16 maart @ Tavenu - Waalwijk, Testdag V2.0

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rolanddeg
    • Nov 2004
    • 337

9 maart is het theater ook bezet... 2 maart en 16 maart zijn vrij.

Comment

• SPS
      • Mar 2004
      • 1662

16 maart kan ik niet helaas.
      Hoop nog steeds op de 2e....

Paul
      Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Comment

• rolanddeg
        • Nov 2004
        • 337

Volgensmij wordt het tijd om spijkers met koppen te gaan slaan. De poll met de datum heeft Berolios gestart.

Qua locatie lijkt het niet dat we er zo simpel uitkomen. De meest eerlijke en democratische methode lijkt me de volgende: op het volgende linkje klikken.
        Testedag V2.0 locatiepoll
        (inderdaad, ik ben niet goed in html'en )
        Wel het verzoek om alleen te stemmen als je ook serieus van plan bent om de komen!!!
        Last edited by rolanddeg; 20-02-08, 18:55.

Comment

• moderator
          Moderator
          • Apr 2001
          • 5946

Stem uitgebracht, maar maakt me eigenlijk niet uit waar het is...
          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• berolios
            • Sep 2005
            • 1538

Zo zeg, ik wist niet dat ik het in me had, maar goed voorbeeld doet volgen:
            KLIK

Er is wat discussie over de datum, dus bij deze een vergelijkbare poll ;-).
            Uiteraard alleen invullen als je ook echt van plan bent te komen.

Verder... zullen we de regie een beetje centraal houden? Thanks!
            Ben eens benieuwd wat het gaat worden.

Adios!
            Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

Comment

• sparky
              • Apr 2002
              • 2104

2 en 16 is allebei mogelijk hier, met een voorkeur voor de 16e omdat ik dan de hele dag kan.
              Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• rolanddeg
                • Nov 2004
                • 337

9 maart gaat hem niet worden hier... Dan zit ik ergens in nergenhuizen om kennis te maken met een band waarmee ik een seizoen door de benelux moet gaan trekken. Dus voor mij is het 2 maart of anders niet... Maar de poll zegt voor zover nog wat we op 2 maart naar Waalwijk mogen

Comment

• berolios
                  • Sep 2005
                  • 1538

9 maart is al een tijdje geleden geditched ;-). Maar jij kon de 16e toch ook Roland?

De datum-poll gaat voorlopig redelijk gelijk op zie ik... gezien de voorbereidingstijd is 16 maart dan misschien toch net effe wat handiger.

Waalwijk is dan wel weer redelijk overtuigend winnaar ;-). Valt me wel op dat er meer mensen op de lokatie dan op de datum hebben gestemd... iemand dubbel (of half) aan het stemmen? Mmm... dubbel gaat volgens mij niet... IP logging...

Zullen we afspreken dat we morgen de knoop doorhakken? Lijkt me wel handiger in het licht van 2 maart ;-), niet?

Adios!
                  Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

Comment

• Whitefarmer
                    • Oct 2003
                    • 1244

hmmm ik krijg: "niet valsspelen" terwijl ik bij de locatie poll gewoon mee kon doen!
                    Groeten John
                    ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
                    Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• gertgeluid
                      • Dec 2006
                      • 520

Originally posted by Whitefarmer
                      hmmm ik krijg: "niet valsspelen" terwijl ik bij de locatie poll gewoon mee kon doen!

Zeg, wil jij wel even snel van andermans IP adres afblijven, jongeman?!

Of werkt er een mede-forummer op dezelfde computer/internetaansluiting?

Comment

• berolios
                        • Sep 2005
                        • 1538

Okey, de kogel van lokatie en datum is wat mij betreft door de kerk...

Een echt overtuigende uitslag is het misschien niet, maar vanuit de optiek van voorbereidingstijd lijkt 16 maart me ook de betere keus. Iedereen tevreden houden is toch onmogelijk met dit soort activiteiten, dus helaas moeten er een aantal mensen die alleen op 2 maart kunnen teleurgesteld worden...

De testdag zal dus gaan plaatsvinden op 16 maart in de Tavenu in Waalwijk (@RayM: mail me even om wat dingen door te spreken, thanks!). Details mbt tijden, adres en zo volgen, maar ik denk dat we allemaal overdag bedoelen, toch? Zeg vanaf een uur of 11:00 bouwen en dan vanaf een uur of 12:00 aan de gang?

Dan is er het volgende dat ook al eerder is aangehaald: WAT en HOE willen we gaan testen? Met de mensen die ik erover gesproken heb zijn we het er in ieder geval over eens dat een beetje gestructureerde aanpak zeker de voorkeur heeft.

Verder heb ik de indruk dat een grote meerderheid eigenlijk alleen geinteresseerd is in microfonie en randapparatuur. Echter, er zijn ook wat mensen die graag hun PA willen laten horen en naar andere PA-tjes willen luisteren. Ik denk dat het makkelijk mogelijk moet zijn aan iedereen's wensen hierin te voldoen.

