Leeftijd van Licht & Geluids technici

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Funmaker
    • Jun 2006
    • 922

AJB als je voor hem tijd hebt mag je mij altijd wel leren werken op de MA
    Hold on a second, relax and listen...

Comment

• On-Stage-Rental
      • Nov 2006
      • 3

zeg AJB het zou kunnen dat die misschien een beetje opschept.
      maar dat je iemand zo zwart moet maken en de grond in stampen is ook niet nodig vind ik.Want dan kan die net zo goed iets over jou zeggen,maar dat heeft allemaal geen zin.Trouwens werk af en toe met kenny hij heeft wel verstand van grand ma.Waar ik vaker voor werk werkt die veel met de ma lightcommander 24/6 en met de Grand Ma full en naar mijn zeggen kan die daar wel goed mee omgaan beter dan vele ander.Maar buiten dat zou ik gewoon zegge dat die bijv. wat jij zeg 15 min of half uurtje eens laat zien wat die kan,en wat die op de pc ontwerp is ook niet mis.

gr. jeroen

Comment

• rene.derksen
        • Feb 2004
        • 649

Tjonge jonge, wat zal ik nog veel leren aangezien ik nu in enkele jaren al enorm veel geleerd heb. Ik geloof ook natuurlijk niet dat ik alles weet. Maar eindelijk geloof ik wel dat wijsheid met de jaren komt. Als ik terug kijk op de luttele jaren terug is het inderdaad niet veel soep geweest. Maargoed, het is altijd afwachten wat komen gaat en straks met een autotje ben je alweer verder op weg. Er valt altijd wel wat te leren, jong of oud. De een begint er alleen wat eerder aan als de ander.
        Licht is altijd zwaar.

Comment

• AJB
          • Jul 2003
          • 2289

Volgens mij heb ik niet al te lang geleden nog met Rene mogen werken op locatie, en die mag gerust zeggen dat ie als lichttechnicus uitstekend functioneerd. Verder geen idee: maar dat zat goed.

En Jeroen: jij als referentie voor Kenny vind ik ook weinig overtuigend. Je zegt namelijk: hij tikt beter dan menig ander... Dan wie precies ? Welk MA-programmeurs bedoel je nu precies ???? Ik ben niet nodeloos kritisch, ik ben even heel duidelijk en eerlijk omdat ik misselijk wordt van mensen die niet de moeite nemen om eerst te lezen waar het om gaat, en dan vervolgens zelfs alle domheid op een stokje (post) zetten.

Puur infantilisme...
          If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
          ------------------------------------------------
          Arvid Buit
          Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• moderator
            Moderator
            • Apr 2001
            • 5946

zo..ff lekker in de koelkast.....
            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...