kan vallen als je eerst hoog van de toren blaast en vervolgens niks laat horen? En dat dat over kan komen als: 'Het is mijn sub-testdag en ik duld geen andere merken/vertegenwoordigers omdat (vul zelf maar in).'?

Ik heb je altijd aardig OK gevonden en in technisch opzicht kan ik je nog wel hebben maar je bent zo arrogant dat je het zelf niet door hebt. En dat vind ik enorm jammer. Ik denk dat je eens serieus moet gaan kijken naar hoe je reageert in de diverse topics en daaruit je conclusie moet gaan trekken of je met die reacties nog daadwerkelijk iets aan dit Forum toevoegt. Totdat je daarop een zinnige reactie hebt zwijg ik je dood.

En ik zeg het nogmaals: Ik weet zeker dat ik niet de enigste ben die er zo over denkt. Dat valt ook duidelijk in de diverse topics te lezen....

Originally posted by timmetje
                      Die post had je beter aan Bazeman kunnen richten lijkt me... Ik heb nooit gevraagd om de specs van LEO namelijk...
                      Was meer als algemene mededeling bedoeld... Dit naar aanleiding van mij reactie in het LEO-2-topic.

Overigens had Mac ook die specificaties kunnen opvragen om Bazeman het zwijgen op te leggen. 2 mogelijkheden waarom dat niet is gebeurd:
                      1. Mac is niet op dat idee gekomen.
                      2. Mac krijgt die specificaties niet los bij AEM en/of Meyer.

Gezien het geroep en geschreeuw van hem mag eenieder zelf bepalen welke van de 2 correct is...
                      Last edited by Outline; 24-06-13, 19:52.

Comment

• Gast1401081
                        • Mar 2001
                        • 7999

Waaruit maar weer blijkt dat ik niks te verbergen heb...

Neem aan dat je zelf ook wel snapt dat het een beetje verkeerd kan vallen als je eerst hoog van de toren blaast en vervolgens niks laat horen? En dat dat over kan komen als: 'Het is mijn sub-testdag en ik duld geen andere merken/vertegenwoordigers omdat (vul zelf maar in).'?

Ik heb je altijd aardig OK gevonden en in technisch opzicht kan ik je nog wel hebben maar je bent zo arrogant dat je het zelf niet door hebt. En dat vind ik enorm jammer. Ik denk dat je eens serieus moet gaan kijken naar hoe je reageert in de diverse topics en daaruit je conclusie moet gaan trekken of je met die reacties nog daadwerkelijk iets aan dit Forum toevoegt. Totdat je daarop een zinnige reactie hebt zwijg ik je dood.

En ik zeg het nogmaals: Ik weet zeker dat ik niet de enigste ben die er zo over denkt. Dat valt ook duidelijk in de diverse topics te lezen....

Was meer als algemene mededeling bedoeld... Dit naar aanleiding van mij reactie in het LEO-2-topic.

Overigens had Mac ook die specificaties kunnen opvragen om Bazeman het zwijgen op te leggen. 2 mogelijkheden waarom dat niet is gebeurd:
                        1. Mac is niet op dat idee gekomen.
                        2. Mac krijgt die specificaties niet los bij AEM en/of Meyer.

Gezien het geroep en geschreeuw van hem mag eenieder zelf bepalen welke van de 2 correct is...
                        Nou nou, nog steeds traantjes? Ik heb onlangs bijna KF-subs gekocht. Vervolgens heb ik 2 Hitec subs ingezet. Daarna nog een KS-sat-setje weggehangen. JBL control28 en wat BELL nog op de plank.
                        EDIT - laptop open, kreeg een zere duim van de phone..Ik heb al vaker geroepen dat de Nexo Alpha morgen bij mij geparkeerd mag worden, en heb zelfs een tijdlang die TW-mannen geprobeerd te mailen etc, om importeur te worden van dat spul.
                        Merkengeilheid kost meer dan drank goed kan maken.

