Brooklyn audio presenteert een nieuwe top.
Collapse
X
-
Koop dan de Coax 8 of Coax 12, daar zit een mooie handgreep aan de achterzijde boven de amp-module, de Coax 15 heeft zelfs twee handgrepen in de zijwanden.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Het gaat ook nergens over indien iemand begint over 6" topjes om mee te touren! Die dingetjes zijn bedoelt voor vaste installatie in cafe's en restaurants!
Iedereen wil steeds maar compacter.. meer vermogen, meer SPL.. en wel het liefst aan iedere zijde een handgreep!
Doe effe normaal en ga ergens anders over mieren*uken!
Ik ben benieuwd naar de klank.. Coax topje heeft meestal als nadeel dat het niet heel ver "werpt"JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :DComment
-
Dus de klussen die ik doe op verschillende locaties daar moet ik maar perse grotere toppen voor meenemen?
Kost me nog meer moeite ze weg te werken en moet ik ook een grotere auto meenemen omdat het nu precies past en zat voldoende is.
Dan toch liever een uitgefreesde handvat in de bovenkant lijkt me.Last edited by dexter; 14-11-13, 16:41.Comment
-
Op het moment dat ik er een handgreep in zou gaan zetten moet het kastje groter worden.
Het verschil met de Coax8 wordt dan dermate klein dat de Coax6 daarmee zijn bestaansrecht zou verliezen.
en ja, als het te moeilijk is om een 6" topje zonder handgrepen vast te pakken zit er niks anders op dan een slag grotere top te pakken.
De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Ik hoop de eerste kastjes eind januari te kunnen gaan leveren.
Voor een prijs kun je me altijd mailen, voor een indicatie, ga uit van iets meer dan €100,- per inch.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Comment
-
-
Dat heb je inderdaad goed gezien, heb lang gezocht naar een module die kwalitatief minimaal gelijk staat aan de 4 kanaals versterkers die ik in gebruik heb.
Die heb ik nu gevonden, veel vermogen, weinig gewicht en een super processing board.
Om een voorbeeld te noemen; de module in de coax 15 is 2*1050 Watt @ 8 Ohm, heeft een frequentieafhankelijke RMS limiter, piek limiters, all-pass filters en weegt slechts 2kg.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Da's dus deze: http://www.powersoft-audio.com/en/pr...od-2000hv.html
met dit processorboard: http://www.powersoft-audio.com/en/pr...les/dsp-c.html
waarmee je dus dit krijgt: http://www.powersoft-audio.com/en/pr...digimodis.html
Niks mis mee: Ze zitten oa ook in RCF, dB Technologies, Alto en nog een hele zwik andere merken (te zien aan het kenmerkende ontwerp van het koelprofiel. En om de lans even verder te breken: Volgens velen die de halve wereld zien voor hun werk, zijn Powersofts (momenteel) de beste versterkers die je kan kopen. Ja, ook stukken beter dan Lab's. Daarnaast zijn ze ook rete-betrouwbaar. Mijn broer heeft een aantal jaren geleden een hele stapel Alto versterkers geïnstalleerd waar de Digimod 1500 in zit: Nog nooit geen 1 gehad die problemen heeft opgeleverd.
Overigens zou het mij ook compleet niet verbazen als het zou blijken dat Powersoft op het moment de grootste versterkerfabrikant ter wereld is, gezien de grote aantallen versterkers en modules die ze produceren.
Zag het overigens aan de tekeningen op pagina 61 & 62 en aan het opgegeven vermogen.Last edited by Outline; 25-11-13, 23:42.Comment

Comment