Mijn voorstel is om een hoofd-opstelling te gebruiken met:[LIST][*]een PA (ik heb contact gehad met Unie-S // Rolanddeg over een F1 set die we hiervoor zouden kunnen gebruiken, lijkt me zeer geschikt, anders evt de huis-PA), evt als secundaire set een stel studio-monitoren? Ik heb wel een setje, maar zie het eigenlijk niet zo zitten die mee te nemen.[*]een mengtafel (ik begrijp dat de Tavenu hier in zou kunnen voorzien? --> Wie heeft er nog meer misschien een mooie setup die we hiervoor kunnen/ mogen gebruiken?... een uitgebreide tafel zou namelijk niet misstaan denk ik... veel kanalen...)[*]muzikanten (drums/ gitaar ??) Weet iemand misschien een saxofonist of zo? Zou voor mics ook erg fijn zijn denk ik.[*]HD-24 (heb ik), zowel om wat dingen op te nemen als af te spelen (begeleiden muzikanten?)[/LIST]
                        Met deze opstelling kunnen we dan centraal aan de slag met de mics en randapparatuur. MusiqMan heeft vorig jaar de hele dag achter het gordijn zitten te trommelen, dat moeten we dit keer echt voorkomen (als hij ons wederom wil verblijden met zijn aanwezigheid natuurlijk)... was een beetje veel van het goede.... Misschien is het vanuit dat oogpunt geen slecht idee een tweede drummer met goede kit te vragen (ik weet wel een zeer geschikte kandidaat), beetje contrast in kit en in spel? Anyway, die HD-24 zal op dat vlak ook wel voor verlichting zorgen.

Dan kunnen er gedurende de dag evt. nog andere PA-tjes naast worden gebouwd, waar we mooie A/B-tjes mee kunnen houden voor de geinteresseerden. Kan bijvoorbeeld in de 'pauzes' van het 'mic-A/B-en', of aan het einde van de dag allemaal tegelijk.

Nou, ik heb er in ieder geval zin in!!

Voor mij persoonlijk ben ik vooral geinteresseerd in mics:[LIST][*]Audix (eigenlijk alles, behalve D6, vooral drums/ gitaar/ blazers)[*]Div grootmembramen op OH, gitaar en blazers[*]Oktava (!!) (grootmembramen en RIBBON)[*]AT[*]Beyer[/LIST]
                        Maar lekker 19" snoepgoed gaat er natuurlijk ook altijd wel in ;-) !!

Ik zal in ieder geval mijn eigen rackje meenemen. op dit moment zit daarin:[LIST][*]Avalon VT-747 sp[*]Manley VoxBox[*]SPL Transient Designer 4[*]BSS DPR-404[/LIST]

en uiteraard mijn HD-24... zoals beloofd... heb wel wat live-opnames, maar weet niet hoe bruikbaar die zijn hoor !!

Afijn... wel weer genoeg getetterd voor vandaag, we gaan er in ieder geval een mooi dagje van maken de 16e, toch ?!!
                        Last edited by berolios; 23-02-08, 13:46.

Comment

• RayM
                          • Jan 2006
                          • 742

16 maart staat dus vast.
                          In de Tavenu is een compleet PA en monitorsysteem aanwezig waar men eventueel gebruik van kan maken. Voor de geinteresseerden heb ik een lijstje met daarop de specs.
                          Daarnaast wil ik zelf een actief setje van Qube Audio neerzetten, ben benieuwd naar jullie mening.
                          Vanuit de Tavenu zijn we met een mannetje of 4.
                          Koffie, frisdrank en bier zijn tijdens de dag verkrijgbaar. Uiteraard tegen betaling, de koffie is gratis.
                          Etenswaren zijn er niet te krijgen, behalve wat er in de snoep- en chipsautomaat zit.
                          Alvast tot de 16e.
                          Heerlijk die stilte

Comment

• berolios
                            • Sep 2005
                            • 1538

Owja, bij deze het vriendelijke verzoek aan iedereen die wil komen mij even een mailtje te sturen.

Gewoon binnenlopen kan ook, maar dan is er in ieder geval iemand die het overzicht enigzins heeft ;-), dus even aanmelden wordt zeer gewaardeerd!

Comment

• Whitefarmer
                              • Oct 2003
                              • 1244

Berolios,

als je weet met hoeveel personen we zijn, let me know, dan zorg ik wel voor wat broodjes!!

Groet John
                              Groeten John
                              ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
                              Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• rolanddeg
                                • Nov 2004
                                • 337

Er komt op zeer korte termijn ook nog een Electro Voice 32 kanalenbak binnen hier... Uit het zelfde stalletje als Midas, alleen er zit een ander logo op Verder staat hier nog een Allen&Heath GL4 (idd, die van de PA markt!), A&H GL2400, Yamaha PM3500, Mackie Onyx, 01V96 en nog wat andere gear... Roep maar wat je wilt hebben? Sowieso komen er ook nog een aantal EV microfoons mee, daar gaan we jullie nog even over overtuigen. Ik schrijf dit terwijl ik naast een mengtafel in een theater zit, wachtende tot de zaal open gaat om het publiek de klank van EV te laten horen bij Margriet Sjoersma...

Ik ben bijna zeker op de 16e vrij. Zijn er trouwens al een aantal muzikanten die geluid gaan produceren?

Comment

Working...