Is dit je eerste bezoek aan het J&H Licht en Geluid forum? Neem dan de veelgestelde vragen (FAQ) even door. Om berichten te kunnen plaatsen, dien je je eenmalig te registreren.
Je hebt geen mailadres in je profiel staan en PM's werken niet meer (mijn strijd gaat gestaag door ;-) ), dus maar even zo een reactie...
Er staan nu reeds drie PA sets opgesteld en we hebben geen overvloed aan ruimte (ik denk dat het met deze drie al behoorlijk krap aan wordt). Echter, ik ga natuurlijk niemand vertellen wat hij/ zij wel en niet mag/ moet meenemen en je kunt het natuurlijk ook langs een zijkant opbouwen, maar probeer zelf even een inschatting te maken of dit daadwerkelijk zin heeft... ook omdat het jouzelf misschien een berg werk/ sjouwen scheelt.
Voor de liefhebbers heb ik een plattegrond + stroomschema van de Tavenu. Omdat ik het hier niet kan plaatsen wil ik hem wel naar je toesturen. Stuur maar een berichtje.
Voor de liefhebbers heb ik een plattegrond + stroomschema van de Tavenu. Omdat ik het hier niet kan plaatsen wil ik hem wel naar je toesturen. Stuur maar een berichtje.
Groeten.
We hebben 16 amp krachtstroom nodig voor de frontset... Als dat aanwezig is binnen een redelijke afstand van een podium zijn wij tevreden!
We hebben 16 amp krachtstroom nodig voor de frontset... Als dat aanwezig is binnen een redelijke afstand van een podium zijn wij tevreden!
Lijkt me het slimste dit soort specifieke dingen even over de mail met Ray kort te sluiten. 16 A CEE rood is trouwens niet echt de standaard he ;-)... (32 wel )
Tot zondag !
Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."
Kan je idd beamen dat de M88 een goeie kick mic is. Heb 'm een aantal keren gebruikt icm een sm 91. Geeft een mooi laag weergave.
Maar doordat ik momenteel in het buitenland zit kan ik er zondag helaas niet bij zijn (anders had ik m meegenomen voor je). Mail me maar ff als je m wilt lenen. Je hebt mn msn en mn skype.....
Jow Jeroen,
Kan je idd beamen dat de M88 een goeie kick mic is. Heb 'm een aantal keren gebruikt icm een sm 91. Geeft een mooi laag weergave.
Maar doordat ik momenteel in het buitenland zit kan ik er zondag helaas niet bij zijn (anders had ik m meegenomen voor je). Mail me maar ff als je m wilt lenen. Je hebt mn msn en mn skype.....
Hey noot, alweer hier ? Het is me wel nog altijd niet helemaal duidelijk wie er nu achter jouw forum-naam schuilgaat --> Mail me effe als je wilt (staat in mijn profiel), ik zie in jouw profiel geen adressen staan namelijk.
Niemand anders toevallig een M88 die hij mee wil/ kan nemen?
Bis morgen!
Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."
Thanks Gerard... je bent altijd welkom, maar het is wel ver rijden voor jou he... Waalwijk? Volgende keer wellicht weer wat dichter bij jou in de buurt.
Foto-toestel is ingepakt en zal kijken of ze niet te lelijk worden voor publicatie... met al die knappe gasten erop ;-)
Vanmorgen om 6:00 gingen de deuren van de laatste trailer dicht. Vanaf dat moment kon ik even alleen aan een warm bed denken. Ik hoop dat het gezellig en leerzaam is daar in het zuiden. Volgende keer ben ik er zeker bij!
Is de rest nog aan het bier of zo? Ik ben met (volgens mij ongeveer) de langste reistijd als eerste thuis (alhoewel, ik weet dat er een paar mensen nu al aan het eten zitten).
Het was een hele gezellige dag zo bij elkaar en vooral heel interessant. Echt een goede A/B-test tussen de mics kunnen doen over een fraaie F1-set (klonk toch niet gek). Ik zal zo onder het genot van een bak lasagne de microfoonlijst uittypen voor de geïnteresseerden. Ook zal ik op korte termijn mijn aandeel in de foto's uitzoeken en online zetten (we hadden een soort telelens-competitie met al die fototoestellen).
@Showband: je was wel heel snel weg, je hebt zelfs je zangmic laten liggen! Mocht je 'm nog terug willen: neem even contact met me op. Ik heb 'm voor je meegenomen en woon praktisch om de hoek.
Comment