Nieuwe mengtafel studentenvereniging

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • frederic
    • Jan 2006
    • 3511

In ieder geval een digitale of analoge mengtafel maakt niks uit in dergelijke situaties. Een glas bier op je mengtafel is fataal, zowel digitaal als analoog.

Comment

• MusicXtra
      • Feb 2006
      • 9316

Originally posted by renevanh
      In m'n algemene voorwaarden geschreven hebben staan dat schade door toedoen van opdrachtgever of gasten voor rekening van opdrachtgever komt.
      Da's op zich wel leuk alleen blijft het lullig als het die schade een 'show-stopper' is.
      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• frederic
        • Jan 2006
        • 3511

Originally posted by MusicXtra
        Da's op zich wel leuk alleen blijft het lullig als het die schade een 'show-stopper' is.
        Bovendien stel ik me de vraag of die clausule in het contract juridisch overeind blijft, als de oorzaak van de schade door een derde gebeurt.

Comment

• baumann
          • Jul 2012
          • 29

Ik heb nog steeds geen beslissing genomen. Eerste reviews van de X32 zijn niet mis, en wel zo positief dat het misschien wel verstandig is nog even af te wachten en te kijken wat de storingsgevoeligheid doet.

Omdat wij alles toch zelf hebben, niet uitlenen,vooral onbekende bandjes hebben en anders wel een echte pro inhuren maakt de rider-onvriendelijkheid van Behringer dan misschien niet zoveel uit.

Comment

• Poelmans
            • Feb 2004
            • 806

Originally posted by frederic
            Bovendien stel ik me de vraag of die clausule in het contract juridisch overeind blijft, als de oorzaak van de schade door een derde gebeurt.
            Die opmerking kreeg ik ooit eens van de verzekering van een organisator: Volgens belgisch recht is de huurder verantwoordelijk voor het gehuurde materiaal, tenzij de eigenaar er bij is, dan zou de huurder die verantwoordelijkheid van zich af kunnen schuiven. Das superleuk wanneer je een pint richting discobar geflikkerd krijgt waardoor 2 laptops sterven en de fuif vroegtijdig moet stoppen.... Kon fluiten naar mijn centen...

Ik heb het dan maar over een andere boeg gegooid en expliciet gesteld in mijn voorwaarden. dat de opdrachtgever de nodige voorzorgsmaatregelen in acht moet nemen zodat derden het materiaal niet kunnen beschadigen. Gebeurt dit toch betekent dit onvermijdelijk dat de opdrachtgever hierin gefaald is, en dus verantwoordelijk. Je mag in België trouwens geen alcohol extra alcohol schenken aan klanten die té dronken zijn. Wat is te dronken? Staat niet beschreven in de wet, maar als ze met bier gaan gooien lijkt mij een goeie indicatie...

Hoe dat stand houdt moet ik nog ontdekken bij de volgende keer dat ze bier naar mijn kop gooien

Comment

Working...