Avolites lichttafels
Collapse
X
-
Expert en 2010. 2010 draait standaard Titan software geloof ik en de expert kun je upgraden. 2008/Tiger/2004/2000 kunnen het niet inderdaad.Quote:
Originally Posted by Christiaan Visser
Of natuurlijk een pearl met titan software, daar kom je ook alweer een eind mee verder.
Dat is toch alleen op de expert mogelijk, niet op een standaard pearl?
MzzlsCorrect me if I'm wrongComment
-
Heren vraagje,
Sta op het punt een avolites rolacue sapphire te kopen 2e hands. Als ik me niet vergis is dit toch gewoon een wat groot uitgevallen pearl kwa functies ?
Wie heeft er wel es mee gewerkt en kan me hier uitsluitsel over geven, aangezien er niet veel op de avolites website staat.Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!Comment
-
De Rolacue Sapphire is niet te vergelijken met Pearl, eerder met de oude Rolacue (oftewel, nog ouder en rukker dan de huidige Pearl al (/nog steeds) is).Heren vraagje,
Sta op het punt een avolites rolacue sapphire te kopen 2e hands. Als ik me niet vergis is dit toch gewoon een wat groot uitgevallen pearl kwa functies ?
Wie heeft er wel es mee gewerkt en kan me hier uitsluitsel over geven, aangezien er niet veel op de avolites website staat.
De Sapphire 2000 of 2004 is een vrij leuke tafel (maar kent ook z'n beperkingen, ding wordt ook traag als stront zodra hij een beetje op z'n donder krijgt).Creating shows beyond ImaginationComment
-
en men kan het nog altijd niet laten te lopen zeiken over dingen waar men niet graag mee werkt
ieder zijn smaak en goesting
ik vind het een leuke tafel (de pearl expert met titan)
ik geef wel toe dat die nieuwe software nog niet helemaal af is maar ze maken grote vooruitgang...Hold on a second, relax and listen...Comment
-
Beste Funmaker en anderen,
Gebruik je bij de Expert + Titan soft/hardware ook een Iphone? Ik zoek de Titan App in de Appstore op een Iphone, maar hij vindt dan geen enkele App. Voor de GrandMa kan ik echter wel de App vinden voor op de Iphone. Dit draait dan ook prima samen.
Ik zoek echter nog de Avolites Titan App voor op de Iphone, wie helpt mij verder?Beter één spotje op je lichttafel, dan 10 op de band! Stukje prioriteiten stellen..Comment
-
hoi christiaan,
je kijkt te ver... het is simpeler als je denkt...
je neemt je iphone terwijl je langs de avo staat en surft via je webbrowser naar het ipadres van de avo
en dan kan je met behulp van de avo en de iphone en code instellen om het boeltje een beetje te beveiligen...
hoe het juist werkt kan ik momenteel niet meteen zeggen omdat mijn blackberry in reparatie is...
maar je moet geen app instaleren aangezien het een web browser applicatie is...
hier eens mee proberen en als je nog vragen hebt horen we het wel
grzHold on a second, relax and listen...Comment
-
Funmaker, bedankt. Meer dan duidelijk!
Op de Avolites site, maar ook andere L&G site's werd steeds gesproken over de Titan App. Aangezien ik de GrandMa App wel kon vinden, vroeg ik mij af hoe het dan bij Avolites werkt. Ik ga er deze week mee verder aan de slag.
Fijn weekend!
( En een speciale groet aan de Tukkers vanuit Friesland!
)
Beter één spotje op je lichttafel, dan 10 op de band! Stukje prioriteiten stellen..Comment
-
Palette's
Sorry dat ik het vraag maar ik kan in de manual niks vinden,
ik heb nu al een aantal keren op een pearl gewerkt. (2004 en expert)
Ik heb tot nu toe altijd in live-program mode een show gedraaid omdat ik in Run-mode mijn pallete's niet kon recallen.
Na veel gezoek ben ik er op de simulater uitgekomen dat ik ze kan recallen via het menu net zoals mijn groups.
Ik wil nog wel weten is het mogelijk om een pallete onder een fader te zetten of moet ik hem dan als een memory opslaan?
Ik hoop dat jullie mij willen helpen want ik kan niet even een echte pearl pakken,
en ik moet het met de simulator doen.deze account is buiten gebruik waar kun je dat ding verwijderen?Comment
-
in run-mode moet je gewoon pallets kunnen gebruiken door op de palletbuttons te drukken. check op welke mode de runmode staat. normal mode of takeover mode.
en je kunt pallets op een memory opslaa. dus bijvoorbeeld een positie. kun je op een memory opslaan ipv op een palletlichttech @ Mezz BredaComment
-
hey dat was hem,
dat ging veel makkelijker dan ik had gedacht
,
bedankt
deze account is buiten gebruik waar kun je dat ding verwijderen?Comment
-
tap-functie
Sinds kort hebben we in ons zaaltje een Pearl 2010. Prachtig ding, maar de tap-fucntie om de snelheid van chasers aan te passen zit er flink naast. Aan ons ritmegevoel kan het niet liggen, maar waaraan wel? Bij een fadende chaser valt het niet zo op, maar een chase zonder fade gaat echt een stukje langzamer dan je 'getapt' hebt. We tappen twee keer zoals aangegeven staat, met een korte druk op de knop.Comment

Comment