01V 96, Yamaha

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jteelen
    • Jan 2004
    • 25

De quote ging per ongeluk weg zonder commentaar. Ik wil graag weten wie er ervaring heeft met life dig.tafels voor in-ear monitoring (dus iedereen z'n eigen mix). Wat is een goede tafel en weet iemand of die nieuwe DDX3216 van Behringer zoiets in z'n mars heeft?

Gr. Jeroen

citaat:Geplaatst door Mathijs

jep. dat is een quote. wat wil je hiermee zeggen?

Comment

• waaser
      • Feb 2004
      • 9

hallo,een vraagje.
      ik wil minimaal 12 sporen tegelijk op kunnen nemen in protools,is die behringer tafel een uitkomst.
      is de tafel compattible met protools net als bijvoorbeeld digi002?

Comment

• paulheu
        • Oct 2003
        • 156

Stop er een ADAT kaart in en je kan 2x8 kanalen digitaal opnemen ervan uitgaand dat je een ADAT > computer interface hebt (zoals de RME digiface).

Ik maak regelmatig 16-24 sporen opnames met de Behringer op mijn Laptop (PC/Samplitude Pro) zonder enig probleem..

Comment

• Pino
          • Jul 2002
          • 390

Hoi Paul,

Wat is precies de configuratie van jou laptop? (processor, HD, werkgeheugen, besturingsprogramma ...)
          Welke adat kaart, en hoe , heb je aangesloten op die portable?
          Waarmee mix je terug naar 2-track?

Dit interesseert mij namelijk ook wel ...

Ik heb nog een compaq presario liggen van enkele jaren geleden (+/- 5 jaar oud), zou het mogelijk zijn om hiermee opnames te maken? Nu wordt hij slechts sporadisch gebruikt voor onbenulligheden; misschien is het de moeite om hem te upgraden.

Groeten,
          Pino

Muziek klinkt voor mij het mooist als een PA niet nodig is...

Comment

• paulheu
            • Oct 2003
            • 156

Ik heb een ECS G731 (http://shop.store.yahoo.com/topmicro...g7p42codr.html) laptop, maar dan met 512 MB geheugen en 60 GB harddisk.

Ik gebruik de RME Digiface (3x ADAT in/uit) en Samplitude PRO.

In de Behringer zit de ADT1616 ADAT uitbreiding en ik gebruik 1 ADA8000. De beide ADATS uit van de DDX gaan de RME in en de ADA800 gaat via de RME interface (heeft zero latency dus wekrt prima) de DDX in.

Zo kan ik dus eenvoudig 24 sporen opnemen en dat gaat prima

Comment

• Pino
              • Jul 2002
              • 390

Bedankt, nu kan ik eens gaan kijken welke mogelijkheden ik heb met m'n ouwe flappie

Groeten,
              Pino
              Muziek klinkt voor mij het mooist als een PA niet nodig is...

Comment

Working...