Avolites lichttafels

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Noobie
    • Dec 2007
    • 223

Originally posted by Christiaan Visser
    Of natuurlijk een pearl met titan software, daar kom je ook alweer een eind mee verder.

Dat is toch alleen op de expert mogelijk, niet op een standaard pearl?

Comment

• JustME125
      • Jun 2006
      • 297

Quote:
      Originally Posted by Christiaan Visser
      Of natuurlijk een pearl met titan software, daar kom je ook alweer een eind mee verder.

Dat is toch alleen op de expert mogelijk, niet op een standaard pearl?
      Expert en 2010. 2010 draait standaard Titan software geloof ik en de expert kun je upgraden. 2008/Tiger/2004/2000 kunnen het niet inderdaad.

Mzzls
      Correct me if I'm wrong

Comment

• Lala
        • Sep 2008
        • 370

Originally posted by JustME125
        Expert en 2010. 2010 draait standaard Titan software geloof ik en de expert kun je upgraden. 2008/Tiger/2004/2000 kunnen het niet inderdaad.

Mzzls
        Nee 2010 kan geen titan draaien. Dat is hardwarematig niet mogelijk.

Comment

• FiëstaLj
          • Oct 2000
          • 2068

Heren vraagje,

Sta op het punt een avolites rolacue sapphire te kopen 2e hands. Als ik me niet vergis is dit toch gewoon een wat groot uitgevallen pearl kwa functies ?

Wie heeft er wel es mee gewerkt en kan me hier uitsluitsel over geven, aangezien er niet veel op de avolites website staat.
          Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• JeroenVDV
            • Mar 2004
            • 963

Originally posted by FiëstaLj
            Heren vraagje,

Sta op het punt een avolites rolacue sapphire te kopen 2e hands. Als ik me niet vergis is dit toch gewoon een wat groot uitgevallen pearl kwa functies ?

Wie heeft er wel es mee gewerkt en kan me hier uitsluitsel over geven, aangezien er niet veel op de avolites website staat.
            De Rolacue Sapphire is niet te vergelijken met Pearl, eerder met de oude Rolacue (oftewel, nog ouder en rukker dan de huidige Pearl al (/nog steeds) is).

De Sapphire 2000 of 2004 is een vrij leuke tafel (maar kent ook z'n beperkingen, ding wordt ook traag als stront zodra hij een beetje op z'n donder krijgt).
            Creating shows beyond Imagination

Comment

• JustME125
              • Jun 2006
              • 297

Originally posted by Lala
              Nee 2010 kan geen titan draaien. Dat is hardwarematig niet mogelijk.
              Excuses, heb me inderdaad vergist. Gaat idd om de D4 en de Expert

Mzzls
              Correct me if I'm wrong

Comment

• Funmaker
                • Jun 2006
                • 922

en men kan het nog altijd niet laten te lopen zeiken over dingen waar men niet graag mee werkt
                ieder zijn smaak en goesting
                ik vind het een leuke tafel (de pearl expert met titan)
                ik geef wel toe dat die nieuwe software nog niet helemaal af is maar ze maken grote vooruitgang...
                Hold on a second, relax and listen...

Comment

• Christiaan Visser
                  • Apr 2004
                  • 235

Beste Funmaker en anderen,

Gebruik je bij de Expert + Titan soft/hardware ook een Iphone? Ik zoek de Titan App in de Appstore op een Iphone, maar hij vindt dan geen enkele App. Voor de GrandMa kan ik echter wel de App vinden voor op de Iphone. Dit draait dan ook prima samen.

Ik zoek echter nog de Avolites Titan App voor op de Iphone, wie helpt mij verder?
                  Beter één spotje op je lichttafel, dan 10 op de band! Stukje prioriteiten stellen..

Comment

• Funmaker
                    • Jun 2006
                    • 922

hoi christiaan,
                    je kijkt te ver... het is simpeler als je denkt...
                    je neemt je iphone terwijl je langs de avo staat en surft via je webbrowser naar het ipadres van de avo
                    en dan kan je met behulp van de avo en de iphone en code instellen om het boeltje een beetje te beveiligen...
                    hoe het juist werkt kan ik momenteel niet meteen zeggen omdat mijn blackberry in reparatie is...
                    maar je moet geen app instaleren aangezien het een web browser applicatie is...
                    hier eens mee proberen en als je nog vragen hebt horen we het wel
                    grz
                    Hold on a second, relax and listen...

Comment

• Christiaan Visser
                      • Apr 2004
                      • 235

Funmaker, bedankt. Meer dan duidelijk!

Op de Avolites site, maar ook andere L&G site's werd steeds gesproken over de Titan App. Aangezien ik de GrandMa App wel kon vinden, vroeg ik mij af hoe het dan bij Avolites werkt. Ik ga er deze week mee verder aan de slag.

Fijn weekend!

( En een speciale groet aan de Tukkers vanuit Friesland! )
                      Beter één spotje op je lichttafel, dan 10 op de band! Stukje prioriteiten stellen..

Comment

• partydrivein
                        • Jul 2008
                        • 389

Palette's

Sorry dat ik het vraag maar ik kan in de manual niks vinden,
                        ik heb nu al een aantal keren op een pearl gewerkt. (2004 en expert)

Ik heb tot nu toe altijd in live-program mode een show gedraaid omdat ik in Run-mode mijn pallete's niet kon recallen.
                        Na veel gezoek ben ik er op de simulater uitgekomen dat ik ze kan recallen via het menu net zoals mijn groups.

Ik wil nog wel weten is het mogelijk om een pallete onder een fader te zetten of moet ik hem dan als een memory opslaan?

Ik hoop dat jullie mij willen helpen want ik kan niet even een echte pearl pakken,
                        en ik moet het met de simulator doen.
                        deze account is buiten gebruik waar kun je dat ding verwijderen?

Comment

• burrnout
                          • Apr 2008
                          • 19

in run-mode moet je gewoon pallets kunnen gebruiken door op de palletbuttons te drukken. check op welke mode de runmode staat. normal mode of takeover mode.

en je kunt pallets op een memory opslaa. dus bijvoorbeeld een positie. kun je op een memory opslaan ipv op een pallet
                          lichttech @ Mezz Breda

Comment

• partydrivein
                            • Jul 2008
                            • 389

hey dat was hem,

dat ging veel makkelijker dan ik had gedacht,
                            bedankt
                            deze account is buiten gebruik waar kun je dat ding verwijderen?

Comment

• Svartrose
                              • Apr 2008
                              • 229

tap-functie

Sinds kort hebben we in ons zaaltje een Pearl 2010. Prachtig ding, maar de tap-fucntie om de snelheid van chasers aan te passen zit er flink naast. Aan ons ritmegevoel kan het niet liggen, maar waaraan wel? Bij een fadende chaser valt het niet zo op, maar een chase zonder fade gaat echt een stukje langzamer dan je 'getapt' hebt. We tappen twee keer zoals aangegeven staat, met een korte druk op de knop.

Comment

• JustME125
                                • Jun 2006
                                • 297

Waar het aan ligt weet ik niet, ik weet alleen dat het een bekend probleem is. De Pearl 2008/tiger heeft dit probleem ook, evenals de 2004 als ik me niet vergis.

Ik gebruik de tap functie daarom ook nooit

Mzzls
                                Correct me if I'm wrong

Comment

Working...