Mengtafel vergelijkingsdag zondag 6 april aanstaande in Driebergen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djyellow
    • May 2003
    • 83

Ik zal die dag aanwezig zijn met de Allen en Heath GLD-80.
    optineel kan ik ook een presonus 16.0.2 mee nemen om toch iets van presonus te kunnen vergelijken.

Comment

• vasco
      • Oct 2003
      • 2567

Tot dusver zal ik aanwezig zijn. Na al die jaren kan ik eindelijk eens een forum-test-dag bijwonen. Ook leuk om eens wat gezichten achter de forumnamen te ontmoeten.

Tevens benieuwd naar de set van MusicXtra. Vorig jaar had ik klussen waardoor ik uiteindelijk niet in Breukelen aanwezig kon zijn.
      Last edited by vasco; 02-04-14, 12:13.

Comment

• NesCio01
        • May 2010
        • 1987

Originally posted by MusicXtra
        Denk dat het handig is even te kijken hoeveel mensen en welke tafels er nou echt komen, inmiddels wordt er best moeite in gestoken om de dag succesvol te maken en dan is het zonde wanneer er slechts twee man op komt draven.
        Heb m nog steeds gepland staan hoor
        Kom met M-200i met S1608 blok.
        I.o. met RSG (Kees) neem ik ook m'n R1000 mee.
        Ik begreep dat Kees nog wat opnamen maken wil, vandaar.

Hoe zit het met de catering (staat al beschreven ckr?), maar is
        er een open keuken of een buurkroket?
        O ja, en is er koffie, heel veel koffie.....

grtz

Nes
        Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• SPS
          • Mar 2004
          • 1662

Presonus 16-4-2 komt nog steeds! (Met z'n eigenaar erbij natuurlijk........................)

Paul
          Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Comment

• SH1000
            • Dec 2009
            • 220

Als SPS komt, kom ik ook. Hij heeft me uiteindelijk lekker gemaakt voor digitaal :-)

Ik ben er dus met een Soundcraft SiC16, evt. met analoge snake (helaas geen digitaal, i.v.m. Multi Digital Card)
            Good is the enemy of Great
            [Jim Collins]

Comment

• MusicXtra
              • Feb 2006
              • 9316

Kijk, het leeft dus nog.
              Nog een berichtje van RSG, er zijn in totaal 5 stuks S-4000H's aanwezig wat met 16 kanalen per tafel inhoudt dat er 10 tafels aangesloten kunnen worden.
              Ik neem mijn eigen 01V96 dingetje ook mee om te zien of die nou echt zo slecht klinkt.
              De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• drbeat
                • Jun 2012
                • 671

Ik heb er in ieder geval Zin in!! en kijk er naar uit mannen!! enn... idd... Koffie.... Wellicht nog mensen die vanuit Dordrecht/Rotterdam Flakee gaan en mee willen rijden?? Hoor het wel... GREETZZ!!!
                Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

Comment

• qvt
                  • Oct 2009
                  • 721

Originally posted by drbeat
                  Ik heb er in ieder geval Zin in!! en kijk er naar uit mannen!! enn... idd... Koffie.... Wellicht nog mensen die vanuit Dordrecht/Rotterdam Flakee gaan en mee willen rijden?? Hoor het wel... GREETZZ!!!
                  Ik wil wel mee, maar heb show tot 05:00 dus ben pas rond 07:00 thuis.. Ik weet niet hoelaat je vertrekt?
                  There is no substitute for imagination

Comment

• SPS
                    • Mar 2004
                    • 1662

Jammer, jammer, jammer, er komt iets (OOK leuks) tussen.
                    Kan helaas niet aanwezig zijn met de Presonus 16-4

Maar wens jullie een heel leerzame en aangename dag toe!

Paul
                    Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Comment

• drbeat
                      • Jun 2012
                      • 671

Originally posted by qvt
                      Ik wil wel mee, maar heb show tot 05:00 dus ben pas rond 07:00 thuis.. Ik weet niet hoelaat je vertrekt?

Ik wilde Sander en Ness in ieder geval niet alles alleen laten doen, kwa opbouwen enz... Maar denk dat half tien een aardige tijd is?? Zou dat voor jou lukken kwa slapen enz? Wilde er dan rond 10:30 zijn, en het is een 55 minuten rijden... Vandaar, Geloof dat Ness eventueel, waar mogelijk ook mee rijd, maar die houd nog even een slag om de arm...Ik hoor het wel. PM me even, altijd goed...

Greetzz Rick...
                      Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

Comment

• PvG
                        • Sep 2012
                        • 979

Kan er helaas niet bij zijn.
                        As ut nie ken zo as ut mot, mot ut mar zo as ut ken.

Comment

• renevanh
                          • Oct 2004
                          • 2371

Catering: AH zit om de hoek, de buurtkroket 2 hoeken verder. Koffie zorg ik voor (straks ff de voorraad checken...)
                          Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• NesCio01
                            • May 2010
                            • 1987

Originally posted by renevanh
                            Catering: AH zit om de hoek, de buurtkroket 2 hoeken verder. Koffie zorg ik voor (straks ff de voorraad checken...)
                            Stom trouwens die buurtkroket.
                            M'n eerste baas staat nog steeds aan de rotonde aan de Arnhemse Bovenweg
                            (met hoek Loolaan?). Tijd dat ik die weer eens opzoek....

Tot zondag iig.

grtz

Nes
                            Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• renevanh
                              • Oct 2004
                              • 2371

Loolaan is ook niet zo ver weg

Voor alle duidelijkheid nogmaals de locatie:

Jongerencentrum DJOI, Engweg 24e in Driebergen
                              Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• MusicXtra
                                • Feb 2006
                                • 9316

Net thuis van een leuk dagje prutsen met geluid.
                                Conclusie wat mij betreft: Verschil zat er zeker in de diverse tafels, de X32 was toch wel de minst goede waar het gaat om de dynamiek.
                                De Roland M480 kwam als beste uit de test maar de verschillen zijn marginaal, naar mijn mening te klein om echt een rol te spelen in de criteria waar je je keus op baseert.
                                En, het summing verhaal blijkt dus vooral de technicus achter de tafel te zijn die summing problemen heeft.
                                De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

Working...