16 maart @ Tavenu - Waalwijk, Testdag V2.0
Collapse
X
-
-
De Uitstek in Zwijndrecht? Dat is hier (Dordrecht) wel heel vlakbij, dan zou ik ook nog wel willen komen. Heb daar ook ooit nog een keertje een klein theaterstukje gemixt een tijd terug. Heb alleen niet veel apparatuur in te brengen... HK Elias PX-setje, en verder allemaal nogal standaard spul.I
De tweede locatie is een (qua aanbod van techniek) vrij luxe theater. Lenge x breedte is 21m * 16m, toneel is 14m * 10m. Trekkenwand aanwezig om clusters of whatever te vliegen. Het huissysteem is een Midas Venice 320 met D&B Ci90 toppen (3x) en E18 subs. Aangestuurd door een Soundwebje, demo van mogelijk. Tijd, geluid, bier en gezelligheid in overvloede aanwezig.
Beide tenten zitten tussen de rook van Rotterdam en Dordrecht in (Hendrik Ido Ambacht en Zwijndrecht). Bereikbaar via de A15 en A16... Mocht dit een betere optie voor sommigen zijn hoor ik het graag! De eerste tent kan ik voor 99,9% zekerheid wel regelen, en de 2e acht ik de kans ook wel vrij groot...Comment
-
Arnhem kan wat mij betreft nog wel (is ook vanuit de randstad maar een uurtje tuffen), maar Enschede is echt een t*ring eind weg... Als ik de enige ben die daar mee zou zitten... soit... dan pas ik me wel aan... maar dit is voor het gros dat hier in deze thread meedoet minstens 1,5 tot 2 uur rijden. Ik wil niet voor anderen beslissen, maar dat lijkt me niet geheel wenselijk, toch?
Wat vinden we allemaal eigenlijk van 2 maart? Klinkt misschien gek eerst een datum te prikken, maar dan hebben we in ieder geval wat houvast.... te vroeg? te laat?
Wat lokatie betreft: wie moet eigenlijk waar vandaan komen?
Ik kom uit Tilburg en vind alles in het gebied van van Rotterdam, Den Haag, A'dam, Utrecht en Arnhem prima om naar toe te tuffen.
Nijmegen of Arnhem kan misschien ook qua lokatie?
@Olaf: dat zaaltje van vorig jaar, is daar misschien nog iets te regelen?
Cheers!
Edit: mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar WaalwijkLast edited by berolios; 16-02-08, 12:23.Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."Comment
-
Ik woon tegenwoordig in Nieuwendijk (Jaja, importbrabo!!, maar ik weiger carnaval te vieren) dat is dus aan de A27 een kilometer opf 10 onder gorinchem, Ik zit dus redelijk centraal, maar Enshede is voor ieder mens dat in een beschaafd deel van het land woont
gewoon echt veel te ver. Ik sta open voor de genoemde opties, maar wil toch nog even mijn voorkeur voor Waalwijk uitspreken. 2 maart komt voor mij uit, ik kan aleen geen volle dag, heb nog meer staan.
Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.Comment
-
Comment
-
de Enscgggedeeeeeer hier heeft geen enkele moeite met apeldoorn/amersfoort/utrecht
waalwijk is out of the question..
ook mijn brandstof is onbeschaafd prijzig LOLComment
-
Hoe het theater er uit ziet:Waalwijk lijkt me tot nu toe nog altijd het meest centrale. Hoewel ik een theatertje ipv een 'normaal' zaaltje zeker wel zie zitten. Is aan de andere kant wel misschien een stuk onhandiger met meerdere mengtafels/ racks etc in de zaal... hoe ziet dat theater eruit?
Onder het mom van niet lullen maar doen en knopen doorhakken:
Zullen we het eens even op Waalwijk houden?
Wat vind iedereen van zondag 2 maart? Is dat zaaltje dan beschikbaar?
Iedereen die zin heeft om te komen: stuur me anders maar gewoon even een mailtje, is misschien toch het handigste, dan houd ik dat wel bij. Zoekt in mijn profiel en ge zult vinden....
Adios!
vlakke vloertheater met laad&los op een kleine 10 meter afstand van het toneel. Oplopende tribune met takel voor overdadige mengtafels... Maar uiteraard kan je ook gewoon op het toneel blijven met alle apparatuur en op de voorste rij van de tribune gaan zitten. Voordeel van de vlakke vloer

Maar Waalwijk op 2 maart klinkt mij goed in de oren! Alleen dan hebben we het Function One systeem waarschijnlijk nog net niet binnen... Komt waarschijnlijk een weekje of 2 later.
