Bericht verwijderd door moderator
Behringer X32
Collapse
X
-
-
-
Comment
-
Nu ben je (weer) aan het trollen. Het ging hier duidelijk over de digi stageboxen en niet over de tafel.
Om op dat bezwaar snake verhaal van je terug te komen. Ook de M200i kun je met analoge snake gebruiken. 24 in, 12 bussen en master uit, allemaal analoog out-of-the-box beschikbaar. Je hoeft niet direct een REAC 1608 aan te schaffen zoals jij hier eerder beweerde.
Comment
-
-
Lijkt me niet handig als we hier met bagger gaan gooien....
Past niet echt bij een 'pro'.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
evengoed me VI1, PRO2 of SD8. wat iedereen die op de X32 loopt neer te kijken blijkbaar niet vat is dat je het product in zijn segment moet plaatsen, en niet gaan vergelijken met tafels van 10x de waarde.Comment
-
geen problemen mee gehad tot nu toe, int stadspark hebben we toen alles tesamen 28 inputs, 6 monitor lijnen, 4 FX, 3 dual EQ en 1 stereo EQ gedraaid en daar was niks van het zogezegde "dun" geluid te merken. De tech mixt voor de rest altijd op SD9 en die was zeer te spreken over de tafel.Comment
-
geen problemen mee gehad tot nu toe, int stadspark hebben we toen alles tesamen 28 inputs, 6 monitor lijnen, 4 FX, 3 dual EQ en 1 stereo EQ gedraaid en daar was niks van het zogezegde "dun" geluid te merken. De tech mixt voor de rest altijd op SD9 en die was zeer te spreken over de tafel.
En wat voor di en mics gebruiken jullie dan? Active di's , veel condensator mics?
De keren dat ik de tafel hoorde en het dunne geluid begon ws dat met de drums flink gecompressd en volledig met gates en een fx op de snair. 4 toms,2 flors en de kick met 2 mics(shure beta 91 in de kick en een beta 52 in/voor t gat).
En een zangeres met een heel groot dynamiek in haar stem, dus met een flink werkende compressor er op.
Vandaar dat ik wat argwanend ben....Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaaComment
-
lagen redelijk wat DI's op het podium (10 maximaal met de DJ erbij), mix van BSS AR133 en Radial PROD2. In totaal ook een 8-tal condensers in gebruik, waaronder 2 Rode large membranes achter de gitaar amps.
EQing is op zich redelijk beperkt bij ons buiten wat persoonlijke kleuring, met goede mics is dat ook amper nodig (beta98,91,C451 ed). Compressie in gate niet meer dan het noodzakelijke, dus vnl op de drum en wat op de vocals.
Drum was gemicd met Beta52/91/4x98ADC/2xC451/1xV67N plus een Beta52 voor de vocal.
Wat vooral invloed heeft op de kwaliteit van de sound is niet te overdrijven met de gain, maar dat is zowat bij elke niet-high end digimixer. SI Compact en SI Performer zijn in de zaken waar hier vaak kritiek op X32 gespuid wordt verre van beter, en dat voor tafels van richting de 7-8k. Zelfs op de SD of de VI's moet je daar niet mee gaan overdrijven, de enige die ik weet die er goed mee overweg kan is de Midas Pro reeks.
Los daarvan was de tafel bij de grootste bezetting (ska-punk band met 4 blazers) ook nog eens bezig met alle inputs naar een DAW te pompen over firewire, zonder steken te laten vallen.Comment
-
Dat ziet er toch niet uit!
(Sorry, beeeetje een inkoppertje).
Originally posted by drbeatDe keren dat ik de tafel hoorde en het dunne geluid begon ws dat met de drums flink gecompressd en volledig met gates en een fx op de snair.
Wie heeft de X32 liggen (omgeving Utrecht)? Zou er graag eens mee willen spelen of werken, alle verhalen maken de drang om een eigen mening te gaan vormen wel steeds groter...Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...Comment
-
-
Een vraagje er over, wat wordt er dan per kanaal ingezet kwa compressor, gate en heb je dan veel met de eq gedaan?
En wat voor di en mics gebruiken jullie dan? Active di's , veel condensator mics?
De keren dat ik de tafel hoorde en het dunne geluid begon ws dat met de drums flink gecompressd en volledig met gates en een fx op de snair. 4 toms,2 flors en de kick met 2 mics(shure beta 91 in de kick en een beta 52 in/voor t gat).
En een zangeres met een heel groot dynamiek in haar stem, dus met een flink werkende compressor er op.
Vandaar dat ik wat argwanend ben....Comment
-
was hij uitgerust met de laatste firmware dan? kan ook gewoon zijn dat je een slecht exemplaar had, want hier nog nooit een vastloper gehad. zelfs niet bij dry hire.Comment
Comment