16 maart @ Tavenu - Waalwijk, Testdag V2.0

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • keenoncoolstuff
    • May 2003
    • 695

    #46
    2 Maart in Waalwijk is ook voor mij prima te doen. Als er behoefte aan is wil ik mijn rackje ook wel meenemen, dat bestaat uit:

    - PCM 81
    - M3000
    - MPX1
    - D2
    - DPR404
    - Focusrite Compounder
    - SPL TD4

    Maar alléén als er niet gelachen wordt over de manier waarop het aangesloten wordt

    Groetjes, Rob.
    All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
    If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

    Comment

    • joe
      • Jan 2003
      • 446

      #47
      Jammer, ik kan niet op 2 maart.

      Comment

      • gertgeluid
        • Dec 2006
        • 520

        #48
        Kan er ook iemand leuk zingen? Of heeft er iemand losse sporen vocalen?

        Schiet me net te binnen dat we misschien wel mijn topic van laatst aan de tand kunnen voelen: compressie pre of post EQ.

        Mocht ik tijd hebben om te komen, dan kan ik eventueel een XL42 met DPR402 in de auto gooien als goede testcombinatie.

        Comment

        • SPS
          • Mar 2004
          • 1662

          #49
          Qua PA zou ik wel graag mee doen.
          Kan bijvoorbeeld m'n Dynacord D12-3 boxjes mee nemen met 4 subjes (EAW SB150 clones met originele RCF)
          En dan aangestuurd met rackje EV CP3000S'en en AC-one

          Wil de subjes graag eens horen op een zware eindtrap, en de D12-3 in een vergelijk met....

          Paul.
          Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

          Comment

          • Koen van der K
            • Aug 2005
            • 1146

            #50
            [quote=En natuurlijk mijn SA AB36 laagkasten welke ik graag een keer op een "echte amp" zou willen horen!/edit[/quote]

            Quote SPS : "Wil de subjes graag eens horen op een zware eindtrap, en de D12-3 in een vergelijk met...."

            ... heb hier een Crest 8001 staan, 2x1200W, niet de allerzwaarste maar wellicht ardig om te checken. Als iemand interesse heeft neem ik 'm wel mee.

            Verder een paar EAW FL103's staan (erg goed klinkende fullrangekasten) en een paar SB180's, Crest 8001 / 6001, BSS omnidrive enzo, maar heb niet zo'n trek al die zware zooi mee te nemen tenzij iemand specifiek iets wil horen / vergelijken.

            Mics en outboard gear is interessant, en het ouwehoeren en sterke verhalen uitwisselen natuurlijk hè

            Groetos !
            Meer is minder, minder is meer

            Comment

            • Olaf Duffhuës
              • Oct 2000
              • 2477

              #51
              Beetje jammer dat ik geen tijd heb...Zou er graag bij willen zijn...Er zijn toch mensen die het druk hebben in maart..;-)
              Olaf Duffhuës

              **Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

              Comment

              • rolanddeg
                • Nov 2004
                • 337

                #52
                Ik kan eventueel ook een drummer en pianist/ zanger inbrengen...? Bassist op aanvraag, dan moet ik die even gaan zoeken

                Comment

                • Unies
                  • Feb 2008
                  • 3

                  #53
                  is het al zeker waar en waneer het gehouden gaat worden want ik heb wel interesse om te komen.
                  Daar er al een deel van mij spullen aan geboden is door rolanddeg
                  Last edited by Unies; 17-02-08, 23:36.

                  Comment

                  • berolios
                    • Sep 2005
                    • 1538

                    #54
                    Als er teveel mensen niet kunnen 2 maart kunnen we ook een andere dag nemen, het was maar een voorstel. Er zal geen enkele datum zijn waarop iedereen kan, maar allicht wel een waarop althans de meeste kunnen.

                    2 of anders 9 maart?

                    @Olaf: ik heb ook genoeg te doen in maart, maar in vergelijking met het echte 'seizoen' is het toch relatief rustig, toch? althans bij mij en de collega's om me heen.
                    Toevallig heb ik nu nog twee zondagen achter elkaar vrij (2 en 9 mrt ;-) ).

                    Laat maar eens wat horen wie wanneer kan!

                    Er hoeft wat mij betreft geen complete band te komen spelen... en wat bij elkaar geraapte muzikanten heeft ook niet veel nut als ze niet op elkaar zijn ingespeeld natuurlijk. Showband had de vorige keer zowel een gitaar alsook basgitaar... dat werkte perfect en de drums van Musiqman waren wat mij betreft ook zeker voor herhaling vatbaar... Dus als wij hen zouden kunnen overhalen er ook dit jaar weer bij te zijn denk ik dat er aan muzikale input weinig te wensen over blijft. Dan inderdaad misschien een vocalist, maar dan heb je het wat mij betreft wel gehad hoor... met deze input kunnen wij echt wel een goede A/B vergelijking maken. Zeker als we nog met tracks kunnen werken ook.

                    Cheers!
                    Last edited by berolios; 17-02-08, 23:55.
                    Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

                    Comment

                    • RayM
                      • Jan 2006
                      • 742

                      #55
                      Heren, even voor de duidelijkheid.
                      Mocht het in Waalwijk plaatsvinden is 9 maart helaas niet mogelijk. Dan ben ik aan het werk elders in den lande (ja, op zondagmiddag). En aangezien ik de sleutel heb van de Tavenu.
                      16 maart zou wel een optie zijn.
                      Heerlijk die stilte

                      Comment

                      • berolios
                        • Sep 2005
                        • 1538

                        #56
                        OK,
                        2 of 16 maart dan?
                        Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

                        Comment

                        • joe
                          • Jan 2003
                          • 446

                          #57
                          hmm. ik was een beetje blij met 9 maart maar 16 lukt ook niet waarvoor in het weekend?

                          Comment

                          • Unies
                            • Feb 2008
                            • 3

                            #58
                            2 maart in zwijndrecht ? of waalwijk? zag meerdere lokaties voor bij komen.

                            Comment

                            • berolios
                              • Sep 2005
                              • 1538

                              #59
                              Vooralsnog houden we het even op Waalwijk, dus 9 maart valt automatisch af. Maar ik zou het liefste zien dat er een aantal mensen van vorig jaar ook dit jaar weer erbij kunnen zijn, vandaar de discussie over de datum...
                              Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

                              Comment

                              • vasco
                                • Oct 2003
                                • 2567

                                #60
                                9 maart zag ik ook wel zitten. Helaas als het 2 of 16 maart wordt moet ik ook deze keer verstek laten gaan.

                                Comment

                                Working...