Avolites lichttafels

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Svartrose
    replied
    hmm, mijn indruk is dat je alleen dim-shapes kunt gebruiken bij fixtures die ook echt een dimfunctie hebben. De afzonderlijke lampjes bij een suntrip worden (in eerste instantie?) niet gezien als losse dimmers. (ze staan onder andere fixture eigenschappen)

Leave a comment:

• Lala
    replied
    Originally posted by Svartrose
    Ben dringend opzoek naar shapes om sunstrips aan te sturen met Pearl 2010. Of kan ik toch de bestaande gebruiken?

Voor showtec octostrips heb ik ze ook nodig, ben niet zo tevreden over de shapes die ik tot nu toe heb geprobeerd. Kan alleen de RGB shapes gebruiken... zou dimmershapes willen gebruiken, maar die werken niet. (omdat octo's geen dimfinctie hebben?) Wil graag zo min mogelijk van die dingen tegelijkertijd aan meestal, anders is het zo fel.

Mijn eeuwige dankbaarhied!
    Sunstrips kun je gewoon een dim shape overheen gooien. Je moet je sunstrips selecteren, en dan de shapegenerator aanzetten... Op de pearl expert weet ik dat achteraan bij de shapes een aantal dimshapes zitten, en die kun je dan natuurlijk naar jouw wens aanpassen.

Leave a comment:

• Svartrose
    replied
    Ben dringend opzoek naar shapes om sunstrips aan te sturen met Pearl 2010. Of kan ik toch de bestaande gebruiken?

Voor showtec octostrips heb ik ze ook nodig, ben niet zo tevreden over de shapes die ik tot nu toe heb geprobeerd. Kan alleen de RGB shapes gebruiken... zou dimmershapes willen gebruiken, maar die werken niet. (omdat octo's geen dimfinctie hebben?) Wil graag zo min mogelijk van die dingen tegelijkertijd aan meestal, anders is het zo fel.

Mijn eeuwige dankbaarhied!

Leave a comment:

• Lala
    replied
    Originally posted by Hugovd89
    Is het mogelijk om van een shape de grote en snelheid afzonderlijk te bedienen onder 2 playbacks,

ik dacht van niet, maar hoor nu andere verhalen dat dit wel mogelijk is. ik krijg het zelf niet werkend in de simulator
    Nee, is niet mogelijk.

Leave a comment:

• Hugovd89
    replied
    Is het mogelijk om van een shape de grote en snelheid afzonderlijk te bedienen onder 2 playbacks,

ik dacht van niet, maar hoor nu andere verhalen dat dit wel mogelijk is. ik krijg het zelf niet werkend in de simulator

Leave a comment:

• JustME125
    replied
    ik zou positie 1 onder een preset zetten en positie 2 onder de playback. Je kunt ook tracking gebruiken als je veel tijd hebt om voor te bereiden. Je traint de pearl dan zodat ie weet waar de fixtures hangen tn opzichte van het veld. Dan kun je met de tablet gewoon een lijn trekken over je veld en de koppen volgen dan je tablet pen zogezegd. Kost wel veel voorbereiding. Succes ermee.

Mzzls

Leave a comment:

• Lala
    replied
    Als dit niet goed werkt, dan even in je personality`s de pan en tilt kanalen aanpassen. Deze moeten dan HTP worden, ipv LTP.

Leave a comment:

• burrnout
    replied
    als ik het nog goed weet. is het gewoon een positie op een memory opslaan(dus een fader) en inderdaad memory mode 2 instellen. fader dicht is altijd eerste positie en fader open positie B. probeer het eens...

Leave a comment:

• lichtpuntje
    replied
    iets met playback mode 2 dacht ik zo... maar dan heb je 2 schuifjes nodig om je startpunt te activeren... of je moet met je pf's gaan werken...

Groet,
    Thomas

Leave a comment:

• rmn
    replied
    binnenkort moet ik wat auto's volgen met movingheads.

hoe kan ik punt a naar punt onder 1 schuif zetten. dus schuif naar beneden. punt a en dan handmatig de schuif omhoog schuiven naar punt b.
    is het ook mogelijk om er dan nog een tilt en pan schuif naast te maken met evt. correcties wat de auto;s maken?

Leave a comment:

• Lala
    replied
    Originally posted by burrnout
    om on-topic terug te komen op avolites lichttafels

sinds 1 week is de pearl expert terug gekomen van fairlight. en geupgrade met de titan software! uber pakket! met de titan software kom avolite een stapje dichter in de buurt qua MA of Hog denk ik. maar we hebben een af en toe een probleempje. wanneer je een shape gebruikt(dus een beweging) maken de koppen(mac250entour, mac250wash, mac 575) schokkerige bewegingen. pearl 2004 er terug aangegooid en de bewegingen zijn vloeiend.
    heeft iemand hier ook ervaring mee, en hoe kan dit opgelost worden. of is dit gewoon een hele foute bug van de titan software??
    Als je de tafel leeggooit en opnieuw patched, is het probleem dan ook nog?

Leave a comment:

• Lighting
    replied
    Originally posted by burrnout

sinds 1 week is de pearl expert terug gekomen van fairlight. en geupgrade met de titan software! uber pakket! met de titan software kom avolite een stapje dichter in de buurt qua MA of Hog denk ik. maar we hebben een af en toe een probleempje. wanneer je een shape gebruikt(dus een beweging) maken de koppen(mac250entour, mac250wash, mac 575) schokkerige bewegingen. pearl 2004 er terug aangegooid en de bewegingen zijn vloeiend.
    heeft iemand hier ook ervaring mee, en hoe kan dit opgelost worden. of is dit gewoon een hele foute bug van de titan software??
    Dit is wel een bug die ik ken uit de oudere Avo software ........maar of ze weer dezelfde fout gemaakt hebben????

Leave a comment:

• burrnout
    replied

Leave a comment:

• partydrivein
    replied
    nee niet van gehoord, maar mischien back on-topic en over avolite tafels praten...sorry voor het inbreken.

Leave a comment:

• Funmaker
    replied
    zal eens navragen heb er zelf mss nog eentje liggen.
    Bart Swinnen mss als die naam u iets zegt maar zal na het weekend eens horen.

Leave a comment:

Working...