Maar mij maakt het niet bijster veel uit waar het precies is, zolang het maar geen limboland of friesland is vind ik alles prima
Enschede wordt pijnlijk, maar daar komen we denk ik wel overheen met een slokje alcoholhoudende drank na afloop...
Maar ik zou zeggen: open een poll!
Comment
-
Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.Comment
-
Dan nog wat anders: Hoe willen we het aanpakken?
Een voorstel zou bijvoorbeeld kunnen zijn om op de ene plek te kijken naar verschillende PA systemen en dan in een afzonderlijke setup naar microfonie en rand-apparatuur. Vorig jaar was er een generale setup met aan de overzijde extra PA opgesteld.
Wat vinden jullie?Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."Comment
-
'kzieniks ? ah ... Xinix ... Waalwijk, helemaal prima, op loopafstand van hier, ben dus wel weer van de partij. Outboard gear (zoals die van Berolios) is altijd interessant, mics ook ... weergave systemen vergelijken is wellicht wat lastig / omslachtig maar fun anyway.
Groetos !Meer is minder, minder is meerComment
-
Ben anders een en ander aan het verkopen as we speak... heb effe een smak geld nodig helaas en de spullen die ik het minste gebruik gaan er dan als eerste uit... Mijn Focusrite Green 6 en TC D-Two zijn er vanmiddag bijvoorbeeld uitgegaan... Helaas en tot mijn grote spijt staat mijn Manley VoxBox momenteel echter uit noodzaak ook te koop... alleen voor een goede prijs natuurlijk, want als ik weer centen heb koop ik er waarschijnlijk weer een !!
Ikzelf heb ook de meeste interesse in het testen van mics en randapparatuur.Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."Comment
-
Belasingdienst op je nek?
Nee serieus... is er iets ernstigs?
Same here. PA's geloof ik wel. Vind het wel weer leuk om te discussieren over opstellingen en inregelen.Ikzelf heb ook de meeste interesse in het testen van mics en randapparatuur.Comment
-
///off-topic:
Dat zowieso ;-)... ha ha... nee hoor, heb ik redelijk netjes alles voor opzij gezet...
Als je mijn Avalon te koop ziet staan is het pas ernstig... dus nu niet hoor, niks aan het handje ;-)
Ik ga nu afstuderen en moet elke dag tussen Tilburg en Eindhoven (High Tech Campus) gaan pendelen... Je OV mag je (blijkbaar) maar 7 jaar hebben... (4,5 jaar HTS + 1 jaar schakelprogramma + 2 jaar Master TU), dus eind maart moet ik mijn OV inleveren. Dan heb ik nog 4 maanden pendelen te gaan, met de trein/ bus is dik een uur enkele reis en erg prijzig en ik ga echt niet met de auto elke dag in de file aansluiten... oplossing: ben mijn motor-rijbewijs aan het halen (was ik toch al van plan dit jaar, nu dus alleen wat eerder) en ga een motorke kopen... dat kost gewoon geld en laat ik nou net niet effe 6 mille over hebben...
off-topic///
In hoeverre is er interesse in het aan de gang gaan met PA-tjes? Want volgens mij is er tot nu toe vooral interesse in mircofonie en rand-apparatuur...
Weer wat anders:
@ Showband & Musiqman: Zouden wij jullie weer kunnen overhalen met instrumentarium ten tonele ter verschijnen? Een doek lijkt me dit keer niet zo tof ;-), dus gewoon gezellig tussen ons allemaal in....
Dan nog:
Heeft er iemand de beschikking over opnames (liefst met click) die we als begeleidingstrack kunnen gebruiken? Ik heb zelf wel een HD-24 met wat live-opnames dat ik wel mee wil nemen, maar echt goed kun je die niet noemen en een click ontbreekt. Vaak merk je de echte sound van een mic pas goed als je het instrument in je mix plaatst... vandaar deze suggestie...
Adios!Last edited by berolios; 17-02-08, 10:22.Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."Comment
-
Ik zou ook graag van de partij zijn (om heeeel veeel te leren), helaas is mijn inbreng niet groot.
Het enige bijzondere in mijn set-up is een oude roland sde-3000 delay. En eventueel een setje (low budget) monitoren van 4-acoustic zodat we daar een A/B'tje van kunnen horen met andere monitoren.
edit/En natuurlijk mijn SA AB36 laagkasten welke ik graag een keer op een "echte amp" zou willen horen!/edit
Verder ben ik wel goed in het "ritselen" van koffie en broodjes
Groeten JohnLast edited by Whitefarmer; 17-02-08, 12:41.Groeten John
ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!Comment

Comment