Brooklyn audio presenteert een nieuwe top.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • showband
    • May 2001
    • 4516

om hard maar hopelijk rechtvaardig te reageren:
    je ontwerpkeuze volgens de post op deze site is: "high end modulair op te schalen speakers". Ik zie dat niet terug. De site staat vol zweverige folderpraat over hoe de beleving is. Dat is nou net het stuk wat vrijwel elke fabrikant hetzelfde doet en de klant met budget enorm moe van is geworden. Jouw klantprofiel komt luisteren.

zolang je klanten allereerst in nederland ronlopen en je als klein bedrijf op kan vallen door snelle en directe service zou ik persoonlijk als eerste taal voor nederlands kiezen. En die service benoemen.

algemeen:
    vierde foto op voorpagina website heeft een ander contrast. (n voor de eerste blik is de kijker niet bezig met 15 inch 18 inch) Zonder achtergrondinfo lijkt het op uitsluitend een dubbelpost met een donkere foto.

"Thinking out of the box is our style". "To think out of the box is our style"
    "We always strive" -> gebruik "we strive". Het voorzetsel verzwakt het hoogdravende gebruik van "to strive". Een term die sowieso op een techsite reclametechnisch een no-no is. (die willen niet weten waar je naar streeft, maar naar wat je waarmaakt)

Superior, eye-catching and meticulously crafted designs

Modular system design which can accommodate audience sizes from 50 to 10.000, all with the same components.

A simple yet effective range of products that can all be combined with each other.

All our systems have identical phase responses for optimal performance.

Processing presets are available for every possible combination of subwoofers, monitors and top cabinets.
    deze lijst begint als puntsgewijs bijzonderheden opnoemen. En verloopt naar randvoorwaarden bij de eerder genoemde punten. Identieke faseresponse die combineren mogelijk maakt is geen extra bullet onder "modulair design"

Een term als "superior" bij een belevingskenmerk zoals "hoe het ding er uit ziet" is levensgevaarlijk. Voorzetsels bij smaakelementen presenteer je niet als een conclusie!

ik weet niet of ik die 10.000 als maximale modulaire audience-size zou gebruiken zoals de site nu in elkaar zit. (zonder context) Want de conclusie kan zijn dat je met een berg "Xtreme 6" speakers en een download van een processorsetting ook 10.000 man kan doen. (om het extreem te zeggen)

kortom:
    toon met een fotoserie het modulair groeien van je systeem met duidelijke bijschriften.
    denk wat meer uit de klant. geef bv een entree vanuit de DJ, de band, de reseller, de verhuurder, een band en verander dan de bulletlijsten marginaal. Je benaderd nu iedereen met alles. Als muzikant zie ik een amorf verhaal vanaf een DJ monitor tot een linearray zonder handvat.

met een pint erbij kan ik hier nog lang over doorgaan trouwens...
    Last edited by showband; 18-06-13, 15:16.
    lekker belangrijk!

Comment

• I.T. drive in
      • May 2009
      • 352

Als we het over modulair systeem hebben denk ik altijd aan zo'n soort filmpje als dit.
      Als je zoiets maakt en dan begint bij het kleinste systeem en eindigt met het grootste, kun je mooi zien hoe makkelijk het opbouwen is en hoeveel personen er met de set gedaan kunnen worden.

Comment

• Gast1401081
        • Mar 2001
        • 7999

Sja de site.... Kan ook nog geen nachtje van het internet verdwijnen

je hebt 2 opties,
        - of je geeft bijna geen info, en alleen een telefoonnummer / mail-adres
        - of je kopieert een handige lay-out die al bestaat, met wat andere nummertjes en kleurtjes.

Ik ben vaak halverwege een site al gestopt, mede vanwege de - wat Chris ook aanhaalt : denkwijze vanuit de fabrikant.

(kampioen in deze is trouwens Meyer, die de MSL onder de Industrial, en de MILO onder de M-series zet. Vervolgens nog een alfabet aan UP-A-J-Junior-L-M-Q en UM-S-SW-M zonder P, m100 en M1 en ik ben aan het bier...
        Overigens : Kling-Freitag begint nu alles een Auto-naam te geven. Passio - Nomo - Gravis - Halloo.... ik ben geen 18 met een scheef petje!!!)

Stel je nou eens voor dat ik een gek zover krijg om jouw site te bezoeken.
        - wil hij een line want hij is systeem-rigger, en moet de massa weten?
        - of toch een monitor omdat hij nu een nexo PS8 heeft, en savonds thuis komt met een zere strot?
        - dan wel die sub kast want drummer, en zn bass-drum komt niet uit zn EV-s200'tje...

En de vormgeving is wel erg Ikea-1985....

Comment

• renevanh
          • Oct 2004
          • 2371

Volgens mij is de site prima voor het product, de kleurstelling en de strakke lijnen komen simpelweg terug in de site.

