Ben niet zo overtuid van de producer. Geen LCD scribble strips en het main LCD is een stuk kleiner waardoor het veel minder leesbaar is.
Behringer X32
Collapse
X
-
-
-
Leuk is ook de X32 rackmixer van 3HE (met 16 inputs) en de X32 Core van 1HE (met alleen CAT5 in).
Dan heb je alleen nog je Ipad om je mix te maken.. wel super compact maar ik krijg toch wel kriebels van het feit dat er geen fysieke faders meer te beroeren zijn :-)... old school gedacht van mij wellicht...Comment
-
Ondertussen heb je wel alle mogelijkheden van de grotere, indien nodig.Comment
-
Mijn grootste zorg is wifi, contact tussen ipad en router verliezen is in zo'n geval niet best. Nu kan ik nog teruglopen naar de x32 en daar verder gaan. Maar ook dat kan opgelost worden door een laptop met een touwtje aan te sluiten. Dan is het alleen jammer dat je niet rond kunt lopen.Comment
-
ik bouw die X32 Core zo in. Als die maar enigszins de goede prijs / specs heeft.
Lijkt me de ultieme back-up voor de zaalmixer.Mixen is net als schilderen.
Een kwestie van de juiste kleuren mengen om een mooi schilderij te krijgen.Comment
-
Als je er zo tegenaan kijkt, haal je een doosje in huis waar je erg veel mee kunt doen. Als je zelf een gebruikersinterface wilt en kunt maken, een goede oplossing voor vele installatie doeleinden. Ik verwacht daar nog wel het een en ander van.Comment
-
wat bedoel je hier mee?
ik vind het gewoon raar dat ze op de eerste X32 steevast LCD's boven de faders als selling point hebben aangehaald en die voor de producer dan hebben geschrapt, terwijl er duidelijk ruimte is om ze te plaatsen.
prijsverschil met de compact had dan natuurlijk wel verwaarloosbaar geweestComment
-
-
Toegegeven, het is wel véél minder ripoff dan de SI Compact. Vooral omdat je eindelijk meer mixbussen dan outputs hebt.Comment
Comment