Forum

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Podium Verhuur
    • Mar 2012
    • 480

Ook niet alle foto's zijn echt fouten, sommige willen gewoon graag een bericht achter laten.

Evenementen blijft toch altijd voor een gedeelte maatwerk en niet alle oplossingen zijn altijd netjes. Zolang het eindproduct maar veilig en verantwoord is en dat de opdrachtgever uiteindelijk maar tevreden is.

Comment

• Ericsamandj
      • Jul 2010
      • 414

Zo zeg, wat is er toch voorgevallen de afgelopen weken op dit forum of irl?
      Ik twijfel er niet aan dat de meeste heren hier een goede uitgebreide kennis van zaken heeft en daarom elkaar weleens hier en daar verbeteren waar nodig. Echter lijkt het er op dat er mensen zijn die elkaars kritiek niet kunnen verdragen en persoonlijke hetzes gaan starten. Zonde van een forum als deze, zoveel gebundelde kennis bij elkaar waar we meestal elkaar belangeloos helpen.
      Komt het nog goed? Ik denk zelf van niet, als we achter elkaars rug gaan roddelen op andere fora en op facebook gaat het van kwaad tot erger. Eeuwig zonde.

Comment

• Gast1401081
        • Mar 2001
        • 7999

Originally posted by Ericsamandj
        Zo zeg, wat is er toch voorgevallen de afgelopen weken op dit forum of irl?
        …...
        Komt het nog goed? Ik denk zelf van niet, als we achter elkaars rug gaan roddelen op andere fora en op facebook gaat het van kwaad tot erger. Eeuwig zonde.
        Het belachelijke is dat er iemand op zn facebook pagina gaat lopen roepen dat we hier allemaal eikels zijn, terwijl hij ongeveer ieder half uur zit te kijken of hij nog iets mist.
        Diegene heeft van de 4x dat ik hem irl tegen ben gekomen de laatste 5 jaar 3x uitgebreid over een medeforum-lid lopen zeiken dat het een aard had, (2x in Haaksbergen en 1x in Frankfurt), iets over een processor zonder laptop of weet ik het. Dat schijnt diegene dus bij iedereen te doen, en is ongeveer zijn ultieme frustratie. Ik heb hem daar tot 3x toe over gezegd dat dat mij niet interesseert, en me verder trouwens koud laat.
        Ook heeft diegene ooit al zijn posts op dit forum veranderd in " ……… ", loopt nu te roepen dat hij er helemaal klaar mee is, maar heeft wel iedere keer dat er in dit topic iets veranderd binnen het uur een linkje op zijn eigen facebook pagina.
        Verder, ondanks het feit dat hij zowel mijn zakelijke als privé-nummers heeft, zuigt diegene op Facebook uit anderen of ondergetekende nu wel of niet een SIM-systeem heeft. Iets wat alleen maar 1x op dit forum door mij geroepen is.

En ja, bovenstaand staat via screenshots al op een server. Weet alleen nog niet of ik dat opengooi of niet.

En ja, iedereen hier is welkom om dan wel hier figuurlijk, dan wel bij mij thuis of op de zaak letterlijk een bak koffie te komen doen. Maar achter mijn rug om lullen over me is nooit goed voor je. Kan een week duren, een maand of een jaar, maar je krijgt het terug.

En ja, dat is eeuwig jammer. En of dat goed komt weet ik niet, ik schijn al in heel veel privé-berichtjes achter dit forum, en privé mailtjes achter facebook langs afgefakkeld te zijn. En ik doe er echt helemaal niks aan, maar diegene die dat soort onzin uithaalt komt vaak van een koude kermis thuis. Mijn engelbewaarder is daar vrij consequent en adequaat in …...
        Last edited by Gast1401081; 16-06-13, 14:06.

Comment

• drbeat
          • Jun 2012
          • 671

Laten we het gewoon gezellig houden en acceptabel voor iedereen..

Wat iemand op fb wil posten of waar dan ook...laat dat buiten dit forum...want das een beetje achter de ellebogen..

Het is jammer dat dit topic er uberhoubt is..

Laten we nu met een nieuwe start beginnen...elkaar in de waarde laten en reageer alleen als je iets positiefs wil bij dragen op de nette manier..

Goed idee toch? Laten we het in ieder geval proberen...
          Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

Comment

• kvdb013
            • Nov 2010
            • 337

Originally posted by drbeat
            Laten we het gewoon gezellig houden en acceptabel voor iedereen..

