Avolites lichttafels

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Christiaan Visser
    replied
    Funmaker, bedankt. Meer dan duidelijk!

Op de Avolites site, maar ook andere L&G site's werd steeds gesproken over de Titan App. Aangezien ik de GrandMa App wel kon vinden, vroeg ik mij af hoe het dan bij Avolites werkt. Ik ga er deze week mee verder aan de slag.

Fijn weekend!

( En een speciale groet aan de Tukkers vanuit Friesland! )

Leave a comment:

• Funmaker
    replied
    hoi christiaan,
    je kijkt te ver... het is simpeler als je denkt...
    je neemt je iphone terwijl je langs de avo staat en surft via je webbrowser naar het ipadres van de avo
    en dan kan je met behulp van de avo en de iphone en code instellen om het boeltje een beetje te beveiligen...
    hoe het juist werkt kan ik momenteel niet meteen zeggen omdat mijn blackberry in reparatie is...
    maar je moet geen app instaleren aangezien het een web browser applicatie is...
    hier eens mee proberen en als je nog vragen hebt horen we het wel
    grz

Leave a comment:

• Christiaan Visser
    replied
    Beste Funmaker en anderen,

Gebruik je bij de Expert + Titan soft/hardware ook een Iphone? Ik zoek de Titan App in de Appstore op een Iphone, maar hij vindt dan geen enkele App. Voor de GrandMa kan ik echter wel de App vinden voor op de Iphone. Dit draait dan ook prima samen.

Ik zoek echter nog de Avolites Titan App voor op de Iphone, wie helpt mij verder?

Leave a comment:

• Funmaker
    replied
    en men kan het nog altijd niet laten te lopen zeiken over dingen waar men niet graag mee werkt
    ieder zijn smaak en goesting
    ik vind het een leuke tafel (de pearl expert met titan)
    ik geef wel toe dat die nieuwe software nog niet helemaal af is maar ze maken grote vooruitgang...

Leave a comment:

• JustME125
    replied
    Originally posted by Lala
    Nee 2010 kan geen titan draaien. Dat is hardwarematig niet mogelijk.
    Excuses, heb me inderdaad vergist. Gaat idd om de D4 en de Expert

Mzzls

Leave a comment:

• JeroenVDV
    replied
    Originally posted by FiëstaLj
    Heren vraagje,

Sta op het punt een avolites rolacue sapphire te kopen 2e hands. Als ik me niet vergis is dit toch gewoon een wat groot uitgevallen pearl kwa functies ?

Wie heeft er wel es mee gewerkt en kan me hier uitsluitsel over geven, aangezien er niet veel op de avolites website staat.
    De Rolacue Sapphire is niet te vergelijken met Pearl, eerder met de oude Rolacue (oftewel, nog ouder en rukker dan de huidige Pearl al (/nog steeds) is).

De Sapphire 2000 of 2004 is een vrij leuke tafel (maar kent ook z'n beperkingen, ding wordt ook traag als stront zodra hij een beetje op z'n donder krijgt).

Leave a comment:

• FiëstaLj
    replied
    Heren vraagje,

Sta op het punt een avolites rolacue sapphire te kopen 2e hands. Als ik me niet vergis is dit toch gewoon een wat groot uitgevallen pearl kwa functies ?

Wie heeft er wel es mee gewerkt en kan me hier uitsluitsel over geven, aangezien er niet veel op de avolites website staat.

Leave a comment:

• Lala
    replied
    Originally posted by JustME125
    Expert en 2010. 2010 draait standaard Titan software geloof ik en de expert kun je upgraden. 2008/Tiger/2004/2000 kunnen het niet inderdaad.

Mzzls
    Nee 2010 kan geen titan draaien. Dat is hardwarematig niet mogelijk.

Leave a comment:

• JustME125
    replied
    Quote:
    Originally Posted by Christiaan Visser
    Of natuurlijk een pearl met titan software, daar kom je ook alweer een eind mee verder.

Dat is toch alleen op de expert mogelijk, niet op een standaard pearl?
    Expert en 2010. 2010 draait standaard Titan software geloof ik en de expert kun je upgraden. 2008/Tiger/2004/2000 kunnen het niet inderdaad.

Mzzls

Leave a comment:

• Noobie
    replied
    Originally posted by Christiaan Visser
    Of natuurlijk een pearl met titan software, daar kom je ook alweer een eind mee verder.

Dat is toch alleen op de expert mogelijk, niet op een standaard pearl?

Leave a comment:

• Svartrose
    replied
    hmm, sta ervan te kijken dat het zo primitief moet... Maar ik leg me er niet bij neer nog...
    Last edited by Svartrose; 12-05-09, 16:26.

Leave a comment:

• Christiaan Visser
    replied
    Wanneer ik op de Avolites Pearl bijvoorbeeld 12 sunstrips kwijt moet, zet ik ze altijd op mode-5 (5 kanalen per sunstrip). Je kunt 60 dimmerkanalen per pagina kwijt, zelf gooi ik de sunstrips altijd op de laatste pagina, dus 181-240. 12 sunstrips x 5 kanalen = 60, oftewel past mooi op een pagina. Heb je meer? Pak je er toch simpelweg nog een pagina bij.

Dan group je ze allemaal naar logische volgordes, wat zóveel tijd bespaart tijdens het programmeren. In 10 minuten kan ik wel een aanzienlijk aantal sunstrips gepatched hebben, gegrouped en geprogrammeerd naar playbackfaders/chasers. Kwestie van ervaring, logica inbrengen en creatief gebruik maken van de "Dimmer-shape".

Ik heb nog nooit sunstrips als fixture gebruikt of gepatched.

( Maar bij een aanzienlijk aantal sunstrips zou ik toch eerder naar een tafel reiken met daarop een matrix functie. Of natuurlijk een pearl met titan software, daar kom je ook alweer een eind mee verder.)

Leave a comment:

• Svartrose
    replied
    Daar heb ik inderdaad ook aan zitten denken, maarja, dat ben je inderdaad veel kanalen kwijt. Heb de show inmiddels gehad en maar gewoon chasers geprogrammeerd, maarja, dat kost veel tijd.

er zijn toch wel meer mensen met die probleem? Hoe lossen zij het op zonder de lampjes als dimmers te patchen? (behalve dan een andere lichttafel gebruiken )

Leave a comment:

• Skygrinder
    replied
    ik heb suntrips over het algemeen als losse dimmers gepatcht en dan kun je wel het een en ander met de shape generator. het enige nadeel is dan wel dat ze gigantisch veel kanalen innemen. maar verder werkt dat prima, teminste als je de ruimte er voor hebt.

Leave a comment:

• moderator
    replied
    Dat is ook waarom ik bij sunstrips gewoon het aantal lampjes als dimmers ingeef.
    ff verschillende groepjes aanmaken en je hebt een leuk uitgangspunt.

Leave a comment:

Working...