Carnavalswagen en belachelijke vermogens

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rieske
    • Aug 2002
    • 544

    #31
    Hey, ik heb dit topic niet gestart om te lullen over DAP setjes maar over de associale teringtakkeherrie op carnavalswagens. Waarom dwalen topics hier altijd af naar irrelevante bijzaken Blijf aub bij het onderwerp en start anders zelf een topic.
    Last edited by Rieske; 14-12-11, 18:35.
    Life is what you make it

    Comment

    • MusicXtra
      • Feb 2006
      • 9316

      #32
      Originally posted by Rieske
      Hey, ik heb dit topic niet gestart om te lullen over DAP setjes maar over de associale teringtakkeherrie op carnavalswagens.
      Volgens mij lopen er hier ook al diverse topics over....
      Maar los daarvan zegt vermogen nog steeds weinig over het volume, een setje van 20 kW produceert, bij een gelijk rendement, slechts 10 dB meer dan een setje van 2 kW.
      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

      Comment

      • Gast1401081
        • Mar 2001
        • 7999

        #33
        Originally posted by Rieske
        Hey, ik heb dit topic niet gestart om te lullen ...... carnavalswagens.
        ik wil een automatisch filter op carnavalswagen, zodat het automatisch naar niewbies verdwijnt.


        Verder wil ik een programmeerbaar filter onder Nieuwe Onderwerpen, waarmee ik bepaalde deelfora aan EN uit kan zetten.

        Comment

        • DJ Antoon
          • May 2005
          • 1681

          #34
          Originally posted by Rieske
          over de associale teringtakkeherrie op carnavalswagens.
          Ik zeg 100V hoorntjes.

          Comment

          • DJ Antoon
            • May 2005
            • 1681

            #35
            Originally posted by MusicXtra
            slechts 10 dB meer.
            Of dat 10dB niets is... Zeker als je al bijna geen dynamiek hebt door overstuurde versterkers.

            Comment

            • MusicXtra
              • Feb 2006
              • 9316

              #36
              Originally posted by DJ Antoon
              Of dat 10dB niets is...
              10 dB is voor het gehoor twee keer zo hard, in verhouding met een factor 10 aan toename in vermogen is dit inderdaad niet echt veel.
              De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

              Comment

              • knorrepot
                • Oct 2009
                • 234

                #37
                Excuses! Ik die dat ik gereageerd heb in het verkeerde topic!

                Comment

                • Lars1986
                  • Dec 2011
                  • 5

                  #38
                  Mijn excuses dat ik bij sommige mensen zo'n hoge irritatie op wek. Aan de andere kant ook erg laag en triest van hen. Ik lees nergens in de forum voorwaarden dat dit soort vragen niet mogen worden gesteld....

                  Comment

                  • vasco
                    • Oct 2003
                    • 2567

                    #39
                    Lars1986, welkom op dit forum.

                    Natuurlijk mag je deze vragen op dit forum stellen ik denk alleen niet dat je een topic moet kapen wat niet over aanschaf gaat. Is niet zo netjes. Hier zijn al vele andere topics over gemaakt op dit forum, ook m.b.t. carnaval. De TS wil het hebben over het asociale karakter van de geluidssets die in gebruik zijn tijdens carnaval. Kun jij geen topic vinden waarin jij je vraag kwijt kan dat bij de mogelijke aanschaf van jullie past maak je een nieuw topic aan.

                    Comment

                    • Hansound
                      • Apr 2006
                      • 832

                      #40
                      Originally posted by MacGyverSounds
                      ik wil een automatisch filter op carnavalswagen, zodat het automatisch naar niewbies verdwijnt.


                      Verder wil ik een programmeerbaar filter onder Nieuwe Onderwerpen, waarmee ik bepaalde deelfora aan EN uit kan zetten.
                      Waarom lees je dit topic ?
                      Hoeft niet hoor....
                      Meyer Sound hoort toch niet op de carnavalswagen....

                      Comment

                      • dj-inkognito
                        • Jun 2011
                        • 416

                        #41
                        hoort niet nee....
                        maar als die gekken de kans krijgen zetten ze het er wel op!
                        "TheDanceFloorIsYours!" www.dj-inkognito.nl "TheSoundOfSilence"

                        Comment

                        • mrVazil
                          • Mar 2010
                          • 330

                          #42
                          Originally posted by MacGyverSounds
                          ik wil een automatisch filter op carnavalswagen, zodat het automatisch naar niewbies verdwijnt.


                          Verder wil ik een programmeerbaar filter onder Nieuwe Onderwerpen, waarmee ik bepaalde deelfora aan EN uit kan zetten.
                          +1

                          en tien tekens

                          Comment

                          • Hansound
                            • Apr 2006
                            • 832

                            #43
                            Originally posted by dj-inkognito
                            hoort niet nee....
                            maar als die gekken de kans krijgen zetten ze het er wel op!
                            Als er nou iemand een korte duidelijke uitleg geeft over geluidsdruk en de verschillen bij verschillende vermogens, dat 2 x zoveel vermogen helemaal niet zoveel harder is bijvoorbeeld, dan zouden de carnavalshuurders wellicht iets gerichter naar een set gaan zoeken,


                            MAW Als je een set zoekt die heel hard gaat, lees dan eerst flink op dit forum en ga dan zoeken

                            Comment

                            • Gast1401081
                              • Mar 2001
                              • 7999

                              #44
                              Originally posted by Hansound
                              Waarom lees je dit topic ?
                              Hoeft niet hoor....
                              Meyer Sound hoort toch niet op de carnavalswagen....
                              .. staat in Live Forum. Totdat ze het Carvavalsdiscoplaybackshowkabaalknetterij-subforum aanmaken...

                              Comment

                              • Hansound
                                • Apr 2006
                                • 832

                                #45
                                knetterijforum.... er schieten me zo een paar merken te binnen....

                                Comment

                                Working...