Wat iemand op fb wil posten of waar dan ook...laat dat buiten dit forum...want das een beetje achter de ellebogen..

Het is jammer dat dit topic er uberhoubt is..

Laten we nu met een nieuwe start beginnen...elkaar in de waarde laten en reageer alleen als je iets positiefs wil bij dragen op de nette manier..

Goed idee toch? Laten we het in ieder geval proberen...
            +1 volledig mee eens
            Discussiëren is kennis uitwisselen, ruziemaken is onwetendheid uitwisselen

Comment

• MusicXtra
              • Feb 2006
              • 9316

Helemaal mee eens, alles eromheen negeren en gewoon hier weer doen wat we altijd deden. Lekker beppen over alles wat met professioneel licht en geluid te maken heeft.
              Wie heeft er nog een vraag over licht of geluid?
              De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• peterwagner
                • Oct 2008
                • 317

Originally posted by MusicXtra
                Helemaal mee eens, alles eromheen negeren en gewoon hier weer doen wat we altijd deden. Lekker beppen over alles wat met professioneel licht en geluid te maken heeft.
                Ja, hoe heten die kabels met aan de uiteinden zo'n rondje met 3 pinnetjes erin? En waar is dat 3 pinnetje voor, ik gebruik er altijd van die roodzwarte boxen-kabel voor, die hebben maar 2 draadjes.

Comment

• Olaf Duffhuës
                  • Oct 2000
                  • 2477

Het forum is wel makkelijk om te kijken wie je wel en niet iets gunt...
                  Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• djspeakertje
                    • Oct 2008
                    • 1912

Originally posted by peterwagner
                    Ja, hoe heten die kabels met aan de uiteinden zo'n rondje met 3 pinnetjes erin? En waar is dat 3 pinnetje voor, ik gebruik er altijd van die roodzwarte boxen-kabel voor, die hebben maar 2 draadjes.
                    Dat 3e pinnetje is bedacht zodat je smilies kan maken van die rare stekkertjes:

Daan
                    I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                    I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• MusicXtra
                      • Feb 2006
                      • 9316

Kennelijk is, gezien de 'vriendelijke discussies' van de laatste dagen, mijn opmerking niet goed doorgekomen.
                      Er reageren hier een aantal mensen op elkaar als een stier op een rode lap, daarmee maak je jezelf en het forum niet populair.
                      Kom op zeg, we zijn toch geen kleuters meer dat er moderators aan te pas moeten komen om het hele spul weer netjes op de rails te krijgen?
                      Hou eens op met altijd het laatste woord te hebben, rechtstreekse beledigingen of beledigingen die 'tussen de regels' zitten!
                      Gewoon weer terug naar de doelstelling van dit forum en elkaar in zijn of haar waarde laten graag, ook totaal onbelangrijk wie er in deze strijd gelijk heeft.
                      Zolang deze strijd voorduurt zal ik me in elk geval in geen enkele discussie mengen, heb hier dus echt totaal geen trek in.

Comment

• MusicXtra
                        • Feb 2006
                        • 9316

Originally posted by MacGyverSounds
                        n coaxje)?)

Kom maar met het relaas zou ik zeggen.....
                        Kom maar een keer luisteren, scheelt me een hoop typewerk en andere ellende.

Comment

• drbeat
                          • Jun 2012
                          • 671

Ik vind dit ook jammer..en meng me er ook niet in. Ben gestart de bouw van mijn eigen setje te laten zien op het forum. Ik hoop dat we dan de gezelligheid weer terug brengen en het opbouwend en leuk kunnen hebben met zijn allen.

En dat die ruzieschoppers aub in die topics hun razernij uitvechten zonder mij daar in te betrekken...

Ik hoop het forum weer leuk en gezellig mee te maken.
                          Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

Comment

• Olaf Duffhuës
                            • Oct 2000
                            • 2477

www.macbrooklynprojects.nl is nog vrij...
                            Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• MusicXtra
                              • Feb 2006
                              • 9316

Originally posted by Olaf Duffhuës
                              En hoe zit het met www.macbrooklyntimoprojects.nl?

Comment

• Gast1401081
                                • Mar 2001
                                • 7999

eh dat zal wel windows worden, mac doet niet mee
                                Last edited by Gast1401081; 23-06-13, 22:24.

Comment

Working...