Avolites lichttafels
Collapse
X
-
Ik heb dit allemaal al geprobeerd...met diverse instellingen bezig geweest maar dit baat helaas niet...
ik vind het een beetje vreemd....
Heb je nog andere oplossingen toevallig?Leave a comment:
-
Combineer je chase automatisch laten lopen, en handmatig door elkaar? Heb je al eens geprobeerd als je hem alleen handmatig doortikt? Dus dat je ook in je opties dat hebt ingesteld?Leave a comment:
-
Problemen met chase Control op Pearl Expert Titan v4.0 incl. Touch Wing
Beste Forumgenoten,
Wij zijn sinds kort bezitter van een Pearl Expert,
Hele leuke tafel met meer opties als de vorige versies,
Alleen kwam ik iets tegen waar ik wel verandering in zou zien, misschien kunnen jullie mij hierbij helpen...
Als ik in Titan een chase maak (ook een Cuelist) dan kan ik uiteraard de chase gewoon stoppen, maar als ik hem handmatig wil doortikken, werkt dit niet lekker...Er zit veel latesy in en als ik stop met drukken, maak hij nog een stap extra...
Dit is uitermate hinderlijk, vooral omdat je graag snel wil kunnen ingrijpen.
Maar nu komt het grappige...
Als ik hem reboot in de oude software, dan werkt hij wel goed....
Is dit een Bug in de Titan 4.0 of doe ik iets verkeerd?
Groeten,
DannyLeave a comment:
-
Zekers, waar ik heel rap tikte op een 2010 omdat hij bij mij in de club staat gaat dat nu op een titan.
Maar op die 2010 heb ik weer wat meer tijd nodig kom ik hem tegen...Leave a comment:
-
-
Heb een tiger touch draaien zonder problemen, 1 versie (dacht 3.1) gaf af en toe wat gezeik las ik op het avo forum.
Momenteel draait hij op Titan V4 en dat werkt heerlijk, ook de sketch toevoeging bevalt mij zeer goed.
Als je wat specifiekere vragen hebt, brand los!Leave a comment:
-
-nieuwsgierigheid- Hoe zit het tot nu toe met de bugs en betrouwbaarheid bij de tafels met titan software?Leave a comment:
-
bug in de software, ook wel eens gehad. Voor de zekerheid een memorie of pallette maken met alles off maken.Leave a comment:
-
Waarom werkt het de eerste tig keer flashen wel en dan opeens niet meer dan? (ik sla op onder mode 2)Nee dat komt omdat de RGB kanalen in de fixture file LTP zijn (latest takes procedure)
Als het dimkanaal dan nog aanstaat en je trekt je fader dicht waar je 'wit' onder hebt gezet blijft dit actief omdat dit het laatste is wat die tafel krijgt.
Je hoort deze kleuren net zoals je gobo's en wapperlamp kleuren onder je pallets te zetten ;-)
mvg MarkLeave a comment:
-
Avolites Azure 2000
Hallo,
Ik heb een vraag over de avolites azure 2000.
Ik heb een klein verhuur bedrijf en heb zo'n tafel op de kop kunnen tikken voor 1000 Euro. Hij is in goede staat en ga er deze week eens een kijkje naar gaan nemen.
Raden jullie dit aan en waar moet ik vooral op letten als ik deze ga testen?
Alvast bedankt.
Mvg FrederickLeave a comment:
-
Sgm idea spot 300 personality
collega's,
soms komt alles op een hoopje... vrouw zeven weken te vroeg bevallen, jobs die verder moeten lopen, ach ja, iedereen zal wellicht al wel eens zulke stress situaties gekend hebben.
heeft iemand van jullie een werkende en correcte file voor de sgm idea spot 300 in standaard mode (23 dmx channels)? De huidige file van avo zelf is compleet fout.
het is voor een pearl 2008
of kan iemand me helpen en deze schrijven? ik moet dat ganse personality schrijven even terug "refreshen" aangezien het toch 8 jaar geleden is dat ik zoiets nog gedaan heb.
Dus als iemand me even uit de nood kan helpen, graag!
alvast bedankt!Leave a comment:
-
Nee dat komt omdat de RGB kanalen in de fixture file LTP zijn (latest takes procedure)
Als het dimkanaal dan nog aanstaat en je trekt je fader dicht waar je 'wit' onder hebt gezet blijft dit actief omdat dit het laatste is wat die tafel krijgt.
Je hoort deze kleuren net zoals je gobo's en wapperlamp kleuren onder je pallets te zetten ;-)
mvg MarkLeave a comment:

Leave a comment: