Op elke X32 uit de serie kun je evenveel kwijt dus dat is niet het punt/probleem. Het type X32 maakt in deze theoretisch niets uit maar ik snap dit punt. Op een festival is zoveel mogelijk directe controle in één layer wel zo lekker. Ik vraag mij alleen af hoeveel technici werkelijk voor deze tafel gaan kiezen en hem dan ook op een festival plaatsen.
Ik zie deze X32 serie eerder voor het bruiloft- en partijenband circuit waar deze de mengtafels tot 3500 euro zal gaan vervangen als betaalbaar digitaal. Netto zijn deze bands goedkoper uit omdat de out-board er al inzit en ze geen analoge (zware/grote) snake mee dragen omdat ze dit met een S16 en een rolletje UTP afkunnen.
Ik zie deze X32 serie eerder voor het bruiloft- en partijenband circuit waar deze de mengtafels tot 3500 euro zal gaan vervangen als betaalbaar digitaal. Netto zijn deze bands goedkoper uit omdat de out-board er al inzit en ze geen analoge (zware/grote) snake mee dragen omdat ze dit met een S16 en een rolletje UTP afkunnen.
Comment