Behringer X32

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vasco
    • Oct 2003
    • 2567

Je hebt er in dit topic inderdaad niet overheen gelezen, het gaat namelijk niet over deze tafel maar over de Behringer X32. Maak er een nieuw eigen topic voor aan of plaats het in één van de Presonus StudioLive topics.

Comment

• PvG
      • Sep 2012
      • 979

Weet iemand een betaalbare, compacte ADAT naar 4x AES EBU convertor? De S16 heeft nl 2x ADAT out, maar geen AES EBU. Zou erg handig zijn om bij de S16 in te bouwen om vervolgens digitaal naar ampracken l+r te kunnen.
      Ik heb de RME ADI DD-4 gevonden, maar die kost >500euri... Mag een heel simpele convertor zijn: hoeft geen sample rates te converteren, geen aparte sync/clock in nodig, alleen maar adat in. Moet toch voor 100-200euri kunnen.

edit: nog één: de aphex 144, maar die kost ook ~500...
      Last edited by PvG; 08-02-13, 22:52.
      As ut nie ken zo as ut mot, mot ut mar zo as ut ken.

Comment

• DJ Antoon
        • May 2005
        • 1681

Hmm, ben je er van overtuigt dat je dan zomaar 8 kanalen audio uit er bij krijgt? Loopt dat niet mee met de andere (analoge) uitgangen?

Behringer website: http://www.behringer.com/FR/Products/S16.aspx
        >>Dual ADAT outputs for use in splitter mode and stand-alone digital multicore applications

Niets over extra uitgangen. Maar misschien wil / hoeft dat ook niet?

Comment

• MusicSupport
          • Feb 2006
          • 1016

Zit hier iets bij?

Let wel; inbouwen of netjes transporteren. De RCA aansluitingen kunnen niet goed tegen het mobiele transport. Kastjes doen keurig hun werk maar dienen wel in een koffertje vervoerd te worden.

Let wel; is de ADAT uitgang enkel ADAT of is het SPDIF Optical?
          d&b Audiotechnik

Comment

• PvG
            • Sep 2012
            • 979

Originally posted by DJ Antoon
            Hmm, ben je er van overtuigt dat je dan zomaar 8 kanalen audio uit er bij krijgt? Loopt dat niet mee met de andere (analoge) uitgangen?

Behringer website: http://www.behringer.com/FR/Products/S16.aspx
            >>Dual ADAT outputs for use in splitter mode and stand-alone digital multicore applications

Niets over extra uitgangen. Maar misschien wil / hoeft dat ook niet?
            Lees even pagina 19 van de S16 manual (mode 1, 2 en 3): adat1 is ch17-24, adat2 is ch25-32, ultranet is ch33-48.
            Wat er op welk kanaal komt, is keurig toe te wijzen op de X32.

Comment

• PvG
              • Sep 2012
              • 979

Originally posted by MusicSupport
              http://www.mutec-net.de

Zit hier iets bij?

Let wel; inbouwen of netjes transporteren. De RCA aansluitingen kunnen niet goed tegen het mobiele transport. Kastjes doen keurig hun werk maar dienen wel in een koffertje vervoerd te worden.

Let wel; is de ADAT uitgang enkel ADAT of is het SPDIF Optical?
              2 ADAT uitgangen, elk met 8 kanalen.

Hmm. De simpelste mutec mc-4 kost ook >500euro...

Comment

• JDSound
                • Oct 2007
                • 28

Hoi vrienden,

Heb nu ontdekt waar de fout zit, is gewoon stom van mezelf, als je de kanalen toewijst naar de S16 en die hangen er niet aan wordt de functie voor 48V verwijderd op de tafel alsook in de Xcontrole omdat de tafel geen status terug krijgt.
                Wanneer deze er terug aanhangen is alles ok.

Dus geen firmware of ander probleem. ;-)
                4 x TT25A + 6 x TTS18A, X32, lekker compact PAtje.

