Ga maar eens op zoek naar een echt pro-forum. Want wat mensen hier top vinden vindt ik toch erg matig. Veel succes hier.
01V 96, Yamaha
Collapse
X
-
-
Nou, nou... wat een arrogantie zeg! En dat voor een 22 jarig broekie.citaat:Ga maar eens op zoek naar een echt pro-forum. Want wat mensen hier top vinden vindt ik toch erg matig
Greetzzz... [;)]
John
Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>--->>> HIER <<<---</b>Comment
-
steek je pro forum waar ik het denk
ziekeling
is die o1v/96 wat plezanter om werken want ik vond die 01v maar wat speelgoed-achtig aandoen. maar jah dat ben ik weer
en ik vindt de equalizing toch gemakkelijk te vinden hoor feedbackje heb je er zo uitNIET-ROKERS sterven ookComment
-
ik hoop dat herriesmurf dan TENMINSTE 1 midas XL4 heeft staan en 1 Midas heritage 3000! En is dan nu waarschijnlijk in onderhandelingsfase voor de nieuwe Heritage 4000. Dat alles natuurlijk gevolgd daar klark teknik of apex EQ's (het komt niet op ééntje aan) en een outboard rack met voornamelijk UREI comp's 2 lexicons en enkele TC toestellen.
Ben ik nog wat vergeten?
Vermoedelijk heeft hij ergens in de hoek ook nog wel zo'n digitaal onding van yamaha staan ... PM1D of zoiets dergelijks ... voor de amateurs onder de klanten..
Of ben ik nu tè sarcastisch?Comment
-
Comment
-
Achja, ik geloof dat we van Base af zijn (of zou dit? neeee.... dat kan niet....)Krijgen we er een nieuwe bij. Nou okee, veel succes met zoeken Herrie, www.live-audio.com misschien een ideetje.
Maar laten we het bij de 01V96 houden...<center><i>\"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts\"</i></center>Comment
-
Deze hobby-ist...heeft al gezegt dat ie graag bij het onderwerp blijft...
En laat meneer HerrieSmurf dan gewoon zijn gang gaan...en mee praten op andere forums...En zeker omdat ik toch een beetje volgens mij een idee heb wie dat het is...Maar...bij dit hou ik het...graag bij de 01V-96 blijven..
DANK U.Olaf Duffhuës
**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**Comment
-
Joo de mannen
Ik wil graag jullie mening: een Yamaha 01V96 of een Tascam DM-24
Vergelijk: prijs / kwalitiet(en) ; mogelijkheden ; uitbreidingen ; inzetbaarheid; bereikbaarheid van de instellingsvelden enz.
Dus echte gebruikers ervaringen.
Bedoeling is op termijn ook een digitale tafel aan te schaffen wegens de vele features en de compactheid.
Voor een hobbyist is dit echt wel belangrijk Herriesmurf, we hebben niet allemaal een vrachtwagen om een Legend 3000 of een Heritage in te duwen
. Trouwens : ik werk alleen, niet met gasten. Ik bén dus ook geen gast ... en alles wat ik heb is van mij alleen
.
Muziek klinkt voor mij het mooist als een PA niet nodig is...Comment
-
ik nu 3 keer op een 01v96 gewerkt en kan hem voor de toepassing van olaf zeer zeker aanraden. Maak niet de vergissing om oude 01/v te kopen wat zeer onstabiele tafels zijn. Met een beetje logisch nadenken, een halfuurtje uitleg en 1 dagje pielen moet iedereen kunnen werken op 01v96.
Het verhaal dat je niet snel genoeg kan werken op een digitale tafel is niet waar oefening baart kunst. Wat je altijd nog kan doen is een 31 bands eq inserten op je uitgangen.
Wat betreft de venice vind ik het net niet helemaal. Vind alle voor bereidde functies voor je auxen leuk bedacht maar dan vergeten ze bijv. inserts te maken op mon sends. beetje jammer!
conclusie:
de Yamaha is veelzijdig. bespaart je om een heel insert/fx rack mee te zeulen. Hij heeft niet de sound van een XL4 maar dat heeft een Venice ook niet.
ps met een naam als herriesmurf denk ik niet dat dit ventje ooit verder gekomen is als eoa alecto disco mixertjesteeds meer hagenezen op het forum. goed bezig!!!Comment
-
Naar horen zeggen, is de Roland digitale mixerd een "oerwoud" kwa bediening....Niet echt fijn om "live" mee te werken.Olaf Duffhuës
**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**Comment

Comment