Paar dingen:

1) persoonlijk grootste ergernis ever: Header/menu op de pagina "Products" staat meer naar links dan op de andere pagina's. Je ziet hem dus verplaatsen als je van elders naar de "Products" pagina gaat.

2) Products pagina... sub menu per type lijkt me een stuk beter dan een rij onder elkaar. Het is nu, samen met de homepage, de pagina waar gescrolled moet worden. Wegwerken en 'scrollvrije' site bouwen.

3) "info at" om spam te vermijden is leuk op je hobbysite of blog, maar op een professionele site ziet dat er erg amateuristisch uit. Gebruik desnoods het HTML nummer (&#64 of een webformulier om bots te hinderen en richt je robots.txt zo in dat je contactpagina niet of beperkt (email adres includen vanuit andere pagina die je blokkeert voor zoekmachines) doorzocht kan worden.
          Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• djspeakertje
            • Oct 2008
            • 1912

Sander, heb je een programma waarmee je Word bestanden kunt openen? (je gebruikt Apple met OSx geloof ik)

Daan
            I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
            I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• MusicXtra
              • Feb 2006
              • 9316

Wat een reacties!
              Dank allen daarvoor, zitten zeker een hoop bruikbare tips tussen.
              De foto's zijn nog niet goed, had ik al eerder gemeld, daar worden nieuwe voor gemaakt.
              Zoals de producten nu gepresenteerd staan is om snel een eerste indruk te krijgen, de spec sheets komen er als PDF onder te hangen en kunnen gedownloaded worden. Het scrollen zoals nu moet wordt ook nog aangepast worden.
              Doel was om in de basis een site te hebben die eenvoudig en overzichtelijk is en vooral niet teveel tekst bevat, degene die meer willen weten kunnen in de PDF's alle nodige info vinden.
              De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• MusicXtra
                • Feb 2006
                • 9316

Aantal wijzigingen doorgevoerd, Prospect spec-sheets staan erop en voorbeelden van grotere configuraties.

Comment

• djspeakertje
                  • Oct 2008
                  • 1912

Ik kan ze nog niet vinden?
                  I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                  I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• timmetje
                    • Dec 2012
                    • 424

Originally posted by djspeakertje
                    Ik kan ze nog niet vinden?
                    Beter kijken dan... Ik vond zelfs mijn kleine verbeteringen terug.
                    Tim

Comment

• desolation
                      • Jun 2012
                      • 706

alt+r of F5 duwen wil ook wel eens helpen

Comment

• MusicXtra
                        • Feb 2006
                        • 9316

Voor degene die nieuwsgierig zijn naar hoe de Prospect set klinkt: De Park Podium concerten beginnen vandaag weer.
                        Locatie is het park bij het gemeentehuis in Breukelen, tijd: 14.00 tot 16.00 uur.
                        Met uitzondering van 7 juli ben ik daar de komende 10 zondagen te vinden.

Comment

• sjig
                          • May 2012
                          • 909

Hmmmm. Volgende de routeplanner 30 minuutjes rijden, wie weet ben ik daar ook te vinden

Comment

• Watt Xtra
                            • Oct 2004
                            • 1119

Voor de belangstellenden! Komend weekend heb ik een demo Prospect in de befaamde alu spantentent!

Er waren al een aantal opmerkingen en twijfels over de afstraling van de prospect top in een veelvoorkomende feesttent Type Aluhal. met houten zijwanden. Relatief veel last van reflecties, van zowel het dak als de zijwanden.

Tent meet 20*30 meter lengte... Staat volledig vrij in het land! Is een 3daags durende kermis, spelen vrijdags en zaterdags livebandjes en zondag een DJ team. Betreft een feesttent in de achterhoek, Groenlo.

Normaal zie je in dergelijke tentjes veel; EAW kf750.. dubbel per kant, met extra low. Dubbel GAE Director met extra low. K&F 5 serie systeem. EV phoenix,. EV XA en ook wel dynacord Cobra met veel laagkastjes. Allemaal setjes die je met toch wel een bakwagen moet transporteren.

Wij gaan het proberen met Prospect top, extra kick, 2 keer sub en een X218 per kant! Zn setje past in een gemiddelde grote bus. sprinter, master enz..

Mocht er belangstelling zijn, dan is luisteren zeker mogelijk. vrijdag avond, zaterdag gehele dag programma, s avonds liveband en zondag middag DJ team...
                            JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• jakkes72
                              • Dec 2003
                              • 1015

'k wil zeker wel komen luisteren...., waar is het precies?

Comment

• soundsystem
                                • Aug 2011
                                • 73

Originally posted by Watt Xtra
                                Wij gaan het proberen met Prospect top, extra kick, 2 keer sub en een X218 per kant! Zn setje past in een gemiddelde grote bus. sprinter, master enz..
                                Sander, wat is eigenlijk de toegevoegde waarde van de X218? Mij lijkt het eigenlijk logischer om bv per kant 4 van je enkele subs neer te leggen. Nu heb je 3 verschillende kasten op het laag, lijkt me nogal moeilijk om af te stellen?

Comment

Working...