Comment

• vasco
                  • Oct 2003
                  • 2567

Originally posted by frederic
                  Een nieuwe dimentie van "verbetering". Wat boezemt die mengtafel me vertrouwen in zeg.
                  Bleek zo te lezen een gevalletje vervang gebruiker te zijn

Comment

• vasco
                    • Oct 2003
                    • 2567

Vond een review over de X32 Rack met een S16 snake van iemand die in Duitsland tijdens carnaval ermee virtueel heeft staan mixen d.m.v. een laptop en iPad.

First hands on experience with the new “Behringer X32 Rack”! Pictures included...

Comment

• djspeakertje
                      • Oct 2008
                      • 1912

Voor de geïnteresseerden: http://decilux.nl/nl-NL/mod/nieuws/4...x-av-sales.htm

Daan
                      I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                      I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• frederic
                        • Jan 2006
                        • 3511

Originally posted by vasco
                        Vond een review over de X32 Rack met een S16 snake van iemand die in Duitsland tijdens carnaval ermee virtueel heeft staan mixen d.m.v. een laptop en iPad.

First hands on experience with the new “Behringer X32 Rack”! Pictures included...
                        Bij het lezen van deze zin, wist ik eigenlijk al genoeg wat de intentie is van zijn "getuigenis":
                        Ik heb geen vrienden bij Behringer of bij gelijk welk merk.
                        Jullie wel? zo per toeval?

So I called my friends at Behringer R&D and bum a X32 Rack for a week:-)
                        Last edited by frederic; 02-03-13, 02:47.

Comment

• bones2001
                          • Aug 2003
                          • 741

Heb jij uberhaupt wel vrienden
                          Mixen is net als schilderen.
                          Een kwestie van de juiste kleuren mengen om een mooi schilderij te krijgen.

Comment

• PvG
                            • Sep 2012
                            • 979

Originally posted by frederic
                            Bij het lezen van deze zin, wist ik eigenlijk al genoeg wat de intentie is van zijn "getuigenis":
                            Ik heb geen vrienden bij Behringer of bij gelijk welk merk.
                            Jullie wel? zo per toeval?
                            Beste frederic, als ik het verhaal lees, dan komt dat redelijk objectief op mij over. In ieder geval minder subjectief dan jouw pro-Presonus - anti-Behringer mening...

Grt, Peter ex-SL24-eigenaar, nu X32
                            Last edited by PvG; 02-03-13, 13:14.

Comment

• DJ Antoon
                              • May 2005
                              • 1681

Originally posted by PvG
                              Beste frederic, als ik het verhaal lees, dan komt dat redelijk objectief op mij over. In ieder geval minder subjectief dan jouw pro-Presonus - anti-Behringer mening...

Grt, Peter ex-SL24-eigenaar, nu X32
                              Jammer dat je die SL24 al kwijt bent, die had hij er graag bij gehad.
                              Feit is dat er nauwelijks nog presonus verkocht word, en dat de X32's als broodjes...

Tja, als ik mijn x32 dan zelfs vergelijk met een digico SD11. Dan ben ik erg blij met de X32. (Prijs/kwaliteit)
                              Digico kan onder andere nog wat leren van de gemotoriseerde faders van de X32.
                              Maar ze hebben dan wel weer slimme stereo kanalen...

Zo zal presonus ook nog wel wat pluspunten hebben. (Hoop ik)

Comment

• SPS
                                • Mar 2004
                                • 1662

Originally posted by DJ Antoon
                                Feit is dat er nauwelijks nog presonus verkocht word, en dat de X32's als broodjes...
                                Zoooo, waar haal jij die salesinformatie vandaan? En geldt die dan voor NL, EU, VS, of worldwide?
                                Volgens mij beweer je iets dat je geheel niet kunt bewijzen. Ofwel gel*l in de ruimte.

En dat op een "PRO" forum tss
                                Last edited by SPS; 02-03-13, 15:31.
                                Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Comment

Working...