Avolites lichttafels

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• moderator
    replied
    sta het nu weer live te proberen...egnie!
    Gelukkig ben ik niet zo van het knipperen en meer van de plaatjes, maar lekker werken doet het nooit.

je kan uiteraard wel ruwweg het tempo tikken, vervolgens met je wieltjes gewenste tempo maken blijft beetje gare oplossing.
    Last edited by moderator; 05-06-09, 19:13.

Leave a comment:

• Svartrose
    replied
    TAP-functie

Dus jullie gaan mij vertellen de TAP-functie op geen enkele Pearl fatsoenlijk werkt? Kan het bijna niet geloven....

Leave a comment:

• Lala
    replied
    Gewoon terug gaan naar je dealer, die zal hem waarschijnlijk terug naar AVO sturen...

Leave a comment:

• RePo
    replied
    Pearl Tiger probleem

Ik heb een probleem met een Pearl Tiger. Na het opstarten blijft ie hangen op een leeg scherm en toont bijvoorbeeld geen "energizing pearl". De Pearl start dus in feite niet op. Wie kan vertellen waar dit aan ligt??

Leave a comment:

• partydrivein
    replied
    Originally posted by Hugovd89
    En je kunt er ook nog voor kiezen om de shape te saven onder mode2 dit doe je door nadat je op memory hebt geduwd een 2 in te toetsen. Of als je het erna wilt doen (edit times) selecteer de playback (mode=2)

Hiermee bepaal je met het niveau van de playback de grote en snelheid van de beweging, je programmeert dan ook de grootste en snelste shape die je wilt.

(Hoofdstuk 5 / Pagina 141 Shapes)

Bedankt! ga ik ook proberen!

Leave a comment:

• moderator
    replied
    Tap functie....werd laatst uitgelachen door de audio dude die naast me zat!!!
    kanloos die tapfunctie, echt jammer. volstrekt onbruikbaar.
    ik prog tegenwoordig onder verschillende playbacks verschilende tempi weg.
    Wordt tijd dat op de pearl net als op de diamond ook een chase onder een pallette kan worden weggezet.

oeja, voor de rest bevalt dat tijgertje prima, al gebruik ik het ieniemini schermpje alleen maar bij het unfolden van een chase en om het klokje makkelijk af te kunnen lezen...verder nutteloos, maar snel tweaken zodat ie aan de digtenne kan.

Leave a comment:

• Hugovd89
    replied
    En je kunt er ook nog voor kiezen om de shape te saven onder mode2 dit doe je door nadat je op memory hebt geduwd een 2 in te toetsen. Of als je het erna wilt doen (edit times) selecteer de playback (mode=2)

Hiermee bepaal je met het niveau van de playback de grote en snelheid van de beweging, je programmeert dan ook de grootste en snelste shape die je wilt.

(Hoofdstuk 5 / Pagina 141 Shapes)

Originally posted by JeroenVDV
    Pfff..

- Fixture(s) selecteren
    - Shape starten
    - Record
    - Playback kiezen
    - Clear
    Pearl hater

Leave a comment:

• partydrivein
    replied
    Bedankt, het is vaak makkelijker dan ik denk...

Originally posted by JeroenVDV
    Pfff..
    Hey iedereen moet het leren, jouw kennis kwam ook niet uit de lucht vallen (sorry als dit bot overkomt)

Leave a comment:

• JeroenVDV
    replied
    Pfff..

- Fixture(s) selecteren
    - Shape starten
    - Record
    - Playback kiezen
    - Clear

Leave a comment:

• partydrivein
    replied
    Including a Shape pearl 2008

Hallo Sorry voor weer een vraag ik heb de handleiding uitgeplozen maar kan het alsnog niet vinden.

Tot nu toe haalde ik gewoon mijn shape's uit het menu, dit moet veel sneller kunnen en je kan ook een shape onder een playback zetten.

Dit is mij nog niet gelukt (op de simulator heb hier geen echte pearl)

Zouden jullie mij nog eens kunnen helpen (beloof dat ik een tijdje stil ben)
    Mischien lees ik er overheen in de manual (kan iemand een stukje aanhalen) of hier wat neergooien zodat ik het kan vinden.

Bedankt voor diegene die mij helpt!

Leave a comment:

• JustME125
    replied
    Waar het aan ligt weet ik niet, ik weet alleen dat het een bekend probleem is. De Pearl 2008/tiger heeft dit probleem ook, evenals de 2004 als ik me niet vergis.

Ik gebruik de tap functie daarom ook nooit

Mzzls

Leave a comment:

• Svartrose
    replied
    tap-functie

Sinds kort hebben we in ons zaaltje een Pearl 2010. Prachtig ding, maar de tap-fucntie om de snelheid van chasers aan te passen zit er flink naast. Aan ons ritmegevoel kan het niet liggen, maar waaraan wel? Bij een fadende chaser valt het niet zo op, maar een chase zonder fade gaat echt een stukje langzamer dan je 'getapt' hebt. We tappen twee keer zoals aangegeven staat, met een korte druk op de knop.

Leave a comment:

• partydrivein
    replied
    hey dat was hem,

dat ging veel makkelijker dan ik had gedacht,
    bedankt

Leave a comment:

• burrnout
    replied
    in run-mode moet je gewoon pallets kunnen gebruiken door op de palletbuttons te drukken. check op welke mode de runmode staat. normal mode of takeover mode.

en je kunt pallets op een memory opslaa. dus bijvoorbeeld een positie. kun je op een memory opslaan ipv op een pallet

Leave a comment:

• partydrivein
    replied
    Palette's

Sorry dat ik het vraag maar ik kan in de manual niks vinden,
    ik heb nu al een aantal keren op een pearl gewerkt. (2004 en expert)

Ik heb tot nu toe altijd in live-program mode een show gedraaid omdat ik in Run-mode mijn pallete's niet kon recallen.
    Na veel gezoek ben ik er op de simulater uitgekomen dat ik ze kan recallen via het menu net zoals mijn groups.

Ik wil nog wel weten is het mogelijk om een pallete onder een fader te zetten of moet ik hem dan als een memory opslaan?

Ik hoop dat jullie mij willen helpen want ik kan niet even een echte pearl pakken,
    en ik moet het met de simulator doen.

Leave a comment:

Working...