Tijd lang instellen en op de flash-knop tappen...
Werkt prima! (en je kan de fade nog gebruiken als je wil)
grtzz
Avolites lichttafels
Collapse
X
-
En dan hebben we nog het handmatige "lichttikken". Beter krijg je 't niet!Leave a comment:
-
Wat dacht je van de twee encoderwielen gebruiken, links is tijd, rechts is fade
Audio in nog niet gebruikt, red me prima met de tapfunctie en de wieltjes.Leave a comment:
-
Ik heb hier de tiger staan. het valt mij op dat bij het tappen zodat de tafel op de muziek werkt niet nauwkeurig is.
iemand wel eens gewerkt met de audio ingang? is deze nauwkeuriger of zijn er nog manieren om de steps van een chase handmatig te bedienen kwa tijd?Leave a comment:
-
Ja dat kan. Sterker nog je kan ze zelf ook maken.
Op de AVO discs vindt je de GS.DAT dat is je shape file. Die kan je upgrades in het Service menu. Staat in de manual.
Leave a comment:
-
Shape generator updaten pearl 2004.
Hallo,
Ik heb zelf een Pearl 2004 en ben erg tevreden mee heb alleen een vraag? waar ik het antwoord zelf niet op kan vinden..
Kan ik mijn Shape Generator updaten?
Met vriendelijke groet,
Jordy van StratenLeave a comment:
-
nou het is me allemaal gelukt wat ik tot nu toe wil met me tafel.
hij is wel wat trager geworden maar dat komt door dat er zoveel in staat.
en ik hoop dat ik zaterdag een mooie show weg kan zetten.
in ieder geval bedankt voor de antwoorden die ik hier heb gehad en waar ik ok wat aan had.
gr dannyLeave a comment:
-
Schijnbaar toch niet!
Als je de fixtures selecteerd, dan staan onder 'dimmer' en 'iris shutter' de functies van de strobe. En dan is het daar spelen. Heb je wat je wilt zien? Dan is het een kwestie van een memorie maken en dan heb je ze onder je playbackfaders staan.Leave a comment:
-
Als fixture werkt dit net zo hoor. Moet alleen dan je functies in je attributes gaan zoeken in plaats van onder een fadertje. Als fixture patchen en alleen selecteren leidt inderdaad niet tot succes.
Veel plezier met uitzoeken.Leave a comment:
-
-
- Dimmer openzetten van fixtures
- Strobe rate opdraaien
- Beetje met duration spelen
Hoppa?!Leave a comment:
-
-
zit de stekker in je lichttafel, doen je atomics het, is de dmx bekabeling in orde, zijn de atomics goed geadresseerd?Leave a comment:
-
ik wil me atomic als fixture patchen op me avolites.
meestal patchen we heb op dimmer kanalen.
maar heb er nu 7 bij. dus wil ik ze als een fixture patchen omdat je er dan leuke dingen mee kan doen. maar nou heb ik dat gedaan maar krijg er geen licht uit. wat doe ik dan fout???
gr dannyLeave a comment:
-

Leave a comment: