Behringer X32

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • desolation
    • Jun 2012
    • 706

Ben niet zo overtuid van de producer. Geen LCD scribble strips en het main LCD is een stuk kleiner waardoor het veel minder leesbaar is.

Comment

• Beckers AV
      • Jul 2011
      • 4

Maar wel 19".. Dat zou die Compact eigenlijk ook moeten zijn.

Comment

• purplehaze
        • Jul 2004
        • 692

Leuk is ook de X32 rackmixer van 3HE (met 16 inputs) en de X32 Core van 1HE (met alleen CAT5 in).
        Dan heb je alleen nog je Ipad om je mix te maken.. wel super compact maar ik krijg toch wel kriebels van het feit dat er geen fysieke faders meer te beroeren zijn :-)... old school gedacht van mij wellicht...

Comment

• showband
          • May 2001
          • 4524

ik bouw die X32 Core zo in. Als die maar enigszins de goede prijs / specs heeft.
          Lijkt me de ultieme back-up voor de zaalmixer.
          lekker belangrijk!

Comment

• DJ Antoon
            • May 2005
            • 1681

Originally posted by desolation
            Ben niet zo overtuid van de producer. Geen LCD scribble strips en het main LCD is een stuk kleiner waardoor het veel minder leesbaar is.
            Nee maar voor de kleinere klusjes word dat ook minder nodig, vandaar ook mijn opmerking over tapeact. Als je in die gevallen met 8 kanalen toe kunt, moet je toch kunnen onthouden waar alles op zit?
            Ondertussen heb je wel alle mogelijkheden van de grotere, indien nodig.

Comment

• DJ Antoon
              • May 2005
              • 1681

Originally posted by purplehaze
              Dan heb je alleen nog je Ipad om je mix te maken.. wel super compact maar ik krijg toch wel kriebels van het feit dat er geen fysieke faders meer te beroeren zijn :-)... old school gedacht van mij wellicht...
              Mijn ervaring is dat het heel goed bruikbaar is, je bent alleen minder snel met de ipad. Je moet toch goed opletten waar je ergens op je scherm zit...
              Mijn grootste zorg is wifi, contact tussen ipad en router verliezen is in zo'n geval niet best. Nu kan ik nog teruglopen naar de x32 en daar verder gaan. Maar ook dat kan opgelost worden door een laptop met een touwtje aan te sluiten. Dan is het alleen jammer dat je niet rond kunt lopen.

Comment

• bones2001
                • Aug 2003
                • 741

ik bouw die X32 Core zo in. Als die maar enigszins de goede prijs / specs heeft.
                Lijkt me de ultieme back-up voor de zaalmixer.
                Prijs voor de X32 rack is $ 1499 en voor de core $ 999, dus dat zal ook ongeveer de richtprijs in euro's zijn.
                Mixen is net als schilderen.
                Een kwestie van de juiste kleuren mengen om een mooi schilderij te krijgen.

Comment

• DJ Antoon
                  • May 2005
                  • 1681

Originally posted by bones2001
                  Prijs voor de X32 rack is $ 1499 en voor de core $ 999, dus dat zal ook ongeveer de richtprijs in euro's zijn.
                  Mijn equalizer koste destijds al meer...
                  Als je er zo tegenaan kijkt, haal je een doosje in huis waar je erg veel mee kunt doen. Als je zelf een gebruikersinterface wilt en kunt maken, een goede oplossing voor vele installatie doeleinden. Ik verwacht daar nog wel het een en ander van.

Comment

• vasco
                    • Oct 2003
                    • 2567

Originally posted by desolation
                    Ben niet zo overtuid van deproducer. Geen LCD scribble strips en het main LCD is een stuk kleiner waardoor het veel minder leesbaar is.
                    Die scribble strip bepaalt ook echt de overtuiging inzake kwaliteit???

Comment

• renevanh
                      • Oct 2004
                      • 2371

Iemand een X32 in bezit die ik zou kunnen gebruiken aanstaande vrijdag? Ben heel erg benieuwd naar de tafel en vaste tech van een bandje kan niet, dus ultieme kans.
                      Show is in Utrecht.
                      Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• desolation
                        • Jun 2012
                        • 706

Originally posted by vasco
                        Die scribble strip bepaalt ook echt de overtuiging inzake kwaliteit???
                        wat bedoel je hier mee?
                        ik vind het gewoon raar dat ze op de eerste X32 steevast LCD's boven de faders als selling point hebben aangehaald en die voor de producer dan hebben geschrapt, terwijl er duidelijk ruimte is om ze te plaatsen.
                        prijsverschil met de compact had dan natuurlijk wel verwaarloosbaar geweest

Comment

• Beckers AV
                          • Jul 2011
                          • 4

Weet al iemand een richtprijs van die compact?

Comment

• PvG
                            • Sep 2012
                            • 979

Originally posted by Beckers AV
                            Weet al iemand een richtprijs van die compact?
                            X32 ca 2700, X32 rack ca 1500 --> gokje: compact ca 2100-2200?
                            As ut nie ken zo as ut mot, mot ut mar zo as ut ken.

Comment

• frederic
                              • Jan 2006
                              • 3511

Soundcraft SI expression zou beginnen vanaf 2500€ (66 processing kanalen)

Comment

• desolation
                                • Jun 2012
                                • 706

Originally posted by frederic
                                Soundcraft SI expression zou beginnen vanaf 2500€ (66 processing kanalen)
                                Voor de 16 kanaals versie is dat ongeveer correct ja. En dan heb je alweer een patchbare tafel zonder lcdtjes boven de faders...
                                Toegegeven, het is wel véél minder ripoff dan de SI Compact. Vooral omdat je eindelijk meer mixbussen dan outputs hebt.

Comment

Working...