Leuk wagentje gezien vandaag echt een prachtige wagen. 3 straten verder hoor je al dat er een mooie wagen aankomt. Even een setup (zo ver ik kon zien):
8x DB Technologies Arena 12 pro
4x DB Technologies Arena 15 pro
?x Subs onbekend maar genoeg om HMH te voorzien
2x Master 15" tops (Ik dacht EL serie)
Ik vind het erg jammer. Het WAS ook echt een schitterende wagen maar de hoeveelheid aan geluid vind ik veel afbreuk doen. Natuurlijk mag je jezelf laten horen dat hoort er wel een beetje bij (ook al zijn niet alle medeforummers het hier mee eens) het is alleen jammer dat de bandjes die tussen de tocht lopen zo in een schaduw verwijnen. Geluid mag maar houd het beschaafd dat vind ik respectvol naar de bandjes die ook in weer en wind meelopen om er een mooie tocht van te maken. Zij willen ook gehoord worden en willen niet steeds in de schaduw staan.
Kortom Jammer!
					8x DB Technologies Arena 12 pro
4x DB Technologies Arena 15 pro
?x Subs onbekend maar genoeg om HMH te voorzien

2x Master 15" tops (Ik dacht EL serie)
Ik vind het erg jammer. Het WAS ook echt een schitterende wagen maar de hoeveelheid aan geluid vind ik veel afbreuk doen. Natuurlijk mag je jezelf laten horen dat hoort er wel een beetje bij (ook al zijn niet alle medeforummers het hier mee eens) het is alleen jammer dat de bandjes die tussen de tocht lopen zo in een schaduw verwijnen. Geluid mag maar houd het beschaafd dat vind ik respectvol naar de bandjes die ook in weer en wind meelopen om er een mooie tocht van te maken. Zij willen ook gehoord worden en willen niet steeds in de schaduw staan.
Kortom Jammer!

Er zijn diverse wagens bekeurd en op elke hoek stonden ze bijna te meten.
 Er zijn diverse wagens bekeurd en op elke hoek stonden ze bijna te meten.

Comment