Ik dacht dat ik juist ergens gezegd had dat iedereen welkom was. Speciaal een nieuwe koelkast vol met drank gegooid.
                        Parasols aangeschaft, gebak bij de koffie. Blijk ik toch te discrimineren, maar nu op merkje.

Ach, ik snap het al, die barbecue…. Sja, dat hebben we omgezet naar een chinees. Was ook niet te kanen dat spul, trouwens. Goed, mijn excuses voor het niet door laten gaan van de barbeque. Als mijn vrouw binnenkort in Nederland is zullen we dat corrigeren.

Het kan overkomen als dat een merk op een EDIT-mijn- testdag niet "duld" - niet welkom is... Als het er niet zou staan zou ik toch echt denken dat ik gek was.

Sorry Olaf, en sorry, modje, heb toch echt ff gewacht…
                        Last edited by Gast1401081; 24-06-13, 22:11.

Comment

• beyma
                          • Oct 2002
                          • 1614

Originally posted by RayM
                          Wat is er aan de hand op dit forum?
                          Inderdaad, ben al jaaaren "lid" en heb veel opgestoken van mede forummers , maar de afgelopen paar maanden heeft het niveau hier een duikvlucht gemaakt richting afgrond....
                          Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• R. den Ridder
                            • Sep 2000
                            • 1500

Originally posted by beyma
                            Inderdaad, ben al jaaaren "lid" en heb veel opgestoken van mede forummers , maar de afgelopen paar maanden heeft het niveau hier een duikvlucht gemaakt richting afgrond....
                            En dat heeft helemaal niets met de houding van de mensen te maken.. maar het is een algemeen iets wat ik op meerdere fora heb bemerkt (variërend van lichttechniek via moestuinen tot bloemencorsos).
                            We hebben met zijn allen ontdekt dat het veel leuker is om in een schuur weer zelf het wiel uit te vinden!
                            Ergo; onder jeugd en jongeren wordt sociale media en internet weer gebruikt waarvoor het bedoeld is; socializen en informatie zoeken, maar het is niet langer de vervanger van het cafe of het klushok.
                            wat overblijft zijn goedbedoelende mensen die allemaal een bepaald niveau hebben, maar niet bemerken dat ze vooral elkaars vragen aan het afvangen zijn omdat er niks leuks nieuws meer bijkomt.
                            wrang dat dan Mac (die inderdaad niet altijd sociaal wenselijke antwoorden geeft) de enige is die de crossover maakt en er op wordt aangevallen.

Goed voorbeeld is lightnetwork.com. Tien jaar geleden cutting edge, en nu een theekransje van de grote spelers op lichttechniekgebied; diezelfde personen als tien jaar eerder die elkaar aanvlogen inzake patenten op designs zitten nu heel gezellig te praten dat het zo erg is dat een van hen de tent sluit en gaat rentenieren.

Dit en andere fora zal nooit meer worden zoals het was, en da's maar goed ook! en nu ga ik solderen

Comment

• Gast1401081
                              • Mar 2001
                              • 7999

Originally posted by R. den Ridder
                              .....
                              wrang dat dan Mac (die inderdaad niet altijd sociaal wenselijke antwoorden geeft) de enige is die de crossover maakt en er op wordt aangevallen.
                              ......
                              Dit en andere fora zal nooit meer worden zoals het was, en da's maar goed ook! .......
                              Lol- ben in ineens crossover bouwer..

Maar inderdaad, de laatste stuiptrekkingen van de digitale revolutie zijn wel ongeveer over. En ook de sociale gevolgen ervan.
                              Binnenkort dan maar barbecuen zonder sub of top meetdag

Comment

• MusicXtra
                                • Feb 2006
                                • 9316

Binnenkort dan maar barbecuen zonder sub of top meetdag
                                Nah, als we dan toch die koe op het vuur gaan jagen neem ik net zo makkelijk weer een geluidssetje mee.
                                De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

Working...